Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goeiemorgen Bol! 

Eerst naar het zwembad met kleindochter, dan haren verven ( zien er niet uit, uitgroei, haha! ) en dan aan mijn werkstuk dat af moet, hoort nog bij de module waarvoor ik gisteren geslaagd ben. Kortom, genoeg te doen dus. 

Ga jij nog iets ondernemen Bolletje? 

Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
De klok een uurtje terug... 
Eerst maar een bakje

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding    

Geplaatst (bewerkt)

Ja hé wat fijn dat je geslaagd bent meis, toppie. Even een bosje bloemen halen.. momentje...…………..zooooooooooo alsjeBloemen Plaatjesblieft . Wat ik ga doen? Een beetje h.houden, wasje en vanmiddag een nieuwe game spelen, dus zin in de dag.

bewerkt door bolletje
Geplaatst

Nancy, van harte met de module die hebt kunnen afsluiten. boeket1.jpg.622531c12064ee05089166e14927fdd0.jpg

@Bor, wat verschrikkelijk jammer van dat concert. 
En, erger nog, wat een zorgen meis. Loslaten, maar ja, hoe laat je de zorgen over je kind los..... 

Geplaatst

Goedemorgen, wat heerlijk dat extra uurtje!

gisteren laatste 'kinderfeestje' gehad zoals dat nog op basisschool is, was een relaxte middag met een groep blije meiden.
Ik ga zo om 11uur naar yoga/pilates en dan vanmiddag een laatste studie-opdracht afronden. Dat moet nu echt vrees ik.

Geplaatst

Ik ga zo naar Den Bosch, design van het Derde Rijk. Ben benieuwd, hou helemaal niet van hakenkruizen maar ben wel gefascineerd door het design erom heen. 

Geplaatst

Goedemorgen! Was ik een keertje uitgeslapen en toch vroeg wakker, was de tijd verzet dus ben ik nòg later dan ik wou...

#wetvanderemmendevoorsprong

#hetisnooitgoedofhetdeugtniet

Zwemmen!

Fijne dag

Geplaatst (bewerkt)
20 uur geleden zei Bor:

Enig idee hoe het is als je dochter harddrugs doet? Zo ja, zeg dan wat zinnigs. Zo nee, hou dan beter je mond en huiver.

Ik zeg wat ik wil.

Je vader ging twee jaar geleden dood maar hij is er nog steeds, je man heeft verlammingsverschijnselen maar kan blijkbaar zo lang werken dat je loopt te klagen dat hij nooit thuis is. Jij bent de helft van de tijd op sterven na dood en toch blijkt het nooit echt serieus genoeg.

Intussen loop je hier wat te ******* op anderen.

Lees jezelf een keer terug. Misschien leer je er iets van

bewerkt door moderator
woord kankeren verwijderd

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...