Spring naar bijdragen

Zondag 27 oktober 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Ik weet niet wie Harry is maar ik ben hier nog te kort. 

Heb wel eten besteld en dat komt pas over 1,5 uur:mellow: Ik had het beter kunnen timen maar normaal is het er in 20 min. 

En nadat ik de bestelling plaatste en even belde of ze wisten waar ze moesten zijn heb ik zin in ? Ik weet niet wat. Als er maar alcohol in zit. Veel. Ik ga niet bijbestellen en heb verder ook niks in huis. Maar dit gevoel is niet fijn. En ik weet ook niet of al dat bier en wijn die je kan bestellen me triggert. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er stond bij de Aldi een wijnkoeler voor 12 flessen met twee temperatuurzones te koop,159 euro. 
Een kerstboom van lege flessen, als iemand dat leuk vindt moet ie dat maar vooral doen. Hoe bouw je dat? Duct tape is het enige wat ik zo kan bedenken. Ik koop, na Sinterklaas, met m'n dochter een kerstboom. Een ouderwetse, met kleine naalden die er allemaal af vallen. 
Ik schaam mij tegenwoordig bijna een beetje als ik bij de glasbak het glaswerk weg gooi en er zit niet één wijnfles bij! Zo heb ik ook niet meer dat gevoel van "wij stiekeme alcoholisten" als ik 's avonds bij de supermarkt nog even wat appels, brood of muesli afreken zonder fles wijn of bier. Het gevoel er niet meer helemaal bij te horen daar, dan, 10 minuten voor sluitingstijd.

En wie is Harry??

 

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Harry is een medefrummer die hier ook jarenlang heeft vertoefd en een jaar of drie geleden voor het laatst een berichtje heeft geplaatst. 
Inderdaad jammer dat hij niet even heeft verteld hoe het nu met hem gaat.... 

@Lika, als we Piet Paulusma mogen geloven krijgen we weer een heeeel strenge winter, dus dan heb je jouw laarzen niet voor niets gekocht. 
Hoewel Pietje er in het verleden wel vaker naast heeft gezeten met dit soort voorspellingen ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Piet Paulusma vertelt zo ongeveer steeds dat het tussen 0 en 30 graden kan worden. Daarmee maakt hij zichzelf geen ultiem winter-voorspeller. 

Maakt niet dat ik hoop op een forse winter, kou, ijs, schaatsen op natuurijs. En laat pietje misschien maar de elfstedentocht zwemmen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cleo:rose: Slaap lekker.

Die wijnflesboom geeft mij vooral een idee: Dat dus niet. Ik zie het als opgestapelde rotzooi. En tegelijk kan ik niet ontkennen dat ik de maker ervan wel als een soort kunstenaar zie. Want hoe krijg je zoiets voor elkaar. 

Maar uiteindelijk zijn het tig flessen opgestapeld, zogenaamd 'mooi', wat hartstikke lelijk is. 

Gewoon een prikkelige naalden kerstboom is beter. Als je wanhopig bent kun je zelfs daar nog een wijnfles als piek gebruiken. Maar leuker is het om hem te versieren met ballen en slingers. Een zilveren piek. Maar wel pas in december. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...