nancy Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Goedemorgen allen. Zo weer naar het zwembad met kleindochter. Nu eerst koffie. Heerlijk, dat uurtje extra! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Nou ik was vergeten de klok dus terug te zetten Goeie morgen Nanc. Ga jij vandaag doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Goeiemorgen Bol! Eerst naar het zwembad met kleindochter, dan haren verven ( zien er niet uit, uitgroei, haha! ) en dan aan mijn werkstuk dat af moet, hoort nog bij de module waarvoor ik gisteren geslaagd ben. Kortom, genoeg te doen dus. Ga jij nog iets ondernemen Bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Oh sorry, niet gezien dan Lonster ook al de draad van vandaag gestart was, sorry Lonster! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Goedemorgen frummers. De klok een uurtje terug... Eerst maar een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 (bewerkt) Ja hé wat fijn dat je geslaagd bent meis, toppie. Even een bosje bloemen halen.. momentje...…………..zooooooooooo alsjeblieft . Wat ik ga doen? Een beetje h.houden, wasje en vanmiddag een nieuwe game spelen, dus zin in de dag. 27 oktober 2019 bewerkt door bolletje nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Ik dacht laat ik eens een keer de dagdraad starten ik haal die andere wel weg. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 2 minuten geleden zei Lonster: Ik dacht laat ik eens een keer de dagdraad starten ik haal die andere wel weg. Tsja Lonster... jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Nancy, van harte met de module die hebt kunnen afsluiten. @Bor, wat verschrikkelijk jammer van dat concert. En, erger nog, wat een zorgen meis. Loslaten, maar ja, hoe laat je de zorgen over je kind los..... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Goedemorgen, wat heerlijk dat extra uurtje! gisteren laatste 'kinderfeestje' gehad zoals dat nog op basisschool is, was een relaxte middag met een groep blije meiden. Ik ga zo om 11uur naar yoga/pilates en dan vanmiddag een laatste studie-opdracht afronden. Dat moet nu echt vrees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Goedemorgen, ik was niet zo blij met dat uurtje... Want ik had nachtdienst! Allemaal een hele fijne dag, ik ga onder de wol! Dagpact: Ties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Krijg je dat uur wel uitbetaald Ties? Ja wat een pech voor de mensen van de nachtdienst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Ik ga zo naar Den Bosch, design van het Derde Rijk. Ben benieuwd, hou helemaal niet van hakenkruizen maar ben wel gefascineerd door het design erom heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Dan wens je ik je een fijne dag toe Lonster.... Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Goedemorgen @Bor is weer lekker aan de gang Boring Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Goedemorgen! Was ik een keertje uitgeslapen en toch vroeg wakker, was de tijd verzet dus ben ik nòg later dan ik wou... #wetvanderemmendevoorsprong #hetisnooitgoedofhetdeugtniet Zwemmen! Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Ik bedenk me net iets. Ik ga eten. Over je eerste zin moest ik serieus nadenken @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 nou ik denk nòg je bent toch vroeger nu? ik ging extra laat slapen en zette de wekkerklok daarvoor al terug, zo lijkt het normaal schema☺ goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 ik stond ooit met dochter een vol uur voor de sporthal in een andere stad, dat was balen, want het was toen berekoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Heerlijk, die klok Goeiemorgen ook. Ik dacht eens lekker naar de Aldi Sud te gaan, maar die is dus wel dicht op zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Goedemorgen. Dagpact: Ties Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 (bewerkt) 20 uur geleden zei Bor: Enig idee hoe het is als je dochter harddrugs doet? Zo ja, zeg dan wat zinnigs. Zo nee, hou dan beter je mond en huiver. Ik zeg wat ik wil. Je vader ging twee jaar geleden dood maar hij is er nog steeds, je man heeft verlammingsverschijnselen maar kan blijkbaar zo lang werken dat je loopt te klagen dat hij nooit thuis is. Jij bent de helft van de tijd op sterven na dood en toch blijkt het nooit echt serieus genoeg. Intussen loop je hier wat te ******* op anderen. Lees jezelf een keer terug. Misschien leer je er iets van 28 oktober 2019 bewerkt door moderator woord kankeren verwijderd Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Sterkte Bor!Hier weer een dochter thuis.Helemaal in de put.Studie gaat niet.Relatie gaat niet. En ikzelf stuiter van de overgangsklachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Welke klachten heb jij juist @Manou? Ik zit er zelf ook in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2019 Ik ga mijn haar maar es wassen. Lange haren zijn mooi maar vragen een boel werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden