Lonster Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Ik weet niet wat ik tegen Myle zou willen zeggen. Geven aan de begeleiding, dat is een goede. Maar dat zou ik denk ik zelf ook niet doen. Ze was een half uur geleden online, inmiddels zal ze ingeschonken hebben. Probeer het een beetje redelijk te houden, ophouden na een paar glazen. Zou dat lukken @Myle? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Is die fles al weg, @Myle? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 hoi .. ik ben er ook weer Mag ik 'gewoon' typen, zo door bericht van Myle heen ? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 tuurlijk, Myle dropt iets en maakt dat ze weg komt mogen wij ook gewoon door, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 1 uur geleden zei Myle: Ik heb een fles wodka in huis. En ik wil drinken. Help? ofzo. Sorry ik zou het melden. Kan iemand me eraf houden? Je meldt dat je een fles wodka in huis hebt in hetzelfde bericht dat je meldt dat je wilt drinken. Ik denk dat het in dat geval zo goed als onmogelijk is dat iemand je er van af houdt. Je hebt je besluit al genomen en je voorbereidingen getroffen. De kans van slagen wordt groter als je meld dat je wilt drinken vóórdat je wodka in huis haalt. Misschien kan iemand je er dan nog toe brengen om dat spul helemaal niet te kopen. Maar nu heb je je voorraad al met het doel deze soldaat te maken in huis, m.a.w. je bent er helemaal klaar voor. Hier melden doe je dan eigenlijk alleen nog maar omdat je nu eenmaal beloofd had om dat (wát eigenlijk??) hier te melden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 (bewerkt) . 22 oktober 2019 bewerkt door Vol ~ tot morgen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Ik heb 4 glazen op. Limonadeglazen. Sorry dat ik zoveel onrust heb veroorzaakt. Ik gooi nu wel de rest weg. Kan niet anders dan dit. Er moet morgen een betere dag zijn. En als die er niet is drink ik dan tenminste niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Op deze manier heb je niks aan het forum Myle. Beloof nou maar niet meer om niks te drinken. Wat is dat waard. Geen woorden maar daden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 het is steeds méér van hetzelfde Myle je reageert op anderen alsof je al weet hoe het "moet" om adb te worden misschien wat meer met jezelf bezig zijn en aan je eigen proces werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 (bewerkt) En dan vraag je wat moet ik, doe iets, krijg je iets van 10 keer te horen gooi het weg, en wat doe je je zuipt 4 glazen op. Zit iedereen voor de kat zn geslachtsdelen naar je te schrijven hier. En met al die wijsheid naar alles en iedereen hoe is het nou in godsnaam mogelijk dat je weer een fles wodka in huis hebt. Wat gaat er eigenlijk door je heen als je die koopt? DAT zou je hier moeten melden, ik heb zin om een fles wodka te kopen, wat moet ik doen. Nou, niet kopen. Wist je ook wel. Begin daar dan mee om geen alcohol in te slaan. Maar goed er ontgaat mij ongetwijfeld een hoop psychiatrische ellende die eea misschien kan verklaren. 22 oktober 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Ja ik weet het hoor @bumperjim. Dit slaat helemaal nergens op. Geen excuus. Zo goed en kwaad als kan probeer ik toch nog een antwoord te geven: Dit is het niet waard. En @lady jane Ik zal meer met mezelf bezig moeten zijn dan te vluchten in allemaal andere zaken (en mensen). Ik probeer het. Welterusten nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 (bewerkt) De volgende keer als je weer onschuldig over schnitzel en sperciebonen begint dan weten we dat er een fles wodka te wachten staat die je vergeet te vermelden. Hopelijk is iemand dan zo lucide om direkt in te grijpen. Misschien jij zelf wel Man man wat een muppetshow. Ik meld mij plaatsvervangend droog af. 22 oktober 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 En dan straal negeren wat goedbedoelenden je toch nog schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Erg helpend @bumperjim. Meestal maak ik gewoon avondeten als ik niet drink. Deze keer had ik gegeten. En @Adri02, mijn hulpvraag was inderdaad plompverloren. Maar wel echt. Ik heb de rest nu weggegooid. Ik wil nog steeds drinken maar daar is geen kans meer voor. Ik schakel over naar bouliion en water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 @bumperjim Ik was aan het drinken. Dus ik was heel egoïstisch me niet meer zo bewust wat ii hier had geplaatst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 het gaat om het moment vóór je wodka/drank gaat kopen Myle en eerder nog; dat je echt besluit om te stoppen met drank dat heb ik hier nog niet gelezen van je dus zo lang je doet wat je steeds deed, gebeurt er wat altijd al gebeurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Ja Jane, ik weet het. Het is meer een heel graag willen dan dat ik een definitief besluit heb genomen. Hoewel ik rationeel heel goed weet wat dit me opbrengt. (of eigenlijk dus niet). Ik ben hier open over zowat alles. Sowieso over wanneer ik heb gedronken. En ik doe mijn best om van te voren het te melden. Het zal niet de eerste keer zijn dat jij (jullie) me hebben aangespoord een fles weg te gooien. Dat ging vanavond niet en dat spijt me eigenlijk. Naar jullie maar vooral naar mezelf. Morgen wil ik opnieuw beginnen. Voor mij geldt eigenlijk dat elke dag niet gedronken een overwinning is. Dat is voor nu. Ik weet niet hoe dat is over een maand of over een jaar bijvoorbeeld. Maar alles is beter dan elke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Ach @Myle toch Wel knap hoe je de rest hebt weggekiept. Geen haar op mijn hoofd had daar toen ooit aan gedacht. Nope denk niet dat ik dat had gekund. Toont een boel karakter toch. Je komt er wel. Ben ik zeker van Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Ik vind het iig goed dat je het hier gemeld hebt en ik vind het ook heel heel knap dat je de rest hebt weggegooid. Had ik ook niet gekund. Willen besluiten en kunnen is zwaar en zijn 3 verschillende dingen. Kop op, morgen een betere en weer nuchtere dag! fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 (bewerkt) Ik denk wel dat je anders wil. Ik denk alleen dat je nog niet goed weet hoe. T is je teddybeer opgeven. 22 oktober 2019 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 En ik meld droog af, morgen weer fris aan het werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Ik sta nooit droog. Eén en al colabuik hier. Ga ook nog maar ff een filmpje kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Thanks. Voor zowel de kritische reacties als de wat meer liefdevolle. Het steunt me allemaal. Morgen droog. Zeker hoor. En dat is een belofte. (beloftes maken schuld) En ik heb even geen behoefte aan meer schuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Haha @fleurtje hier nu vooral veel een cup a soup buik. Heb net een op en de tweede ben ik net aan begonnen. Ik ga gossip girl kijken . Even wat anders dan the walking dead. En daarna slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2019 Je hoeft ons geen beloftes te doen, hoor Myle. Het is jouw eigen zaak. Maar maak eens een afspraak met jezelf, ga die belofte eens met jezelf aan, dat zal eerder helpend zijn. Enne...de kritische opmerkingen zijn ook liefdevol bedoeld, hoor . Ik hoop inderdaad dat je straks gaat slapen en hier vannacht niet meer komt. Nogmaals, dit forum is het echte leven niet. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden