kruidenthee67 Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 En terwijl ik het gras aan het maaien was...dacht ik aan mijn post...over de horizon...het ligt genuanceerder voor me. Ik merk dat ik hier nu gerichter ben. Minder inga op persoonlijke zaken...meer alcoholgerelateerd lees. Zoiets. Het elke dag wel een kijkje nemen...soms wat schrijven is voor mij om alert te blijven. Ja, het droogstaan gaat me op dit moment relatief makkelijk af...maar het is niet vanzelfsprekend (en toch ook weer wel haha). En nu het gras opharken nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 14 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Ik snap wat je bedoelt @nancy. Ik heb ook een leven naast het forum. Maar ik vind het wel zo belangrijk om het forum ook nooit te 'vergeten'. Voor mij staat het (nog) erg veel symbool voor verandering en ontwikkeling. Zonder had ik nooit de stap gezet naar openheid etc. Dus ik wandel er een stuk doorheen. En ik ga naar vrijwilligerswerk en fitness. Maar dit forum en de mensen erachter zijn voor mij wel dagelijks helpend. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Logisch hoor Myle, ik snap het helemaal. Blijf ook maar lekker hier komen en schrijven zolang je het nodig hebt Zie mijn schrijfsels maar als overpeinzingen van mijn kant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Hier aardappelen, andijvie en tartaar. Voor de mannen dan. Voor mij een salade . Meer dan genoeg voor mij . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Ik vind het fijn jullie hier te weten en mezelf hier van tijd tot tijd te bevinden. Zonder forum had ik me toen alleen gevoeld. En nu? Nu houdt het me bij de les. En ik zou het fijn vinden als ik af en toe iets vooe iemand kan betekenen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 14 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Jullie zijn lief Eet smakelijk Nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 14 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Hier krieltjes met broccoli en een vispakketje met kruiden uit de oven. (Ik hoop dat ik het niet te kort of te lang doe) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Hier chili sin carne, oftewel bruinebonenpot. Met veel wokgroente en salade... @Kohtje nog gefeliciteerd met jouw zoveeljarigeverkering, dat jullie nog maar heel lang van elkaar mogen genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 En jaaaaaa meer dan 20 pagina's per dag in het begin dat ik hier kwam. Maar ja, toen speelde eigenlijk alles zich af hier op de dagdraad.... en om eerlijk te zijn vond ik dat ook wel erg fijn. Ik red het niet om tig eigen draadjes door te nemen, en daarnaast nog allerlei andere items... Daarom ook wat mij betreft gewoon het avondeten hier ... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 En nu: tafeldekken en aan tafel. Eet smakelijk luitjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 1 minuut geleden zei Yvonne: En jaaaaaa meer dan 20 pagina's per dag in het begin dat ik hier kwam. Maar ja, toen speelde eigenlijk alles zich af hier op de dagdraad.... en om eerlijk te zijn vond ik dat ook wel erg fijn. Ik red het niet om tig eigen draadjes door te nemen, en daarnaast nog allerlei andere items... Daarom ook wat mij betreft gewoon het avondeten hier ... Helemaal mee eens! Ook jammer van al die solodraadjes op de wie-is-wie, voorheen was het inderdaad zo dat je je daar voorstelde en vervolgens ging je naar de ditjes en datjes dagdraad. Bor refereerde daar al aan en nu Yvonne ook. Ik mis dat wel, die saamhorigheid...nu lijkt het soms ieder voor zich op die wie-is-wie-draadjes. Maar goed, uiteindelijk bepaalt ieder ook voor zich hoe hij of zij gebruik maakt van dit forum. So be it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 14 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Ik mag morgen in een potje pissen vanwege een drugstest. Allemaal omdat ik net naar de verpleging belde dat ik mijn medicatie kwijt ben en mijn kat ervan beschuldigde een drugskoerier te zijn. (ze vindt die knisperende backsterzakjes geweldig en sleept die overal heen als ze kan) Ik maakte een grapje? Schiet mij maar lek. Drugs en/of medicatie wordt super serieus genomen. Drank? Meh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Belachelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Ik ben inmiddels om en 'doe' alles hier. Vind ik ook prima. Hier: gebakken aardappelen, sla met komkommer en dille en dorade met mosterd ingesmeerd en gebakken. Mjam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 (bewerkt) Croziflette vanavond hierzo https://cuisine.journaldesfemmes.fr/recette/351614-ma-croziflette Omdat het wat frisser wordt. Moet eigenlijk een groene salade bij om enigszins evenwicht te houden Vandaag luiken geverfd kapper geweest tandarts geweest pellets gehaald voor de kachel dochter mee teruggenomen uit de stad Leve de ATV 14 oktober 2019 bewerkt door bumperjim Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 14 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Ik ben terug van een flinke wandeling met de hond van de buurvrouw. Wat leuk. Het geeft me energie. Ik zou zelf een hond moeten nemen waarschijnlijk. Hmm. Misschien wel ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 1 uur geleden zei Yvonne: Hier chili sin carne, oftewel bruinebonenpot. Met veel wokgroente en salade... @Kohtje nog gefeliciteerd met jouw zoveeljarigeverkering, dat jullie nog maar heel lang van elkaar mogen genieten Dank je heel erg wel, Yvonne. Je bent de enige die me feliciteert. Enneh... mag de maaltijd nu wel of niet hier vermeld worden? D'r is nu toch een aparte draad voor? Heb gisteren nog een en ander doorgestreept op de dagdraad toen ik daar achter kwam. Maar dat was dus niet nodig geweest, begrijp ik nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Ja nou, nu ga ik je ook feliciteren @KohtjeBij deze. Gevierd met pannekoeken toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Ik vind die wie is wie draadjes wel zo overzichtelijk. Je kunt iemands verhaal volgen. Je kunt je eigen verhaal en de reacties teruglezen. Alleen is het wel lastig om alles te volgen, het 'gevaar' is dat je een paar mensen volgt en daar reageert en dat anderen geen aandacht krijgen. Hier praten is wel gezelliger, en de onderwerpen lopen leuk door elkaar. Een dringende vraag moet natuurlijk wel hier. Geloof dat de maaltijd weer terug naar de dagdraad komt. Ik heb net een zak mais chips op, ik denk dat ik nog een bamisoepje maak en het daarbij houd. Chocola heb ik al na de lunch gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 6 minuten geleden zei Lika: Ja nou, nu ga ik je ook feliciteren @KohtjeBij deze. Gevierd met pannekoeken toch? Ja, nee, nou hoeft het niet meer... mok, mok... (dank je wel. ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 En ik vind die wie is wie draden verschrikkelijk. Geven me het gevoel dat ik me eerst in moet lezen, huiswerk moet doen, voor ik 'spontaan' op iemand kan en/of mag reageren. Als ik mezelf terug zou willen lezen hield ik wel een privé dagboek bij. Maar ja, ik doe ook niet aan faceboek en zo. Dus ik doe iets niet goed. En dat bevalt me wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 9 minuten geleden zei Kohtje: En ik vind die wie is wie draden verschrikkelijk. Geven me het gevoel dat ik me eerst in moet lezen, huiswerk moet doen, voor ik 'spontaan' op iemand kan en/of mag reageren. Als ik mezelf terug zou willen lezen hield ik wel een privé dagboek bij. Maar ja, ik doe ook niet aan faceboek en zo. Dus ik doe iets niet goed. En dat bevalt me wel. hahah.... helemaal mee eens Koh.. En gewoon hier blijven vertellen wat je hebt gegeten, of wat je gaat eten, of wat je zou willen eten Facebook heb ik dan weer wel, maar ongeveer net zoals ik hier lees: één grote lange draad die ik even doorscroll zonder naar aparte 'draadjes' te kijken. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Goeeeedennavond! Dus we gaan voor minimaal 6 pagina’s vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 (bewerkt) Ik vind dat wel leerzaam, mezelf terug lezen en minder vluchtig om daar te reageren. Maar ja, daar moet je inderdaad vaak net wat meer moeite voor doen. En hier sneeuwt je verhaal of vraag soms onder en wordt er niet altijd gereageerd. Er is voor allebei wat te zeggen. Ik heb Facebook vooral om af en toe bij anderen te gluren. 14 oktober 2019 bewerkt door Lonster gekke zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2019 Waarom maar 6? Penny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden