Myle Geplaatst 5 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Goed dat je het bij 1 laat @Bor. Dan proef je zo tenminste nog wat je eet Ik maak rijst met sperziebonen met zo'n boemboe(ofzo) kruidenmengsel. En een paar blokjes kipfilet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Myle en Manou reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 5 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Voor de verandering voel ik me vanavond behoorlijk positief. Niet over alle facetten van mijn leven maar hé. Geen behoefte aan alcohol en een voldaan gevoel na vandaag. Ik heb oa. een nieuwe kattenbak "geinstalleerd' voor poes want ik was van de week zelf op haar oude gaan -zitten-. Kwestie van enorm uitgeput zijn en een te laag HB. Ik had niet eens gedronken. @Penny Wat een mooie tekst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Naaf, Poeh ik ben moe maar hier is alles goed gegaan hoewel ik in het begin het ineens een beetje benauwd kreeg. Dit was de eerste keer in 10 jaar dat ik zo dicht bij het bier was. Wat als ik ineens vreselijke zucht krijg, wat als ik...…. en als ik...…. Stop niet gaan doemdenken. Gewoon niet roken en drinken punt uit. Meteen was de angst weg ik had een keuze gemaakt. Geen discussie meer met mezelf. Heb getapt en het bier liep over m'n handen, maar het deed me niets. Ja ik vond het vies stinken. Er werd geblowd, gezopen enz. En wat een harde muziek zeg, wel mooie blues maar veel te hard dus ben ik weer thuis. Al met al was het toch leuk met al die stoere binken. fleurtje, Myle en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Stoere aktie @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Dank je wel roomijsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Na 10 jaar weer benauwd....wow @bolletje. Goed gedaan. Het is dat besluit dat je neemtje hè? Zo zit het denk ik. Dan kun je daarna dus tappen. wow. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Je komt er wel Myle. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 5 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Wow @bolletje super gedaan op dat motormuizenfeest. Ik hoor hier ook nog feestgeluiden. Ik denk dat het afkomstig is van de kermis vlakbij. Ik ga er niet heen. Ik zag vanmorgen al allemaal lege en vertrapte biertjes. Hoe leuk is zo'n kermis denk ik dan. Als je er bier voor nodig hebt. Dan stap ik liever nuchter in de botsauto's. Dan zie ik tenminste wat ik aan het doen ben en wie ik raak. Om vervolgens wraak te nemen oké, ik ben vast wel te oud voor botsauto's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Ik durf er nog niet in @Myle. Misschien als ik de 50 gepasseerd ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Ooit hebben ze het spookhuis stop moeten zetten voor mij. Ik durfde niet meer voor of achteruit. Stroom eraf hielp. Kermis en ik.... geen combi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 5 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Je moet hooguit je hoofd/nek een beetje vasthouden. En zelfs als je dat niet doet kom je er best levend uit. Is mijn ervaring... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 5 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 @Lika Ik ben ook helemaal geen held op dit gebied. Ik heb me een paar jaar geleden laten overhalen. En toen bleek het toch minder eng, en leuker dan ik had verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 5 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 @Bor Je bent altijd de moeite waard. Geef maar toe aan de moeheid. Je bent gewoon dezelfde persoon. Hou vol hierin. Kan je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 (bewerkt) Oh maar ik denk helemaal niet dat ik doodga hoor @Bor. Mijn dochter is diegene met t overdramatisch kantje. Ze start dit jaar haar opleiding verpleegkunde. Ze heeft reeds vroedkunde geprobeerd en kleuteronderwijs. Beiden bleken niets voor haar. Hopelijk zit ze nu goed. En hopelijk sterft ze zelf niet wekelijks meer aan één of ander ingebeelde ziekte. Die meid kan er wat van 5 oktober 2019 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 (bewerkt) Ah als ge over den duvel spreekt, ziede zijne staart. Ze stuurde net een sms. Nu heeft ze weer een tandprobleem. Gisteren was t een darmziekte. Koppijn, dat krijg ik ervan 5 oktober 2019 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Komt @Quinn hier niet meer of zie ik weer scheel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Ik ga nog ff youtuben voor ik ga slapen. Goed bezig @Myle! Fijn dat je eindelijk ook een rustige avond hebt! Je verdient t Laters Myle reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 5 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Ik eet nog een beetje chocola en ik heb (opgelost) zo'n zakje caffe latte. Er staat trouwens een mega grote kartonnen doos in mijn appartement waar poes zich heerlijk mee uitleeft. Geweldig om te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 5 oktober 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 @fleurtje Je ziet niet scheel. Of we hebben zoiets als een folie a deux. @Quinn? Laat je iets horen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 oktober 2019 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2019 Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden