Vol Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Goedemorgen op weer een nieuwe dag! hopekijk heeft iedereen kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Ha Vol! Zeker geslapen. Nog niet helemaal wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Goedemorgen Heerlijk geslapen. Fris en vrolijk eruit gesprongen om 6 uur. Zo blij met deze temperaturen. Slaapt veel lekkerder. En nu de deur uit. De auto in, dochter weg brengen en de file in. En ik vind het niet eens erg Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Nieuwe afwasmachine komt vandaag. yes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Goedemorgen. Niet/ weinig geslapen: vandaag eerste meeloopdag in nieuwe baan. Spannend. Ook veel kramp in mijn voeten/ benen vannacht. Naja, komt goed. Ik ben hier al, op mijn nieuwe werk, vanaf 7 uur. Er is nog niemand.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen ook hier. Buiten is het herfstig, heerlijk weer eens. Binnen staat een bakje klaar. BamBam reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Gaat helemaal goed komen Nancy, heb daar maar vertrouwen in. Je bent niet voor niets aangenomen daar nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 En tegen die kramp willen magnesium en calcium vaak goed helpen, wel minsten een uur tussen het innemen van beide supplementen laten zitten... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 DAGPACT Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Goedemorgen Bor, hoe voel je je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Jeetje, da's niet goed meis. kan niks met die ontsteking te maken hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Weet je Bor, ik ben ook zo'n type dat nooit naar een dokter wil, maar in dit geval zou ik toch maar bellen weer. en als die assistente vraagt wáár je voor belt gewoon vertellen dat je wel heel erg bent geschrokken van gisteravond en dat je echt graag vandaag wilt komen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 (bewerkt) Moghu mensen, Gezond leven Bor!!!!!!!!! Goed eten, genoeg drinken. Ik heb niet goed geslapen. Van de week de ventilator te dicht bij m'n bed gezet. Hoest me een ongeluk. 3 september 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Oei Bol, klinkt weer niet goed. Hoop dat het van de ventilator komt en niet van de schimmel die in de slaapkamer zat een poosje geleden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Echt doen hoor Bor, dit is echt niet goed. En als dat nóg eens gebeurt.... manlief 112 laten bellen, want je leeft eigenlijk op een tijdbom... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 25 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT Yvonne Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Fijne dag Nadia... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Hoi allen! DAGPACT Yvonne Nadia Morgon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 (bewerkt) Een fijne dag gewenst voor jullie allemaal Succes op je eerste dag @nancy spannend hoor! 07u is wel errug vroeg trouwens.... En @Bor ja dokter bellen, sowieso Dit is een dik vet waarschuwingsteken in neon-verlichting van je lichaam. Ik heb vandaag een dagje vrij van m'n werk maar vanmiddag wel de vervolggroep van 1 x in de week bij de verslavingsinstelling. Het is een beetje gek om die groep steeds kleiner te zien worden omdat echt veel peepz van de kliniek weer terug in de verslaving zitten (en dus overgestapt naar een ander behandeltraject of helemaal gestopt met de behandeling), zucht..... Naar iets is het ook. 3 september 2019 bewerkt door Morgon nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 goeiemorgen frummers Cleo geniet maar via de kinderen dan dat was voor mij de enige manier om zo'n plek goed door te komen. Nancy toitoitoi meis, gaat lukken hoor. Voel me op afstand trots op jou haha!! en Bor, bellen, nu!!! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 (bewerkt) 56 minuten geleden zei Bor: Maar waarom die ventilator Bolletje, je hebt toch airco in je huis? Ja maar das nog niet voldoende Bor en die hangt in de h. kamer. Nu krijg ik binnenkort de rolluiken die ik 14 d. geleden besteld heb, dat schijnt ook te helpen tegen warmte en kou. Tja en als dat niet genoeg is dan ook maar een airco in de sl. kamer. Maar ik zal het $%^&*( behaaglijk hebben in bed. Von ik heb geen schimmel meer gelukkig. 3 september 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Goedemorgen allemaal Zal ook een duit in het zakje doen : Bor; Bellen ! , had je gisteren na het out gaan al moeten doen ! Heerlijk geslapen Straks naar oog ziekenhuis voor controle Rot controles zijn dat altijd Maar goed, gezondheid staat op nummer 1 bij mij altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 1 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT Yvonne Nadia Morgon Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Goedemorgeuh. Bar slecht geslapen! Ben wel vier keer moeten gaan plassen @bolletje, jezelf goed verzorgen hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 september 2019 Rapport Share Geplaatst 3 september 2019 Ik zal de broodjes maar is in de oven steken. Ikke moeeeee en beetje lui @nancy, veel succes vandaag!! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden