Yvonne Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Dan ga je beginnen met een lekker groot glas koud water. Misschien een bakje thee zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Is er iemand in het huis waar je even mee kunt praten? Of met jouw ouders bellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Ja of koffie. Sorry voor de overlast. Nee, is niemand nu morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 (bewerkt) Een bakje koffie zetten dan Niks. 28 juli 2019 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Weet je, van die drank ga je je niet beter voelen, integendeel.... Gooi die rommel weg... echt doen hoor. En dan niet je schuldig voelen, maar wees trots op jezelf, echt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Ik ga koffie maken. Douchen denk ik dan slapen. Morgen nuchter na denken nuchter wat ik nu wil. Dit is een vlucht een vlucht voor mijzelf. Ik wil niet zo zijn ik wil verder niet terug snap je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Maar het is nooit te laat niet te laat om. Opnieuw te beginnen. Niet te laat om anders te leven leren dat mijn lichaam van mij is van mij alleen en niemand anders ik ben niet te koop ik hoef niet alles toe te laten nee zeggen leer nee zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Top lieverd. Hartstikke goed. Je bent al zó ver gekomen nu. Hou dat voor ogen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Lieve Niks, neem lekker een bakje koffie, dan inderdaad douchen en ik hoop dat je heerlijk kunt slapen. Dikke knuf van mij [[]] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Hij had het recht niet maar ik zei geen nee. Ik liet het gebeuren allemaal. Hij had losse handjes ik was bang. Bang voor zijn pijn en vernedering. Zorgen dat de klant tevreden is de klant is koning en ik de hoer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Ja stoppen nu stoppen met drinken. Dank je wel Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 het moet vreselijk zijn om zo in de ban, in de macht van een ander te zijn Niks. Maar je hebt de ban verbroken, jij bent weg gegaan, dat is ongelooflijk sterk van jou. En inderdaad, niemand maar dan ook niemand mag zo gebruik maken van een ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 7 minuten geleden zei niks: Hij had het recht niet maar ik zei geen nee. Ik liet het gebeuren allemaal. Hij had losse handjes ik was bang. Bang voor zijn pijn en vernedering. Zorgen dat de klant tevreden is de klant is koning en ik de hoer. OK niksje dat is nu het verleden. Dat is in de achteruitkijkspiegel. Je nieuwe leven is voor je. Daar ga je naar toe. Er is geen klant meer en geen vernedering, als je wilt. Lekker bakkie koffie nu en dan onder zeil. Het hele forum staat achter je, mag ik denk ik wel zeggen namens iedereen. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 @niks. @Cleo66 hoe gaat het, hoop dat je beetje kon ontspannen in de sauna. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Ah joh das de warmte Clé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Lieve @niks, je mag stoppen met drinken. Je bent aan het verwerken denk ik. En daarbij komt alles langs. Mag. Je gedachten zijn alleen niet allemaal waar. Heb vertrouwen. Je doet het hartstikke goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 (bewerkt) @Cleo66 was het de broer van je man die is overleden? Ik vind escalaties nu niet zo raar hoor. Verdriet maakt van alles los en wordt door iedereen anders beleefd. Met een beetje mazzel vind je elkaar juist. Vaak loopt het niet gelijk op. Anyway, een kort lontje is logisch dan. Take care! 28 juli 2019 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 @Cleo66 gelukkig dat je toch nog wat kon ontspannen. Slaap lekker iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Ik heb het de hele dag koud gehad... @Yvonne wilde dat je even met me had kunnen ruilen. Morgen weer werken. Met gezonde tegenzin de slaap tegemoet gaand hier. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 oh Cleo je bent in Berendonck geweest dan? Veel goeds over gehoord. Ik was in Bleiswijk vandaag. echt saunaweer eindelijk weer eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Ik heb net The Pier teruggekeken (NPO3 zaterdagavonden) spannende serie, nu op de helft. slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 28 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2019 Sterkte lieve @niks Goed dat jij je uit! Hier fijn gewerkt, begin eindelijk wat mee rust te ervaren. Was hoognodig. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2019 (bewerkt) 7 uur geleden zei Bor: Wat is toch de waarde ervan om zulke privé omstandigheden te quoten. Iedereen leest toch waarop je reageert en anders noem je gewoon de naam even..waarom dat citeren. Waarvoor is dat nodig, ik heb dat nooit begrepen.Op deze manier wordt er geschreven teksten vastgelegd die zelfs niet bij het eventueel verwijderen van iemands account worden weggehaald. Klopt @Bor, was ook iets wat bij mij opkwam! 29 juli 2019 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2019 Citeren is handig als je ergens op wil reageren waar al een aantal antwoorden overheen zijn gegaan. Als iemand iets wil weghalen wat iemand anders intussen geciteerd heeft, vraag het gewoon. En in de eerste plaats natuurlijk uitkijken wat je schrijft op een openbaar forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 29 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2019 16 uur geleden zei Lika: @Yana, doe je goed dat blokje om! Hoi Lika, je bedoelt vast mij niet, of ik mis de diepere betekenis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden