Spring naar bijdragen

Zondag 28 juli 2019


Aanbevolen berichten

Maar het is nooit te laat niet te laat om. Opnieuw te beginnen. Niet te laat om anders te leven leren dat mijn lichaam van mij is van mij alleen en niemand anders ik ben niet te koop ik hoef niet alles toe te laten nee zeggen leer nee zeggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij had het recht niet maar ik zei geen nee. Ik liet het gebeuren allemaal. Hij had losse handjes ik was bang. Bang voor zijn pijn en vernedering. Zorgen dat de klant tevreden is de klant is koning en ik de hoer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het moet vreselijk zijn om zo in de ban, in de macht van een ander te zijn Niks. 
Maar je hebt de ban verbroken, jij bent weg gegaan, dat is ongelooflijk sterk van jou. 
En inderdaad, niemand maar dan ook niemand mag zo gebruik maken van een ander. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei niks:

Hij had het recht niet maar ik zei geen nee. Ik liet het gebeuren allemaal. Hij had losse handjes ik was bang. Bang voor zijn pijn en vernedering. Zorgen dat de klant tevreden is de klant is koning en ik de hoer. 

OK niksje dat is nu het verleden. Dat is in de achteruitkijkspiegel. Je nieuwe leven is voor je. Daar ga je naar toe. Er is geen klant meer en geen vernedering, als je wilt. 

Lekker bakkie koffie nu en dan onder zeil. 

Het hele forum staat achter je, mag ik denk ik wel zeggen namens iedereen. 

Sterkte :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66 was het de broer van je man die is overleden? Ik vind escalaties nu niet zo raar hoor. Verdriet maakt van alles los en wordt door iedereen anders beleefd. Met een beetje mazzel vind je elkaar juist. Vaak loopt het niet gelijk op.

Anyway, een kort lontje is logisch dan. Take care!

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Bor:

Wat is toch de waarde ervan om zulke privé omstandigheden te quoten. Iedereen leest toch waarop je reageert en anders noem je gewoon de naam even..waarom dat citeren. Waarvoor is dat nodig, ik heb dat nooit begrepen.Op deze manier wordt er geschreven teksten vastgelegd die zelfs niet bij het eventueel verwijderen van iemands account worden weggehaald.

Klopt @Bor, was ook iets wat bij mij opkwam! 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citeren is handig als je ergens op wil reageren waar al een aantal antwoorden overheen zijn gegaan. Als iemand iets wil weghalen wat iemand anders intussen geciteerd heeft, vraag het gewoon. 

En in de eerste plaats natuurlijk uitkijken wat je schrijft op een openbaar forum. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...