niks Geplaatst 5 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2019 Mee eens. Complimenten voor je @Bob hoe rustig je blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 5 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2019 (bewerkt) Heb al l sorry gezegd !!!! Meerder malen en via pm. Maar dank voor jullie bijdrage. Want ik ben de enige die zich misdraagt op dit forum. En echt je hoeft mij niet te vertellen shame on you because is echt shame on me. Maar kijk ook even in je eigen spiegel @Bor @Bor 5 juli 2019 bewerkt door Clare Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2019 Kibbels ik heb het idee dat er wat minder hard gemoderatord wordt de laatste tijd. Ik zie hier geslachtsdelen en alles langskomen en dat mag nu zomaar?? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2019 Er was een tijd, ooit, dat ik de zin "ik kreeg de piesgiechel" weg moest halen om een ban te voorkomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2019 365 Dagen, @Cleo66.. Zo'n jaar niet drinken vliegt om als je het goed doet, en lijkt misschien achteraf korter dan je van tevoren dacht, maar een heel jaar heeft 365 dagen, lieve meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2019 O, wacht even, nog even aan @Cleo66... je bent toen ook gestopt met roken? Een weekje of twee later? Totaal clean heb je het over.. is dát 352 dagen? Nou, ook een hele prestatie, al is dat dan nog niet helemaal een jaar, maar van mij (van mij, persoonlijke mening dus... ) mag je zeggen dat je een jaar clean bent.. Drank is op dit deel van het forum de hoofdmoot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2019 @Bor, laat toch gaan, meis. Let Go, Let God... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 5 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2019 Heb al gezegd sorry gezegd !!!! Meerder malen en via pm. Maar dank voor jullie bijdrage. Want ik ben de enige die zich misdraagt op dit forum. En echt je hoeft mij niet te vertellen shake on me..because is echt shame on me @niks@Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2019 2 minuten geleden zei Clare: Heb al gezegd sorry gezegd !!!! Meerder malen en via pm. Maar dank voor jullie bijdrage. Want ik ben de enige die zich misdraagt op dit forum. En echt je hoeft mij niet te vertellen shake on me..because is echt shame on me @niks@Bor Rustig maar het is al goed. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2019 @Bor één van de redenen waarom opzettelijk manipuleren, liegen en bedriegen zo'n pijn doet is omdat je niet ontkomt aan twijfelen aan je zelf. In zijn algemeenheid. Is ook helemaal niets mis mee, beetje reflectie, "je" was er immers zelf bij, maar dat je bewust zijn maakt 't makkelijker te hanteren. En de juiste stappen te nemen. Voor jezelf. Zonder veroordeling van de persoon. Hooguit afwijzen van het gedrag. Het "niet in jouw leven" willen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 5 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2019 56 minuten geleden zei niks: Rustig maar het is al goed. @niks..lekker betuttelend. Niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 5 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2019 Want jij bent nu een ervaringsdeskuige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 5 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2019 Don't feed the trolls. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 5 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2019 @Bor NEE maar ik er erger me aan bepaalde uit spraken als in "rustig maar " @niks. Ik ben een volwassen vrouw je hoeft mij niet te vertellen "rustig maar" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 5 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2019 4 minuten geleden zei Sowhat: Don't feed the trolls. Wie en wat bedoel je @Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 5 juli 2019 ksssst jij, ik had net eindelijk de vrijdag weer boven staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden