Gast Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 Zojuist zei lady jane: kon je beter gaan surfen misschien jopie ipv suppen welke kleur geverfd? knalrood lijkt me wel wat voor je Nah... Gewoon braaf wit. Ik val met die bus liever zo min mogelijk op. Hij was lelijk, lak door tot op primer. Armoedig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 1 minuut geleden zei Bob: Is die mail nog leesbaar zo, Jopie? Wat erg.... Hahaha. Ik laat 't staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 hoe is dat woord suppen in hemelsnaam ontstaan? D'r zit iets in van surfen, maar verder?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 SUP staat voor Stand Up Paddle en is de snelst groeiende watersport van dit moment. (Google) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 Tot uw dienst. Ik vroeg het me zelf ook af. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 ah, dank je.. had ik natuurlijk ook zelf op kunnen zoeken. Had wel gekeken wat het nou eigenlijk was, maar toen ik de plaatjes zag wist ik wat er mee bedoeld werd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 27 minuten geleden zei jopie: Goedenavond allemaal. Geen suppen. Mocht niet van de baas want te hoge golven. Of zo. Is er dus een supbaas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 (bewerkt) Het is, om te zien in ieder geval, ongelooflijk raar, duf, saai. Ik begrijp niet wat er leuk aan is of kan zijn. Maar......je komt wel redelijk makkelijk achter de branding (daar is de zee weer helder)... Dat leek mij wel wat. Een beetje "kom, we gaan op reis. Naar Engeland" Vandaar..... 3 juli 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 25 minuten geleden zei Lika: Slaap lekker Jij ook! Maar ik kijk eerst nog ff voetbal, spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 Ja zeker spannend! Nu de verlenging in.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 Oooooooo wat leuk!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 mennnn ijzingwekkend, maar wat wordt er hard gespeeld zeg, zoveel gevallen vrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 Ik kan niet tegen die spanningggggg Nog 11 minuten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 jihaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 Ik wist niet dat het zo leuk was.... Wat een heerlijk voetbal zeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 Ik durfde bijna niet meer te kijken, welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 Pffff dit is voor het eerst dat ik echt van een voetbalwedstrijd genoten heb, maar wat spannend! Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 zondag nog spannender, 17.00 uur, zorg dat je aan de buis gekluisterd zit frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 slaapwel (als de adrenaline is gezakt) ik ben er klaar voor, voor de nacht dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2019 Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 4 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2019 Hier nog een droge afmelding lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden