Manou Geplaatst 29 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 Na een tijdje meegelezen te hebben besloten me aan te melden.Spannend wel.Weet niet of ik altijd veel zal reageren.Ik ben een vrouw van 50.Opgegroeid in een omgeving waar alcohol rijkelijk vloeide.Zelfs bij het kerkkoor.Perioden van niet drinken en veel drinken hebben zich in mijn leven afgewisseld.2016/2017 gesprekken bij de Brijder gehad.Afgelopen tijd weer te vaak een uitglijder.Dan drink ik een dag veel en hou het vervolgens weer een aantal dagen vol dit niet te doen.Vandaar op dit forum gaan lezen,wat helpt en nu mij ook aangemeld.Eergisteren gedronken en probeer de flessen voorlopig weer buiten de deur te houden! Liefs Manou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 Hallo Manou. Welkom hier. Je schrijft "probeer de flessen voorlopig weer buiten de deur te houden". Is dat wat je het liefste wilt of wat je denkt te kunnen bereiken als alles meezit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 Welkom Manou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 29 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 Hoi Bob, Bedankt voor het welkom.De flessen buiten de deur houden is wat ik het liefste wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 29 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 Bedankt kruidenthee. Ik wil graag een plaatje bij mijn naam plaatsen!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 Welkom Manou. Leuk dat je de stap hebt gezet om mee te schrijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 29 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 Bedankt Knakker.Vooralsnog lukt het niet.Wel een foto,maar dat natuurlijk niet. Bedankt Lonster. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 29 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 Welkom! Heb je al een plan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 29 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 Dank je Bumperjim! Net als jij ben ik een theedrinker.Waar ik goed in ben geworden is drinken uitstellen.Lastig in mijn geval is dat ik vermoeidheid en pijnklachten heb.Soms ben ik er klaar mee en wil ik verdoving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 30 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2019 Help!Ik zit in de gevarenzone zoals ik dat zelf noem. Trigger:gesprek met mijn dochter over hoe moeilijk het voor iedereen is dat ik heel ernstige overgangsklachten heb en veel dingen niet kan.En sommige niet wil : hormonen slikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 30 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2019 Wat ik doe op dit soort momenten is rustige plek zoeken en bedenken waarom ik niet wil gaan drinken.Dacht kan het nu ook schrijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 30 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2019 Voelt in ieder geval als een opluchting om het op te schrijven! Wie weet hou ik het toch droog vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2019 Natuurlijk houd je het droog vandaag. Niet gaan twijfelen! Schrijf het maar van je af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2019 Top! En een tip: op de dagdraad krijg je over het algemeen sneller een reactie. Hier kan er meer tijd overheen gaan. Houd vol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 30 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2019 Zit hier gewoon te huilen omdat er iemand reageert en ik het niet helemaal alleen hoef te bevechten.Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2019 Laat maar lekker lopen die tranen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2019 Zelluf doen...niet alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 30 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2019 Hou je taai! Je bent niet alleen en je bent een droog leven waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 30 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2019 Nooit geweten hoe sterk het effect is als mensen je even steunen/zien.Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2019 Famosan van dr vogel schijnt te helpen tegen overgangsklachten Manou en niet drinken is in deze jaren nog belangrijker, ik wilde dat ik mijn ther. destijds kon volgen, maar ik was er nog niet aan toe en kende dit forum toen niet de overgang met drank gekombineerd kan hel zijn. sterkte en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 30 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2019 Wat bedoel je met ik wilde dat ik mijn ther. destijds kon volgen? Slik nog een lage dosering van een antidepressiva.Gaat niet altijd samen met kruiden in bijv Famosan.Maar bedankt voor je reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2019 Lekker blijven schrijven, wat huilen, het komt vast goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 30 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 mei 2019 Dank je Lika. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2019 die vertelde mij toen dat alcohol en de overgang niet samengaan ik dacht dat ik niet zonder kon in die tijd zij had de overgang achter de rug en sprak uit ervaring denk ik maar dat kon ik dus niet volgen/naleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 31 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2019 Bedankt Cleo voor je lieve Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden