Spring naar bijdragen

Manou


Manou

Aanbevolen berichten

@Lika bedankt!

Dag 4!

Weinig energie en benauwd weer.

Moeite mee dat mijn leven door weinig energie "saai" is.

Wil jullie deze niet onthouden: ook al is het even minder allemaal blijf nuchter ,want je weet nooit Wanneer er wat leuks langskomt en dan mis je het!!!!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief,dat je het vraagt.Aantal minder goede dagen gehad,maar niet gedronken!Beetje moeite met accepteren dat ik een antidepressiva moet slikken.

En met jou?

Stomme vraag,maar hoe doen jullie dat toch @ met naam en blauw?(beetje digitaal onhandig)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Manou

@Manou  Je typt @Ma   en dan krijg je een lijstje met namen. Zodra je de juiste naam ziet, klik je daarop. 

Ik wist het ook niet, werd benieuwd en heb het net even uitgeprobeerd. Gewoon @Manou typen is het dus niet.

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is niets mis met huilen hor... liever tranen laten lopen dan ze wegdrinken. Ik heb ben altijd de stoere zelfverzekerde jongen geweest...nou nog geen drie dagen in mn afkickproces zat ik te janken als een baby in de nacht omdat ik emotioneel niet meer wist wat voor of achter was... dus schaam je niet. 

Dit is een fijne forum heb ik gemerkt

 Ik schrijf niet dagelijks maar heb er wel heel veel baat bij als ik t wel doe. Maak daar absoluut gebruik van op jouw manier. En je bent hier wel echt op t juiste adres heb ik gemerkt dat mensen oprecht willen dat je beter wordt en niet anders...

Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, @Manou, herkenbaar. Patroon van zelfmedicatie, om iets van ontspanning te vinden en negatieve gevoelens ‘onder controle’ te houden. Patroon wordt dan verslaving, uiteindelijk. Mijn broer zei: ‘het is een hardnekkig patroon, maar je kan het wel doorbreken’. Daar hou ik me dan maar aan vast.

Knap dat je niet gedronken hebt. Helpen de antidepressiva een beetje? Wat levert het je op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Beter Was niet makkelijk.Niet gaan drinken.Mijn dochter is veel bij haar vriendje.Als ze thuis is heeft ze erg mijn zorg nodig.Als ze dan weer weg is heb ik wel he he nu even een fles wijn moment.

Antidepressiva zorgen er voor dat ik rustiger ben,kan reflecteren over dingen,dat ik zo af en toe eens wat leuk vind.Mijn hersenen lijken wat serotonine aangevuld te moeten hebben.Ben ook minder angstig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lika bedankt voor het delen.

Dat mijn ouders niet adequaat op mijn depressies ,die al begonnen toen ik 13 was hebben kunnen reageren hebben mijn leven bepaald.Mijn vader heeft zelf psychische klachten en drinkt.Alleen in de vakantie.Hij is al 20 jaar chronisch op vakantie :unsure:

Taboe dus op psychische ziekten.Vaak comorbiteit met verslaving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...