Spring naar bijdragen

Manou


Manou

Aanbevolen berichten

27 minuten geleden zei Lonster:

Daar moest ik even over nadenken. :huh:  Klopt die uitspraak wel? Als het een vriendin is, zou ik dat niet zo gauw opgeven. Misschien kun je proberen zelf een andere houding aan te nemen, waardoor zij niet een hulpverlenersrol aan neemt? Dit soort dingen zijn altijd een wisselwerking. 

Klopt.Het is een wisselwerking.Maar eenmaal in een rol kom je er niet altijd makkelijk weer uit.En het begint met voelen dat die rol je niet meer bevalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik schrijf niet altijd veel.Merk dat ik een beetje moeite heb met de heftigheid hier.Wel erg leerzaam.Lees veel.Wilde even delen dat ik vier dat ik vorige week woensdag voor het laatst veel gedronken heb met een fles bubbelwater.Ondanks de hitte en dat mijn dochter het moeilijk had vandaag.Ben klaar voor het jaarpact!Wie zet me er op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had een jaarpact met mezelf afgesproken.Door mijn chronische depressiviteit vind ik het niet makkelijk om hele verhalen met anderen te delen.Heb de neiging me terug te trekken.Af en toe zullen jullie misschien een voorzichtige opmerking van min tegen komen!Houd alle het hoofd koel met deze warmte:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Lika:

Kun je het beste aan @Bobvragen op het jaarpact draadje. 

Fijn dat je je zo sterk voelt!

Het is niet zo dat ik me heel sterk voel.Afgelopen weken steeds een aantal dagen zonder en dan weer een dag mis.Ben er klaar mee mezelf uit een kater te helpen.Steeds weer over nieuw beginnen.Vandaar het besluit een jaar zonder.Heb ik jou wel eens horen zeggen geloof ik:alles mag , moe zijn,somber zijn wat ook maar alleen drinken mag niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En vandaag weer een dag eraan vast plakken. Zo gaat ie goed. 

En ja. Al je gevoel toelaten mag. Het komt niet altijd uit, soms moet je even uitstellen om er wat mee te doe , maar wat er zit mag er allemaal zijn en (h)erkend worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...