nancy Geplaatst 28 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2019 Goedemorgen allen. Gelukkig hoef ik niet met een auto naar mijn werk, geen last van files dus vandaag, gewoon lekker op het fietsje. Hoewel, lekker, de lucht ziet er wel heel donker uit...hopelijk kom ik droog over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2019 Goeiemorgen Met de trein vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2019 Geen stakingen bij jullie BumperJim? Hier wel, heel Nederland zal straks vast staan, ben ik bang voor. Manlief is al vroeg weggegaan, hij moet naar Schiphol. Zoon en schoondochter ook. 't Is wat allemaal.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2019 Ik kan gelukkig ook fietsen. Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2019 Goedemorgen op fiets naar de huisarts met een steen in mijn maag lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 mei 2019 Succes Niks. Hoi GewoonDoen. Ik ga er vandoor. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2019 Moggel, Ik weet niet of de h. arts die steen eruit kan halen Niks. Daar zijn ze niet voor opgeleid. Sterkte joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2019 Goedemorgen frummers. Bakje om te beginnen maar. Sterkte voor de mensen die last zullen hebben van de staking.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2019 goeiemorgen frummers gedwongen huisarrest vandaag mijn saunadag naar morgen verschoven dus kan dochter ook weer eens mee, want dan is zij vrij. elk nedeel hep sijn foordeel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 28 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2019 Goedemiddag, Leuke dag vandaag. Afspraak met een muzikant en daarna met fotograaf. En dan een slechte nacht slapen. Ik ben dan nergens meer. Al mijn energie weg. Nou ja, een kater is erger denk ik dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2019 Hoe was het @niks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden