Clare Geplaatst 27 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Ik wil mensen niet in het harnas jagen...sorry als mijn berichten niet oké zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Welkom hier Clare. De eerste stap heb je gezet door je hier aan te melden. Natuurlijk krijg je hier steun en begrip. Maar nu je hebt gedronken is het lastig om je goed uit te drukken misschien. Heb je zelf een plan hoe je het wilt aanpakken? Denk je niet dat het goed is om je man toch in vertrouwen te nemen? Je kan dit niet alleen oplossen. Als hij er niet al achter is. Clare reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 27 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Ja kom op Clare, nu niet afhaken. Bij mij is zelfmedelijden altijd een grote valkuil geweest, dat sluipt erin. Er zijn zelfs tijden dat ik denk dat alcohol mijn enige vriend is en dat de rest van de wereld erop uit is om me kapot te maken. Maar dat is niet zo en hier al helemaal niet, alleen het kost tijd en een brein dat een aantal dagen drank vrij is voordat je de wereld weer een beetje zonniger kan gaan zien... Clare reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2019 Mooi @Bor! Welkom @Clare Clare reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 29 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 (bewerkt) @Bor. Dank je wel voor je verhaal. Heeft mij kracht gegeven. Maarr denk dat sommige leden hier gelijk als je jezelf aanmeld als een gek ( want we zijn evaringsdeskundige) je moeten aan vallen..oke is het nu niet ..wacht even na een par gesprekken...sommige vind ik echt slecht .zeker omdat ze zichzelf op de schouder kloppen .ik ben een ervaringsdeskundige.maar wat heb je echt te vertellen.. 29 mei 2019 bewerkt door Clare Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 29 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 Van de rest(zulke lieve mensen) .super lief..kan ik echt ervan leren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 29 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 Dank jullie wel ..jullie hebben er voor gezorgd dat ik niet heb gedronken en niet die sufferds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 29 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 36 minuten geleden zei Bor: Volgens mij hoef je niet iedereen lief te vinden. Maar ik vind het wel fijn je hier terug te zien zien en te horen je goed gaat. Blijf maar mooi. Het komt wel goed. Delen is helen. Ook wanneer het minder gaat., juist dan ook misschien wel. Dank je wel..zo lief. You make my day... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2019 @Clare je schreef dat je je draadje niet kon vinden, ik heb het even omhoog gehaald voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 13 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 Op 12-6-2019 om 08:54 zei nancy: @Clare je schreef dat je je draadje niet kon vinden, ik heb het even omhoog gehaald voor je Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 13 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 Vandaag..gisteren een gesprek gehad met mijn pysoloog. Geen emdr maar gewoon praten.. was zo zwaar dat ik daarna heb moeten huilen..mn partner heb verteld dat hij maar een ander vrouw moest zoeken want ik ben niet goed genoeg ...wil iemand vandaag mij een aai over bij bol geven mijn hand wil pakken gewoon omdat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 13 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 Zielig hè dat ik dit moet vragen ...wat ik heb gelezen...ben net een kleuter die vraagt om haar speen maar niet krijgt...wordt volwassen ...maar ik weet niet hoe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 13 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 Hoi Clare, Ik geef je een virtuele aai over je bol!En je bent goed zoals je bent! Clare reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 13 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 Dank je wel....Zo voelde het niet manou.. mijn ding ..waar ik al jaren mee zit....is misschien ook de reden dat ik dronk/drink..bah bah..wil me niet zo zielig voelen.lief dat je hebt gereageerd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 En van mij nog een klop op je schouder, @Clare. Clare reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 13 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 1 minuut geleden zei Bob: En van mij nog een klop op je schouder, @Clare. Lief dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 13 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 Voel me echt een loser..dat ik hier om moet vragen..maar het schijnt dat ik het nodig heb..of misschien ook niet..ik weet het niet meer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 13 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 8 minuten geleden zei Cleo66: Zo herkenbaar Clare . Ik heb veel gehad aan het boek van Jan Geurtz , verslaafd aan liefde . Knuffel, je bent het waard Dank je wel zo lief. Ga het boek zoeken.nogmaal thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 26 minuten geleden zei Clare: Voel me echt een loser..dat ik hier om moet vragen..maar het schijnt dat ik het nodig heb..of misschien ook niet..ik weet het niet meer.. Dat heeft iedereen af en toe nodig. En als je iets nodig hebt kan je het t beste gewoon vragen Clare reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 13 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 16 minuten geleden zei bumperjim: Dat heeft iedereen af en toe nodig. En als je iets nodig hebt kan je het t beste gewoon vragen Dank je wel...en ga je me nog een knuffel geven @bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 13 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 Hihi.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erizo Geplaatst 13 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 Ook een knuffel van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clare Geplaatst 13 juni 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 4 minuten geleden zei Erizo: Ook een knuffel van mij. Dank je wel ..Heb nooit kunnen denken dat een knuffel via het net mijn toch een goed gevoel zou geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 2 uur geleden zei Clare: Dank je wel...en ga je me nog een knuffel geven @bumperjim *Hug* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2019 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2019 knuffel voor jou Clare♥ en erom vragen als je het nodig hebt: petje af juist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden