kruidenthee67 Geplaatst 28 april 2019 Rapport Share Geplaatst 28 april 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2019 Rapport Share Geplaatst 28 april 2019 Goedemorgen frummers. Zondag, dus lekker rustig alles nog. Een zonnetje, mooi begin van de dag. Eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 april 2019 Rapport Share Geplaatst 28 april 2019 Goedemorgen. Wasje zit er al in. Klaar voor het zwembad zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 april 2019 Hier de koffie ook op...ga me voorbereiden op m n sportrondje. Niet perse leuk...wel voldaan als ik weer naar huis fiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beter Geplaatst 28 april 2019 Rapport Share Geplaatst 28 april 2019 Net wakker, raar geslapen, veel dromen en nu een wattig hoofd met hoofdpijn. Koffie en water drinken en dan maar wat jij ook doet, Kruidenthee, sporten. Zoo geen zin in. Maar wat jij zegt, het voldane gevoel na afloop, dat wil ik wel. En vandaag neem ik de eerste niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 28 april 2019 Rapport Share Geplaatst 28 april 2019 Goeiemorgen, ook weer raar gedroomd. Mijn jongste dochter was vannacht een jongetje. Als bowlen sporten is, ga ik vandaag ook sporten Lekker met een glaasje bitter lemon. Omdat er nou eenmaal wel bij gedronken moet worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 april 2019 Rapport Share Geplaatst 28 april 2019 Goeiemorgen, lang uitgeslapen Gisteren concert geweest in t dorp. Twas een beetje koud voor openlucht maar de laatste band die we zagen was erg leuk, maakte er een prachtige show van. Niet persé technisch briljant, blijkt maar weer dat dat minder belangrijk is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 april 2019 Rapport Share Geplaatst 28 april 2019 Goedemorgen. Vogels. Koffie op mijn trapje. Vogels. ....en een.schutting. Een grote concessie maar (voor mij) broodnodig nu ik ineens door drie witte plastic chalets ingesloten ben. Tja.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2019 Rapport Share Geplaatst 28 april 2019 goeiemorgen frummers. Lars: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 april 2019 Rapport Share Geplaatst 28 april 2019 We zijn in Noorwegen. We hebben high tea in Bergen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 april 2019 Rapport Share Geplaatst 28 april 2019 Rondwandelen in Bryggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 april 2019 Rapport Share Geplaatst 28 april 2019 En opde Bergenss Expressen trein om verder rond te kijken. De treinrit is natuurlijk voor @Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 april 2019 Rapport Share Geplaatst 28 april 2019 Lars ziek? Beterschap Hartje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 april 2019 Rapport Share Geplaatst 28 april 2019 En toen zomaar, net toen ik dacht dat de angst en paniek zich hadden vastgezet....woeps! Prima dagje. Rare wezens die mensen. Ik maak met nog steeds druk, het is niet alsof er niets is, maar ik kan het hebben. Zonder alcohol helpt zo. Regelmatig wil ik dat ik eerder had ontdekt. Maar ach. Ik heb veel gedaan, in een rustig tempo. En gezwommen. Morgen weer naar mijn grote trigger: Werk. Op dit moment is er geen ruimte voor, maar zodra het kan, ga ik minder werken. Voorlopig is het goed zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 april 2019 Rapport Share Geplaatst 28 april 2019 Sterkte @Sober! wat is er gebeurd @spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden