bumperjim Geplaatst 19 april 2019 Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 Goeiemorgen! dagje vrij genomen, even ontstressen. T wordt een dagje elektriciteit hier thuis. De warmwaterboiler eindelijk weer fatsoenlijk aansluiten ipv illegaal met een stekker. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 april 2019 Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 Goedemorgen een goede vrijdag hier. Vanmiddag naar mijn oudste daar blijf ik slapen want mijn jongste moet vanavond werken. Dan morgen naar mijn jongste en hoera we gaan naar zee. Dan daar slapen en zondag gaan we ergens brunchen met iedereen en dan in de loop van de middag naar huis lady jane en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 april 2019 Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 Goedemorgen. Ik ga straks zwemmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 april 2019 Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 april 2019 Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 goeiemooiemorgen frummers zwaai je even Lars, naar die ouwetjes die een bal hoog proberen te houden? bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2019 Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 Goeie morgen, Lika hoe is het nu met je? Gaat het weer een beetje? Hier gaat het de laatste tijd niet zo toppie, laat ik zo zeggen, een beetje somber. Ik denk dat ik weer veel te veel heb gedaan. Mezelf verloren ben in creativiteit. Wat is het toch moeilijk om de maat te houden als je iets leuk vindt. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 april 2019 Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 Goedemorgen! Na flink wat zoekwerk weet ik nu waarom ik via mijn mobiel niet meer op het forum kon, foutcode 1S119/2: cookies stond uit. Nu aangezet en ik kan weer inloggen. Hehe, ik hoor er weer bij :-). Nu een kleine drie weken vrij, heerlijk! Lekker aanrommelen en wat studeren en veel rust nemen. En lekker naar buiten met dit mooie weer. Oppassen dat ik niet alweer teveel plannen ga maken, dan ben ik nog niet vrij, haha! Bolletje, maar even pas op de plaats maken dan, het ging juist zo goed met je. Sober, goed om te lezen dat het herstel goed gaat, ik hoop dat je hondje ook weer snel bij je kan komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 april 2019 Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 Goedemorgen Dat klinkt heel fijn @Lars, wat heb je toch fijne dochters. @bolletje hoop dat je je draai vandaag weer vindt. Nog even werken en dan vrij. Mezelf net weer de boosheid van mn zoon op de hals gehaald door hem te adviseren een shirt met korte mouwen aan te doen aangezien het warm wordt. Hij heeft nu woedend een trui aangetrokken. Ok prima, hij merkt het vanzelf. Adem in adem uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 april 2019 Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 Haha Rosee, dat klinkt bekend! En doooooorrrr ademen! Lars, hele fijne dagen gewenst met je dochters en kleinkinderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2019 Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 (bewerkt) Ach Rosee hij wil het gewoon zelf uitzoeken. Een stap naar volwassenheid. Beter dan dat hij met z'n 40 nog een moederskindje is. Dit is normaal en heel gezond. Moeilijk hé loslaten? Nanc. 19 april 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 april 2019 Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 Mooi Sober. Pas goed op jezelf he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 april 2019 Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 Tja Sonnetje moeilijk hé? Daarom ben ik blij dat ik niet drink. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 april 2019 Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 @bolletje ik hoop dat je wat opknapt. Een vleugje vrolijkheid zend ik je. Ik heb ook teveel gedaan denk ik. Dat uit zich bij mij in angst. Brrrrrr.... En adem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 (bewerkt) Nou ik ben klaar in de stoppenkast In de jaren 70 door de slager aangelegd. Of de postbode. Het werkt wel weer, vrouwtje trots 19 april 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 april 2019 Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 OMG @bumperjim hoe krijg je het voor elkaar?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 19 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 Met de leesbril op kan ik Alles Aan nancy en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 april 2019 Rapport Share Geplaatst 19 april 2019 Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden