Spring naar bijdragen

Maandag 15 april 2019

Vol

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, nog net. 

Zon. Fris. Buiten minder koud dan binnen. Aan de slag dus maar, ik verzin wel iets.....desnoods een stuk grond omspitten. 

Maar eerst koffie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan daar veel variaties op verzinnen. Je kan ook het journaal laten presenteren door een bezopen iemand (ik weet niet wie tegenwoordig in NL het journaal doen). Is vast goed voor de kijkcijfers.

Of bezopen voetbal. Het nederlands elftal helemaal ladderzat en dan tegen de duitsers ook besaufen. Haaaardstikke lache. Kijkt vast veel volk naar.

of een natuurfilm. Vat bier neerzetten in de jungle. Kijken hoe de toekan aangeschoten van zn tak dondert. Lache jonge :) 

Goh wat een melige tv. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne leuke dag gehad. Wel heel intensief dat BHV en dan vooral op

elkaar oefenen. Soms voor mij te intiem en niet prettig aanvoelend. Alles moesten we op elkaar oefenen. Stabiele zijligging en nog meer lig/greep houdingen. Zoals de Heimlich greep, echt letterlijk iemand achter/tegen mij. Zal er ook mee te maken hebben dat ik de mannelijke collega, die toevallig steeds alles met mij moest doen, verschrikkelijk vindt. De lichaamsgeur/adem/blik. Verschrikkelijk.

Het heet trouwens officieel geen Heimlich greep meer maar nu Buikstoten. Mooier wordt het niet op maar goed zolang we de handeling maar kunnen uitvoeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cleo66 als het moet doe ik het natuurlijk bij iedereen, dan is niets vies etc, dan handel je vanuit adrenaline en maar 1 doel. Maar dit was oefenen. Er waren 14 prachtige dames en maar 1 man die ook gewoon echt niet leuk is, karakter/fysiek veels te gespierd..Heel dominant en aanwezig. Hou van dominantie maar dit was zo overdreven. En . Krijg die geur niet uit mijn neus van zijn zweet, zo dicht zat hij op mij, bij dat buikstoten. Hij moest zijn heup tegen mijn achterste zetten maar deed dat helemaal verkeerd en zat dus met zijn hele onder lichaam tegen mij aan. Leek wel of hij dat expres deed. Maar steeds als ik moest, stak hij heel snel zijn hand op. Had ook mijn grens moeten aangeven en voor mezelf moeten opkomen dat ik het niet prettig vond, bedenk ik me pas later. Had ook nee kunnen zeggen, nu een ander...Achteraf, heeft geen zin.

@Sonnetje snap dat ook nooit zo goed maar denk ook omdat alcohol zo sociaal aanvaard is. Terwijl het veel schade aanricht(Verkeer/eerste hulp/geweld etc) Ik wilde je nog wel even zeggen dat je erg goed bezig bent. Met een tijd geleden, wat een verschil!!! Knap van je hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...