Vol Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 Goedemorgen op deze maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 Hoi! De werkertjes mogen weer aan het werk. Netjes gewassen en gestreken. Op t fietsje uitwaaien. Dan kantoortje zitten de hele dag. Centjes verdienen hè Ik neem weer eens een andere lekkere thee mee naar t werk. Wordt t alvast een bijzondere dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 Goedemorgen alweer maandag maar volgende week lang weekend en die ben ik mij mijn kinderen en natuurlijk kleinkinderen Dagpact Sonnetje Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 Goedemorgen frummers. Hartstikke koud nog, maar wel een gulle zon. Én een heel donkere lucht in de verte... Geen idee of dat onze kant op komt of juist vertrekt, ik hou het maar op het laatste Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 goeiemorgen frummers niet meer in de olie hier, want eigen bed en de heerlijke stilte thuis zijn al goed voor een goede nachtrust. Mis wel de vogels. Meer dan de mensen, beetje erg? De rest mist juist de gezelligheid. Ben ook daar een vd buitenbeentjes geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 Jakkes zeg, komt er vanavond een comedy waarin de acteurs bezopen zijn, schijnt al te bestaan in america. Moet niet gekker worden zeg. En nee, natuurlijk wil men geen alcohol propageren voor de jeugd?????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 Wat een creatieve bloedarmoede. Dat kan onmogelijk grappig zijn of misschien alleen uit leedvermaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 Sensatie trekt altijd sensatiezoekers en brengt dus geld in het laatje, is mijn invulling van dit soort programma's. en uiteraard blijven die kijkers verantwoordelijk voor wat zij ermee doen, maar evengoed waardeloos dus dat het mag en gebeurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 Goedemorgen, nog net. Zon. Fris. Buiten minder koud dan binnen. Aan de slag dus maar, ik verzin wel iets.....desnoods een stuk grond omspitten. Maar eerst koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 Je kan daar veel variaties op verzinnen. Je kan ook het journaal laten presenteren door een bezopen iemand (ik weet niet wie tegenwoordig in NL het journaal doen). Is vast goed voor de kijkcijfers. Of bezopen voetbal. Het nederlands elftal helemaal ladderzat en dan tegen de duitsers ook besaufen. Haaaardstikke lache. Kijkt vast veel volk naar. of een natuurfilm. Vat bier neerzetten in de jungle. Kijken hoe de toekan aangeschoten van zn tak dondert. Lache jonge Goh wat een melige tv. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 Ik koekeloer net in de tv gids, maar vind zo geen serie die er op lijkt... Gepresenteerd door H.van der Togt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 We gingen vandaag eieren verven terug naar de kleuterschool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Asterix: Ik koekeloer net in de tv gids, maar vind zo geen serie die er op lijkt... Gepresenteerd door H.van der Togt? 15 april 2019 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 Nee dat is niet goed wat ik zei. Er moet gewoon iemand van volksgezondheid een stokje voor steken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 (bewerkt) Comedy central? Nooit naar gekeken en dat hou ik dus maar zo. GoT? Ook nog nooit gezien, hahaha. 15 april 2019 bewerkt door Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 1 uur geleden zei Asterix: Comedy central? Nooit naar gekeken en dat hou ik dus maar zo. GoT? Ook nog nooit gezien, hahaha. Ik ook geen van beide hoor. Dat je niet denkt dat je de enige bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 Ik ook niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 Ik kijk ‘kopen zonder kijken’ ook leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 Fijne leuke dag gehad. Wel heel intensief dat BHV en dan vooral op elkaar oefenen. Soms voor mij te intiem en niet prettig aanvoelend. Alles moesten we op elkaar oefenen. Stabiele zijligging en nog meer lig/greep houdingen. Zoals de Heimlich greep, echt letterlijk iemand achter/tegen mij. Zal er ook mee te maken hebben dat ik de mannelijke collega, die toevallig steeds alles met mij moest doen, verschrikkelijk vindt. De lichaamsgeur/adem/blik. Verschrikkelijk. Het heet trouwens officieel geen Heimlich greep meer maar nu Buikstoten. Mooier wordt het niet op maar goed zolang we de handeling maar kunnen uitvoeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 april 2019 Rapport Share Geplaatst 15 april 2019 @Cleo66 als het moet doe ik het natuurlijk bij iedereen, dan is niets vies etc, dan handel je vanuit adrenaline en maar 1 doel. Maar dit was oefenen. Er waren 14 prachtige dames en maar 1 man die ook gewoon echt niet leuk is, karakter/fysiek veels te gespierd..Heel dominant en aanwezig. Hou van dominantie maar dit was zo overdreven. En . Krijg die geur niet uit mijn neus van zijn zweet, zo dicht zat hij op mij, bij dat buikstoten. Hij moest zijn heup tegen mijn achterste zetten maar deed dat helemaal verkeerd en zat dus met zijn hele onder lichaam tegen mij aan. Leek wel of hij dat expres deed. Maar steeds als ik moest, stak hij heel snel zijn hand op. Had ook mijn grens moeten aangeven en voor mezelf moeten opkomen dat ik het niet prettig vond, bedenk ik me pas later. Had ook nee kunnen zeggen, nu een ander...Achteraf, heeft geen zin. @Sonnetje snap dat ook nooit zo goed maar denk ook omdat alcohol zo sociaal aanvaard is. Terwijl het veel schade aanricht(Verkeer/eerste hulp/geweld etc) Ik wilde je nog wel even zeggen dat je erg goed bezig bent. Met een tijd geleden, wat een verschil!!! Knap van je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 16 april 2019 Rapport Share Geplaatst 16 april 2019 13 uur geleden zei Vol: Ik kijk ‘kopen zonder kijken’ Dat heb ik dan wel weer gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden