Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Goeie morgen Von., MarQ, Lika en Lars

Kan gebeuren MarQ. Hopelijk heb je nu weer wat meer energie.

Kreeg vannacht een heeeeele lange kus van Pim Fortuin Eeeeeeek  Plaatjes Schrikken ik houd niet van kale mannen.

bewerkt door bolletje
Geplaatst
17 minuten geleden zei Lars:

Dan hou je gelukkig wel van mij @bolletje ik ben niet kaal

Gelukkig Lars (zucht) ik maakte me al druk, Lars zal toch ook niet.... maar nee gelukkig niet. Ik houd ook van een lange snor en baard.:D

Geplaatst

Goedemorgen allemaal.

Ik heb dat ook nog vaak, dat ik tweeduizendzoveel met één of twee nullen teveel schrijf. Bij negentienzoveel had ik dat niet... ;)

Werk- en dagbesteedse allemaal. Ga ik ook weer doen.

Geplaatst

Eigenlijk voor de grap over 18000 jaar deze pagina nog eens 'naar boven' halen en kijken hoe ouderwets of actueel deze berichten dan (nog ) zijn..

Zal alcohol dan nog 'vrij' verkrijgbaar zijn/ zullen alcoholisten de enige nog levende wezens zijn omdat ze zo goed geconserveerd zijn? :P:D:face-icon-small-shocked:

Geplaatst

Goedemorgen allemaal. 

Beetje regenachtig, maar o, wat een vogels..... wat een verschil met 4 weken geleden. 

Koffie. 

Geplaatst
2 uur geleden zei spirit:

Ik word er niet vrolijk van en snap niet waar ze vandaan komen..Misschien toch onder het hor door, want dat is kapot aan de onderkant..

Maar lieve @spirit, natuurlijk komen ze onder de hor door. Een mug denkt niet: 'oi, een hor, daar kan ik niet dor' een mug denkt: 'he, een gaatje

onder de hor, daar kan ik wel dor...' zo denken muggen nou eenmaal, in oplossingen, niet in problemen.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...