Yvonne Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 Goedemorgen frummers. Bakje om te beginnen maar met het krantje erbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 Mogguuh....ben weer boven water....... Dagpact : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 Was je ondergedoken dan Marq? Maar in ieder geval: jij ook een goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 @Yvonne even een soort van forum moe.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 maart 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 Aha, was daar een aanleiding voor of had je gewoon andere dingen aan je hoofd Marq? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 Goedemorgen wat heb je dan aan het forum @MarQ als je dan weer een paar dagen op dagpact staat en dan weer een tijd niet. Geen verwijt gewoon nieuwschierig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 (bewerkt) Goeie morgen Von., MarQ, Lika en Lars Kan gebeuren MarQ. Hopelijk heb je nu weer wat meer energie. Kreeg vannacht een heeeeele lange kus van Pim Fortuin Eeeeeeek ik houd niet van kale mannen. 28 maart 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 Dan hou je gelukkig wel van mij @bolletje ik ben niet kaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 was er gewoon even moe van , niet meer en niets minder ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 17 minuten geleden zei Lars: Dan hou je gelukkig wel van mij @bolletje ik ben niet kaal Gelukkig Lars (zucht) ik maakte me al druk, Lars zal toch ook niet.... maar nee gelukkig niet. Ik houd ook van een lange snor en baard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 Helaas ik word elke morgen geschoren bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 Ik ga er van door fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 Goeiemorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 Goedemorgen allemaal. Ik heb dat ook nog vaak, dat ik tweeduizendzoveel met één of twee nullen teveel schrijf. Bij negentienzoveel had ik dat niet... Werk- en dagbesteedse allemaal. Ga ik ook weer doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 misschien houdt Von van Science Fiction? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 Eigenlijk voor de grap over 18000 jaar deze pagina nog eens 'naar boven' halen en kijken hoe ouderwets of actueel deze berichten dan (nog ) zijn.. Zal alcohol dan nog 'vrij' verkrijgbaar zijn/ zullen alcoholisten de enige nog levende wezens zijn omdat ze zo goed geconserveerd zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 Goedemorgen Interessante vraag Kohtje, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 https://www.telegraaf.nl/nieuws/3359451/fles-wijn-net-zo-slecht-als-10-sigaretten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 Goedemorgen allemaal. Beetje regenachtig, maar o, wat een vogels..... wat een verschil met 4 weken geleden. Koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 5 minuten geleden zei lady jane: https://www.telegraaf.nl/nieuws/3359451/fles-wijn-net-zo-slecht-als-10-sigaretten Ik denk dat het nog een stuk slechter is als je alles meetelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 zou kunnen, maar dit is al erg genoeg he. ik heb een dochter die drinkt en rookt, pfffft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 28 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2019 2 uur geleden zei spirit: Ik word er niet vrolijk van en snap niet waar ze vandaan komen..Misschien toch onder het hor door, want dat is kapot aan de onderkant.. Maar lieve @spirit, natuurlijk komen ze onder de hor door. Een mug denkt niet: 'oi, een hor, daar kan ik niet dor' een mug denkt: 'he, een gaatje onder de hor, daar kan ik wel dor...' zo denken muggen nou eenmaal, in oplossingen, niet in problemen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden