bolletje Geplaatst 23 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2019 (bewerkt) Moghu mensen, Ik dacht, laat ik eens de dagdraad openen. Das alweer zoooooooooooooooo lang geleden. Komen jullie je bed eens uit stelletje luiwammesen. Woehahahaha. Vannacht gedroomd dat de boulevard in Scheveningen in puin lag inclusief de pier. brrrrrr. Wel goed geslapen. En jullie? 23 maart 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 23 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2019 Goedemorgen Bolletje en de rest. Wakker omdat mijn 16 jarige moet werken. Die kan alles zelf vindt ze, maar ze zou nog geen dag op tijd komen als ik haar wekker niet hielp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2019 Mogge! prima geslapen deze x. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2019 goeiemorgen frummers heerlijk in mijn eigen bed geslapen weer Ik vond de training puik en ben duidelijk geen groepsmens straks lekker volley kijken van dochter en filmavond toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 23 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2019 Goedemorgen Ik ga straks even naar gordijnen kijken. Nu in de aanbieding en ik heb ze straks hard nodig qua verduistering. Hopelijk kan ik slagen. En wat werken denk ik. Niet veel op de planning dit weekend, heerlijk na zo'n drukke week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2019 Goedemorgen. Zo naar het zwembad met kleindochter. Maar eerst koffieeeee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2019 Goedemorgen allemaal, Sonnetje, Gefeliciteerd Harstikke goed joh Hier een beetje gammel Afgelopen nachten slecht geslapen, veel rug pijn en stijf in de gewrichten ook nu slaperig, terwijl ik toch steeds heel vroeg naar bed ga Zal wel weer teveel hooi op mijn vork genomen hebben Vanmiddag nog een uurtje werken (wou dat ik daar vanaf was op de zaterdag) Was al opgehangen, vogels verschoond, vaatwasser leeg gehaald, maar heb echt het gevoel nog niets gedaan te hebben Ben niet vooruit te branden, en eigenlijk nog boodschappen doen, en wil ook nog naar de volkstuin vanmiddag Maar ook mijn huis moet nog doorgewerkt worden, en lekker koken voor mezelf en vriend Vanavond ook nog een verjaardag Morgen weer twee keer werken en in de middag weer een verjaardag, waar ik alleen naar toe ga, want ex komt ook, en wil de spanningen niet nog hoger op laten lopen pff, wordt soms zo moe van mezelf De wijn in elk geval maar laten staan, want dat maakt het allemaal nog erger smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2019 Goedemorgen (kan nog net) frummers. Na het zonnetje van gisteren nu weer een dagje wolken... ook niet erg. Toch nog maar even een bakje zo vlak voor de middag. Nicky, hoop dat je de gordijnen vindt die je nodig hebt, en genieten van je vrije dag. Jane weer lekker in haar eigen bed, welkom thuis... Rapi, pff, pittig hoor al die dagen werken, is er geen mogelijkheid om die zaterdag te skippen dan? Sonnetje, gefeliciteerd met jouw maand Nancy genieten met kleindochter... Bol.... gelukkig staat de pier nog IJsvogel, heel herkenbaar zo'n zelfstandige puber, haha Jim, goed slapen is heeeel belangrijk, en verder... rustig aan hè?!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2019 Ha, Yvonne Ook een goede morgen op de valreep Zou dat uurtje werk op zaterdag dolgraag scippen, maar zie geen mogelijkheid het is een heer van dik in de 90, en altijd vreselijk dankbaar, dat ik zijn huisje elke week schoon maak Kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem in de steek te laten Al geprobeerd om iemand anders voor hem te regelen, maar helaas.. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2019 Na de goedemorgen, nu de goedenavond. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 maart 2019 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2019 20 uur geleden zei rapilos: het is een heer van dik in de 90, en altijd vreselijk dankbaar, dat ik zijn huisje elke week schoon maak Kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem in de steek te laten Al geprobeerd om iemand anders voor hem te regelen, maar helaas.. Ik hád al zo'n gevoel..... en ja, dat is heel moeilijk, zo niet onmogelijk .... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden