NickyLJ80 Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Een hele goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 24 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Kwart voor vijf al wakker, maar nog heerlijk liggen doezelen daarna. Maar nu werd het toch echt tijd voor koffie. Straks naar de sauna. En ik trakteer mezelf vandaag, dus heb lekker een lange massage erbij geboekt ook. Even heerlijk onbereikbaar zijn vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Goedemorgen veel plezier @NickyLJ80 hier komt mijn dochter vandaag met de kleinkinderen en we gaan naar de kinderboerderij mijn kleinkinderen lusten vast wel een ijsje Dagpact: Lars nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 24 februari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Dat is gezellig Lars. Hier zijn bij de kinderboerderij al geitjes geboren. Zo schattig! En opa lust vast ook wel een ijsje denk ik zo Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Goedemorgen frummers. Wat heerlijk toch de vogels weer te horen. De zon komt al op... het wordt weer een mooie dag. Nicky en Lars, lekker genieten allebei, het is er echt een dag voor.... Eerst maar even een bakje. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Goedemorgen @Yvonne lekker koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Goeie morgen iedereen, Ja vandaag een dag genieten. Want de zon komt op bezoek. Ik ga m'n bed verschonen, wasje doen, hummies borstelen, strontjes opruimen tja en dan maar weer een uurtje rusten. Daarna???? Weet ik nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Genieten dus Bol... Goedemorgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wendy Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 1 uur geleden zei NickyLJ80: Kwart voor vijf al wakker, maar nog heerlijk liggen doezelen daarna. Maar nu werd het toch echt tijd voor koffie. Straks naar de sauna. En ik trakteer mezelf vandaag, dus heb lekker een lange massage erbij geboekt ook. Even heerlijk onbereikbaar zijn vandaag. Ik word al tijden wakker om precies 4.44 in de ochtend en kan dan echt de slaap niet meer vatten pfff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Goedemorgen. Al heerlijk een eind gesjouwd met de hond die we bij ons hebben en zo de zonsopgang mee kunnen maken. Nu buiten in de zon met koffie. Hond aan mijn voeten. Eén groot vogelconcert. Het ijs is al van de tafel gesmolten maar op t gras ligt nog wat rijp. Het is gewoon warm. Het grappige van ieder nieuw tijdelijk of ander onderkomen is dat ik wel geniet van de luxe, maar me ook aldoor na enige tijd weer realiseer hoe fijn mijn bus is. Niet andersom. Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Hoi sonnetje. Ben je er weer een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Aaaahhhgg!!’ First world problems!!! Wat heerlijk als dat je ergste probleem is vanochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Buiten in de zon met koffie en mijn dieetboeken. Ready. Op een gezonde manier hoor. Matigheid lukt niet. Tot nu toe. Heb last van het lichaam. Ik gun mezelf lopen, bukken en fietsen zonder pijn. Kleine stapjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Dus... mijn Socrates zijn oor is een soort van geëxplodeerd in 1 dag. De dag ervoor had hij een wondje, en nu heeft hij een bloemkool oor. En dan loop je er echt tegenaan dat er geen dierenartsen open zijn op zaterdagavond en zondag. Hij heeft nu mijn reiskussen om zijn nek omdat hij eraan bleef krabben en ik heb vannacht bij hem geslapen. Hij ziet eruit als koningin Elisabeth met zijn rode haar en enorme blauwe kraag, Drank gerelateerd: ik had wel behoefte aan verdoving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 En hij wil de hele dag op schoot maar ik ben zelf ook nogal een kat en wil ook wel eens tijd voor mezelf. Stress!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 (bewerkt) En hij wil steeds naar buiten en niet op de kattenbak en nu is al meer dan 12 uur niet gaan plassen en als dat langer duurt moet ik vandaag met hem naar de dierenarts. 1 e wereld problematiek subcategorie D datweetikwel 24 februari 2019 bewerkt door Reacher Woordje ‘niet’ toegevoegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Goed bezig @Sonnetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Reacher,nergens een noodkliniek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Reacher,of even de kraag afdoen,hem buiten laten plassen en als hij weer binnen is,kraag weer omdoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Zojuist zei Sowhat: Reacher,nergens een noodkliniek? Wel een telefoonlijn voor spoedzaken @Sowhat. Het oor kon wel een dag wachten maar dat niet plassen is zorgelijk. Je hebt gelijk, ik ga ze dit gewoon voorleggen en hen advies vragen. Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 Kraag af is rampzalig. 1 minuut zonder kraag en hij krabt zijn oor er helemaal af. Hij gaat echt tekeer! Sorry jongens, terug naar het niet drinken. Nogmaals bedankt Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 2 uur geleden zei Sonnetje: @jopie ja het gaat weer. Vanmiddag gaat de eerste Refusal er weer in! Morgen extra gesprek bij behandelaar. Dinsdag en vrijdag gewoon naar de ambulante detox groep. Verder gaan waar het misging. Fijn. En vandaag? Nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2019 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2019 (bewerkt) Reacher is Soocraatuje erg sloom en is z'n oor erg warm. Dan kun je er, als meneer wil, een doekje met daar in een ijsklontje doen. Als je geen dierenarts kan bereiken. Vreemd dat er geen dienst heeft. Heb je hem wel zien drinken want dat doen ze niet altijd als ze pijn hebben. Als mijn kat teveel zou plassen maak ik me meer zorgen, zeker nu hij gecastreerd is. 24 februari 2019 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden