Lika Geplaatst 29 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 Goedemorgen. Drukke dag voor de boeg. Dat is okay voor vandaag. Morgen tandje minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 Moghu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 Goedemorgen frummers. Heerlijk geslapen hier. Eerst een bakje maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 29 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 Een goede morgen allemaal. dagpact: sonnetje Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 goeiemorgen frummers. Gisteren iets van mijn bucketlist kunnen schrappen. Ik heb, in goed gezelschap (van een bijna 102 jarige) een paar uurtjes in een serre gezeten! De zon piepte steeds tussen de wolken door. En dhr heeft heerlijk herinneringen opgehaald. Ik heb voor thee en lekkers gezorgd, uit zijn kasten haha. Vroeger leek me dat zo leuk. En dat was het ook! Dankbaar hier. Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 Goedemorgen. Ja, die middagdut. Net zoiets als het even echt afsluiten van een pc: even alle werkgeheugens leeg. Koffie. @lady jane wat mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 Ja, mooi @lady jane.. Wel een aparte bucketlist heb je. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 Goed zo spirit Fijn om te horen Houden zo Hier vrij gehad vandaag Wat is dat toch heerlijk Echt een keuteldagje gehad en gedaan waar ik zin in had; Lekker 3 wassen gedraaid, fontijn en douchebak ontstopt Koffiezetapparaat en waterkoker ontkalkt Iemand gebeld, wat ik al heel lang wilde doen Naar dorp gelopen en nuttige dingen gekocht Mails beantwoord Kortom, voldaan gevoel nu Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 En morgen alweer minder treinen op het spoor, want er worden 3 sneeuwvlokken verwacht Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 Ach Bor, ik denk niet dat je de boel draaiende kan houden door veel te roken en te drinken Maar dat weet je zelf ook vast wel Sterkte ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 Wat jammer voor je Bor. Of voelt dat niet zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 Slim is het niet @Bor maar inderdaad dat weet je zelf ook. Begrijpelijk is het wel. Zie je kans om weer te stoppen? Huisarts misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 @Lika ik heb over je gedroomd Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 Verder vandaag niet zo veel gedaan behalve hok van vogels schoon gemaakt en wachten tot de blauwe weer zijn hok in ging die maakt er een spelletje van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 wat heb je gedroomd @Lars?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 Houdini had vandaag zijn bench verplaatst terwijl hij erin zat. Hij was het er niet mee eens dat hij in de avond even alleen moest zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 Dat je langs kwam met je hond om ons een beetje op te vrolijken het was erg gezellig je bent nogal een pretnummer en de hond ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 Misschien komt @lady jane wel langs als ik 102 ben maar bedacht me dat ze volgens mij ouder dan mij is dus ja of dat gaat worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 Eigemlijk wil ik wat anders tegen je zeggen @Bor maar dat mag ik niet door de dictatuur hier. Kom op herpak je zoek weer de hulp die je nodig bent je kunt het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 Heb je steun aan je kinderen @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 Ja dat snap ik ook wel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 Lars, ik kom alleen als men een levensverwachting van minder dan 3 maanden heeft, dus laat ik maar bij jou wegblijven dan he♥. Denk trouwens dat wij allebei geen 102 halen. Cleo, vrijwilliger in de terminale thuiszorg. Meestal zijn de mensen rond de 80/85, een enkele keer jonger dan ikzelf en deze 102-jarige is echt een uitzondering; woont nog zelfstandig (met serre, hij wèl☺) heeft zijn eigen tanden nog en eet zo een groot bord stamppot met rookworst waar ik echt vol van zou zitten en ik ben een grote eter. Kan me de indicatie dus niet helemaal indenken. Maar mensen hebben vaak een opleving met alle lieve (mantel)zorg. Zijn kinderen zijn 10 jaar ouder dan ik, haha. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wendy Geplaatst 29 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 Heel veel sterkte bor! Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2019 Eh nee dan kom maar niet @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden