Spring naar bijdragen

29 januari 2019


Lika

Aanbevolen berichten

Ha @Lars zou best een idee zijn met die hond langskomen. En ja, ik ben idd gezellig hoor ik vaak. (Alleen als ik wil hoor!) Maar je woont erg ver weg voor mij.

En die hond. Tja. Ik heb altijd honden gehad, maar deze heeft de vrolijkheid uitgevonden:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lika:

Ha @Lars zou best een idee zijn met die hond langskomen. En ja, ik ben idd gezellig hoor ik vaak. (Alleen als ik wil hoor!) Maar je woont erg ver weg voor mij.

En die hond. Tja. Ik heb altijd honden gehad, maar deze heeft de vrolijkheid uitgevonden:

 

Je bent welkom hoor anders kom je met @lady jane als ik mijn laatste 3 maand in ga 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ja @Bor. Teveel van jezelf eisen. De omstandigheden. Ik begrijp het. Vraag is of je jezelf nu iets geeft of ontneemt. Ik denk het laatste. 

Pas goed op jezelf meis. Heb je de mogelijkheid je ergens wat terug te trekken? Straks kun je weer lekker op je boot!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, ik denk dat je best hulp mag inroepen van je kinderen hoor,
ook al hebben ze hun eigen leven; dat hebben ze wel aan jullie te danken
en e man is alleen met zichzelf bezig, die zal niet echt op jouw welbevinden letten.
Het blijft ook wel jammer dat je hier geen steun vraagt, liefst voor de terugval.
Kunnen we alsnog iets voor je betekenen hier?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom ook nog even binnenvallen hier. Vervelend Bor ik hoop dat je je weer kunt herpakken. En 24 uur op elkaars lip valt ook niet mee lijkt me. Dikke:heart:. Ik voelde me vanavond helemaal zen na mijn yogales, totdat ik het voicemailbericht hoorde dat mn jongste zoon geschorst is van school, donderdag op gesprek. Hij heeft gedragsproblemen en schijnt heel brutaal te zijn geweest. Kan wel janken weer. Ook weer stress dat ik hierdoor achter kom met werk. Alles ging net zo goed en dan dit weer.:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...