Spring naar bijdragen

Oudejaarsavond en nieuwjaarsdag; hoe vier je het en waarmee toost je?


Tatum

Aanbevolen berichten

Oudejaarsavond, nieuwjaarsdag. Wat ligt er tussen? Ik toost met een glas cola. Op een alcoholvrij en gelukkig jaar. :)

Nieuwjaarsdag ga ik voor het eerst de nieuwjaarsduik proberen. Met zo'n Unox muts op mijn hoofd. Ik ben geen mutsen-mens. Maar deze hoort er wel bij! Weg met 2018. Hoera voor het nieuwe jaar met nieuwe kansen.

Ik wens dat iedereen in het nieuwe jaar mag ontvangen wat hij/zij wil en dat we 2019 droog mogen beleven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen idee wat ik ga eten. Heb wat simpele dingen in huis. Misschien gewoon brood en kaas 'le vieux pané'. Om te toosten had ik alcoholvrije mojito in huis gehaald, best lekker en toch beetje feestelijk.

Nieuwjaarsdag, dan doe ik eigenlijk nooit iets speciaals. Denk niet dat die dag moeilijker wordt dan een doorsnee dag. Alleen vervelend dat er dan weer eens niks open is, geen winkels, geen horeca, ach ja. Gewoon gaan wandelen misschien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een heel jaar cola-light zit ik nu aan de tweedrank. Zo totaal anders dat het gewoon feestelijk smaakt. Maar is toch hele gewone
tweedrank van Dirkie.. :)
Toosten om 12.00 uur doen we met perencider die we van de zomer uit Zweden hebben meegenomen. Nul komma nul procent dus
volledig verantwoord. En nog lekker ook.

Nieuwjaarsdag traditiegetrouw 's middags even bij m'n moeder op de nieuwjaarskoffie. Verder de hele dag niets bijzonders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...