Tatum Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Oudejaarsavond, nieuwjaarsdag. Wat ligt er tussen? Ik toost met een glas cola. Op een alcoholvrij en gelukkig jaar. Nieuwjaarsdag ga ik voor het eerst de nieuwjaarsduik proberen. Met zo'n Unox muts op mijn hoofd. Ik ben geen mutsen-mens. Maar deze hoort er wel bij! Weg met 2018. Hoera voor het nieuwe jaar met nieuwe kansen. Ik wens dat iedereen in het nieuwe jaar mag ontvangen wat hij/zij wil en dat we 2019 droog mogen beleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Zie deze draad nu pas, leuk idee. Die nieuwjaarsduik speelde ook door mijn hoofd. Wie weet. Iig heerlijk opstaan zonder kater! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gekko Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Ik ga gourmetten morgen en proosten met een glaasje rivella. Nieuwjaarsdag misschien ff naar ouders/schoonouders. Zie wel, in ieder geval fris wakker worden nieuwjaarsdag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Ik heb geen idee wat ik ga eten. Heb wat simpele dingen in huis. Misschien gewoon brood en kaas 'le vieux pané'. Om te toosten had ik alcoholvrije mojito in huis gehaald, best lekker en toch beetje feestelijk. Nieuwjaarsdag, dan doe ik eigenlijk nooit iets speciaals. Denk niet dat die dag moeilijker wordt dan een doorsnee dag. Alleen vervelend dat er dan weer eens niks open is, geen winkels, geen horeca, ach ja. Gewoon gaan wandelen misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2018 Rapport Share Geplaatst 31 december 2018 ik ben bij het boodschappen drinken vergeten (ja melk) en had dus niets speciaals in huis, dacht ik. Maar bedenk net een kadootje van mijn volleyvriendin en hier ga ik dus het nieuwe jaar mee in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 december 2018 Rapport Share Geplaatst 31 december 2018 Thee natuurlijk, kruidenthee En misschien een glas tonic. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 31 december 2018 Rapport Share Geplaatst 31 december 2018 Hier hebben ze wel een borrel voor de liefhebbers maar ook alcoholvrij champagne dus ik ga aan de champagne vanavond hik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 31 december 2018 Rapport Share Geplaatst 31 december 2018 Lekkere thee, en misschien chocolademelk. En in de vriezer een bak caramel, zeezout ijs, voor na de kaasfondue. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 december 2018 Rapport Share Geplaatst 31 december 2018 Na een heel jaar cola-light zit ik nu aan de tweedrank. Zo totaal anders dat het gewoon feestelijk smaakt. Maar is toch hele gewone tweedrank van Dirkie.. Toosten om 12.00 uur doen we met perencider die we van de zomer uit Zweden hebben meegenomen. Nul komma nul procent dus volledig verantwoord. En nog lekker ook. Nieuwjaarsdag traditiegetrouw 's middags even bij m'n moeder op de nieuwjaarskoffie. Verder de hele dag niets bijzonders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 de hele avond aan de thee, en nu aan alcoholvrije bubbels, die verassend goed smaken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden