Spring naar bijdragen

Zondag 30 december


MarQ

Aanbevolen berichten

Ik zou een vriend kunnen vragen om morgenavond langs te komen. Dat was oorspronkelijk ook de bedoeling, met zijn drieën gourmet. Maar weet niet of ik daar vrolijker van ga worden. Dat hij drinkt, vind ik niet zo erg. Maar als hij te veel drinkt, pff. Dan wordt hij wel niet lastig of agressief of zo, maar vrolijk of grappig wordt hij ook niet. Hij wordt als het ware een patattenzak. Zegt niet veel meer, regeert nauwelijks op wat er gezegd wordt, sukkelt uiteindelijk in slaap. Misschien is alleen zijn dan nog beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei lady jane:

We kunnen ook hier iets in de groep gooien, dat er een stel mensen
die toch thuis zijn, wat actief meelezen en schrijven hier misschien?

Ik ben morgenavond thuis, geen bezoek en naar alle waarschijnlijkheid staat m'n laptopje aan en lees ik hier wel wat mee. In dat opzicht actief dus.
Het actief meeschrijven hangt af van wat zich hier op het forum voordoet en hoe ik er zelf bij zit, de omstandigheden hier in huis dus...
Beloof dus niets en sluit niets uit. Kan alle kanten op gaan.
M.a.w. dat zien we morgen dan wel weer. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook niet ver weg. Kan niet de hele tijd op mijn telefoon, maar wel geregeld even. 

Ben thuis of ‘around’. Heb een hekel aan oud en nieuw. Dus ga morgen eens gewoon mezelf zijn. Nieuwsgierigheidsknop aan. Deed het met Kerst ook goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken de achtergrond natuurlijk niet spirit, maar als ik op het verhaal afga, een schoondochter die zich eerst een beetje ziek voelt en nu doodleuk naar de film is. Tja. Beetje bedenkelijk.

Ik wens je veel sterkte en alvast een goede nachtrust, voor nu of voor straks.

bewerkt door Jen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe het voor jou is om dagenlang op kinderen te passen, kan ik totaal niet inschatten. Maar die onzekerheid die er blijkbaar ook nog bijkomt als zij vaak op het laatste moment de plannen veranderen, daar zou ikzelf erg moeilijk mee om kunnen gaan. Ik vind het dus wel behoorlijk knap van je dat je je er doorheen slaat. Chapeau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spirit, misschien kunnen ze bij een opvoedcoach terecht. Ook misschien een idee om de oudste 2 ochtendjes naar een crèche of peuterspeelplaats te laten gaan. Dan heeft je schoondochter meer de tijd om een betere verbintenis met haar jongste dochter aan te gaan. De oudste dochter zal wat meer regels en regelmaat leren op zo'n peuterspeelzaal. En misschien een idee voor jou om morgenochtend met hond lekker naar je eigen huis te gaan. 

bewerkt door Sowhat
Toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...