Jen Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Ik zou een vriend kunnen vragen om morgenavond langs te komen. Dat was oorspronkelijk ook de bedoeling, met zijn drieën gourmet. Maar weet niet of ik daar vrolijker van ga worden. Dat hij drinkt, vind ik niet zo erg. Maar als hij te veel drinkt, pff. Dan wordt hij wel niet lastig of agressief of zo, maar vrolijk of grappig wordt hij ook niet. Hij wordt als het ware een patattenzak. Zegt niet veel meer, regeert nauwelijks op wat er gezegd wordt, sukkelt uiteindelijk in slaap. Misschien is alleen zijn dan nog beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 @Jen fijn om je morgenavond hier te melden toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 @Rosee ik denk wel dat ik dat ga doen ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Dat lijkt mij ook lastig @Jen weet je zeker dat hij morgen veel gaat drinken of kan hij maat houden? Anders erg deprimerend voor jou en is alleen zijn misschien fijner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Berichten hebben elkaar gekruist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Mijn moeder zit in haar eentje in een hotel op een rustige plek in Nederland met oud en nieuw en geniet daarvan. Van de stilte en het alleen zijn en ze praat altijd wel met mensen die ze tegenkomt. Mooi vind ik dat. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 @Rosee hij heeft ook een alcoholprobleem. Soms kan hij maat houden, maar een garantie daarvoor heb ik dus niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Snap t Jen. Lastig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Nu ik niet drink, is de kans dat hij maat houdt wel vrij groot. Zijn lievelingsdrank, Duvel, heb ik sowieso niet in huis, een ook geen andere sterke bieren (die sterke bieren doen het dus meestal bij hem). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 En misschien kan je hem volstoppen met oliebollen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Maar ja, twee mensen die samen oudjaar doorbrengen en van wie er eentje totaal niet in feeststemming is. Het blijft een raar gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 1 minuut geleden zei Rosee: En misschien kan je hem volstoppen met oliebollen... Ik heb niet eens feestelijk eten in huis gehaald... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 kijk even of je het jezelf niet te moeilijk maakt Jen, straks neemt de duvel zichzelf nog mee☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 ik ben thuis, kijk wel TV kunnen we ook elk doen. jij misschien ook via internet Jen. ik zoek de site ff op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 http://www.kijktvonline.nl/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 26 minuten geleden zei lady jane: We kunnen ook hier iets in de groep gooien, dat er een stel mensen die toch thuis zijn, wat actief meelezen en schrijven hier misschien? Ik ben morgenavond thuis, geen bezoek en naar alle waarschijnlijkheid staat m'n laptopje aan en lees ik hier wel wat mee. In dat opzicht actief dus. Het actief meeschrijven hangt af van wat zich hier op het forum voordoet en hoe ik er zelf bij zit, de omstandigheden hier in huis dus... Beloof dus niets en sluit niets uit. Kan alle kanten op gaan. M.a.w. dat zien we morgen dan wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Hihi @lady jane Duvel is ook mijn grote gevaar, grappig genoeg. Ik heb het dan ook nooit in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 (bewerkt) Duvel was ook mijn ding. Werkte snel en goed. Ik heb al een oud en nieuw draadje gemaakt. Met onder andere de vraag waarmee je toost. Dat is dus wel iets wat ik zou willen weten. 30 december 2018 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Ik ben ook niet ver weg. Kan niet de hele tijd op mijn telefoon, maar wel geregeld even. Ben thuis of ‘around’. Heb een hekel aan oud en nieuw. Dus ga morgen eens gewoon mezelf zijn. Nieuwsgierigheidsknop aan. Deed het met Kerst ook goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Heb ook een hekel aan oud en nieuw. Vind het altijd deprimerend. Kan niet helemaal uitleggen waarom. Ik word al down als ik 'happy new year'van abba hoor haha. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Om 12 uur overvalt het me altijd. De combinatie van 'pff was dit het nu' en 'iedereen amuseert zich nu te pletter'. Iets in die zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 (bewerkt) Ik ken de achtergrond natuurlijk niet spirit, maar als ik op het verhaal afga, een schoondochter die zich eerst een beetje ziek voelt en nu doodleuk naar de film is. Tja. Beetje bedenkelijk. Ik wens je veel sterkte en alvast een goede nachtrust, voor nu of voor straks. 30 december 2018 bewerkt door Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Hoe het voor jou is om dagenlang op kinderen te passen, kan ik totaal niet inschatten. Maar die onzekerheid die er blijkbaar ook nog bijkomt als zij vaak op het laatste moment de plannen veranderen, daar zou ikzelf erg moeilijk mee om kunnen gaan. Ik vind het dus wel behoorlijk knap van je dat je je er doorheen slaat. Chapeau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 (bewerkt) Spirit, misschien kunnen ze bij een opvoedcoach terecht. Ook misschien een idee om de oudste 2 ochtendjes naar een crèche of peuterspeelplaats te laten gaan. Dan heeft je schoondochter meer de tijd om een betere verbintenis met haar jongste dochter aan te gaan. De oudste dochter zal wat meer regels en regelmaat leren op zo'n peuterspeelzaal. En misschien een idee voor jou om morgenochtend met hond lekker naar je eigen huis te gaan. 30 december 2018 bewerkt door Sowhat Toevoeging nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 @Harptrouwens. Goed je weer te horen al is de reden minder fijn. Hou vol! Blijf schrijven. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden