Lika Geplaatst 26 december 2018 Rapport Share Geplaatst 26 december 2018 Ijsjes.... zag ik ijsjes? Of was het een fata morgana?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2018 Rapport Share Geplaatst 26 december 2018 (bewerkt) ik stel voor dat we hier vannacht slapen, ik hoorde dat ze hier Australian ijs en bonbons hebben, nog niet gesmolten.... 26 december 2018 bewerkt door lady jane Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2018 Rapport Share Geplaatst 26 december 2018 Deze is voor Lika Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 26 december 2018 Rapport Share Geplaatst 26 december 2018 En Reacher mag onder de douche om zich te verfrissen en het zand af te spoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 december 2018 Rapport Share Geplaatst 26 december 2018 Jongens ik hou van jullie!!! Lekker slapen met een gevulde ijsjesbuik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 december 2018 Rapport Share Geplaatst 27 december 2018 Ik ben wat stilletjes en niet echt zichtbaar, maar ik ben er nog wel hoor. Ik heb nogal jast Van erge jetlag, nog nooit zo erg gehad, dus ik ben nu nog aan het acclimatiseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 december 2018 Rapport Share Geplaatst 27 december 2018 Dat was ik niet @Lars, ik was in een gave flat in Sydney, maar ben eruit gezet, met de rest van de mensen daar. Maar ik wil best met @Reacher in bad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2018 Rapport Share Geplaatst 27 december 2018 't is te zien aan je avatar Jan. Kom maar dan zal ik dikke op je neus geven. Zoooo, wat beter nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 december 2018 Rapport Share Geplaatst 27 december 2018 Jaaaaaaa, stuk beter , dank je lieve @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 @Larsik ken geen vreemde mannen maar ik ben vreemd genoeg voor 3.telt dat ook? Waarom mannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 28 december 2018 Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 Ik sta er bij en miss @Diesel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 december 2018 38 minuten geleden zei Wanderer: @Larsik ken geen vreemde mannen maar ik ben vreemd genoeg voor 3.telt dat ook? Waarom mannen? Ik val op mannen @Wanderer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Deze mannen Wanderer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Op 26-12-2018 om 19:36 zei Lars: Ik heb wat ijsbaden geregeld maar wie ligt er nu in dat twee bad bij @Quinn is dat @Reacher En Reacher mag onder de douche om zich te verfrissen en het zand af te spoelen. Op 27-12-2018 om 12:08 zei Quinn: Dat was ik niet @Lars, ik was in een gave flat in Sydney, maar ben eruit gezet, met de rest van de mensen daar. Maar ik wil best met @Reacher in bad. Ik krijg hier duidelijk de boodschap dat ik me blijkbaar vaker moet wassen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Op 26-12-2018 om 20:59 zei Reacher: Ik lag de afgelopen dagen begraven onder n hoop zand met mijn zandboard Dat van die douche sloeg hier op, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Gelukkig @Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Ik zou die douche maar lekker aannemen én uitbuiten als ik jou was @Reacher, met die hittegolf hier!!!!!. Zoveel mogelijk van koelte en vocht profiteren. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Goedemorgen!! Ochtend alweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Zo ik heb vuurwerk nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Tsjonge, daar kunnen we mee uit de voeten. Heb je ook beschermbrillen? Ik ben een bangerd, ik kijk alleen maar , van een flinke afstand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 (bewerkt) Ik heb zat vuurwerk gezien toen ik nog dronk en weer eens met m'n toeter ergens tegenaan geknald was. En het was nog eens heel goedkoop ook. 30 december 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Tjee.Lars! Ik ben ook zo bang... ga wel ergens vanaf een grote afstand kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 ik kijk niet eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 Lars, ik ben gek op vuurwerk, ik help je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 januari 2019 Zo @nancy en ik hebben toch een mooie vuurwerkshow gegegeven. @Jannigje vond het gelukkig mooi. @Reacher kan ook zonder drank ontzettend lollig zijn. @Cleo66 heeft ook genoten geloof ik. Heerlijk geproost met kinder champagne volgens mij heeft iedereen het droog gehouden? Ik meld me droog af voor de arresleepact: Lars nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden