nancy Geplaatst 11 december 2018 Rapport Share Geplaatst 11 december 2018 Gezellig Clean66, stap maar in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Ik wil dolgraag een eigen hut. Lijkt me super luxe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Op 10-12-2018 om 20:13 zei Lars: Ik slaap dus bij @Cleo66 in de hut. Tsssss. En ik had nog wel zo’n mooie pyama voor je. Dat was Lars zijn pyama @Jannigje Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Deze is voor jou @Cleo66 model:Joan Collins Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Je moet er wel de hele dag zo bij zitten hè. Hihi een diva op een divan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 (bewerkt) chaise longue heet de divan voor cleo, Reacher eens kijken wat voor nachtkleding ik nu meeneem denk toch maar gewoon een hemdje en boxershorts☺ mag ik mijn Emma matras meenemen? die slaapt wel erg lekker 13 december 2018 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 (bewerkt) Lars heeft zich vanmorgen op het dagpact gemeld. Niks aan de hand, en we moeten hem ook even de gelegenheid geven goede afspraken te maken met de eigenaar en de bemanning van ons cruiseschip. Zelf heb ik inmiddels besloten dat ik mijn vleugelpiano ook maar meeneem. Ik moet dus een hut hebben met voldoende ruimte daarvoor. 13 december 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Iemand behoefte aan een gitaar aan boord? Chique sexy outfit @Reacher maar er mocht best wat minder stof aan zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Ja, neem je gitaar mee, Quinn, graag! We gaan lekker jammen aan boord. Voorwaarde van Lars was alleen dat er doorgespeeld wordt als het schip zinkt. Ik preciseer de voorwaarde graag tot: zolang het schik zinkende is. Als het eenmaal gezonken is mogen musici ook in de reddingsboten klimmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wendy Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Ik wil ook graag mee maar dan zou ik graag mijn djembe meenemen is dat mogelijk ? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 @Bob als we dan "nearer my God to thee" moeten spelen, bedank ik voor de eer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Is er misschien iets als "nearer to the waves" of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 11 uur geleden zei Cleo66: Chaise longue of canapé , of is dat weer iets anders . Prachtig nachtkleed Reacher, zie dat je me al aardig kent , zo wil ik er in ieder geval graag uitzien , haha . Het atistrocatische gedrag daarentegen, laat nogal te wensen over en om eerlijk te zijn ben ik ook een ontzettende kou kleum dus grijp ik al snel naar mijn thermo kleren Emma matras , wat is daar zo bijzonder aan @lady jane, toch niet ook met spijkers, brrrr juist niet Cleo, verschillende lagen, goed ademend en niet erg hard maar toch stevig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Ik slaap overal op! Maar ga toch eens kijken naar zo’n Emmamatras. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 2 uur geleden zei Bob: Is er misschien iets als "nearer to the waves" of zo? Wat denken jullie van ‘ stairway to heaven?’ Daarmee blijven we hopelijk zweven I.p.v zinken. Dan begeleid ik met Tibetaanse neusfluit. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Welkom @wendy @lady jane dat matras lijkt me toch niet puntig genoeg voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 Neusfluit gevonden! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2018 Rapport Share Geplaatst 13 december 2018 en ik een ligplek voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Dat is een sadistisch ding @Reacher, met name voor het publiek. Zullen we Proud Mary doen? Gaat tenslotte ook over een bootje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 Op 13-12-2018 om 22:45 zei lady jane: en ik een ligplek voor jou Lekker! Slaapt heerlijk lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 december 2018 Rapport Share Geplaatst 14 december 2018 19 uur geleden zei Quinn: Dat is een sadistisch ding @Reacher, met name voor het publiek. Zullen we Proud Mary doen? Gaat tenslotte ook over een bootje. Holy cow @Quinn! Dat is niet zo’n relaxed lied voor een neusfluit. Waar is mijn zuurstofapparaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 december 2018 Rapport Share Geplaatst 15 december 2018 Jij wilde een neusfluit @Reacher, de consequenties zijn voor jou we kunnen ook Kyteman nadoen, beter? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2018 Is iedereen er klaar voor? Vanmiddag om 2 uur verzamelen op schiphol. We vliegen om 5 uur via dubai naar perth. We komen in Perth aan om 3 uur morgenmiddag. Maar het is daar 8 uur later dus al 11 uur in de avond. Kunnen we meteen ons bed op zoeken want maandag beginnen we met de rondreis. Ik heb een leuk programma voor jullie. We gaan van alles zien en beleven. We gaan in ieder geval abseilen krokodillen zien en snorkelen. Neem niet teveel bagage mee je moet het alleen maar mee sjouwen en ik ga geen koffers of tassen dragen. Denk om je paspoort en neem een goed humeur mee. Dit word een mooie reis Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 december 2018 Rapport Share Geplaatst 15 december 2018 WAAAAT vliegen????? Kan ik nog afzeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 december 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 december 2018 5 minuten geleden zei bolletje: WAAAAT vliegen????? Kan ik nog afzeggen? Nee je gaat tussen mij en @Reacher in zitten. Je hebt de grootste lol wedden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden