Spring naar bijdragen

Do 22 nov 2018


bumperjim

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Bor:

Hier was het 1 aardappel en stoofpeertjes. 

3 kwartier sporten. En daarna een klein stukje vlees. 

Nu douchen en dan mag ik wat kwark. 

Lijkt ook wel een streng regime Bor....Wat voor dieet/leefregel volg je nu?

Volgens mij ben je heel serieus bezig. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Sober:

Ik ben het gepest hier zat via achterdeuren

Wat bedoel je in hemelsnaam, Sober? Ik lees de dagdraad altijd trouw, al schrijf ik er zelf weinig op. Van enig gepest heb ik zelf de laatste tijd niets opgemerkt. Is me iets ontgaan dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu moeten wij raden van wie je die pb krijgt? Iemand van de dagdraad nou laat me raden. Ik ben het niet ehm Yvonne Bor Bob Lika Lady jane Asterix Kruidenthee Kohtje Bolletje Tatum Spirit dit zijn zo ongeveer de mensen die op de dagdraad zitten. Wie is de mol? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat ik mij enorm erger aan je. Wat @lady jane ook zeg noem dan het beestje bij de naam of zeg niets. Voor de zoveelste keer zo teleurgesteld in dit forum en zo blij met de mensen in rl of met je groepen wat doe je hier dan steeds weer vraag ik me af. Je hoeft niet weer weg te gaan van mij hoor daar gaat het me niet om maar ik heb het idee dat jij een spelletje speelt 

bewerkt door Lars
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Sober:

Lars, doe niet zo enorm hypocriet  graag.  Ik kom  en kwam hier voor steun in het adb proces. Ik ben moe en wil nu slapen. Teleurgegesteld in t forum, blij met mensen in rl. Das mooi. droge groet. 

 

Sober als je nou gewoon degene(n) negeert cq blokkeert waar je niet mee overweg kan, dan is het probleem toch opgelost? Dan hoef je niet telkens weg te gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Sober:

Lars, doe niet zo enorm hypocriet  graag. 

????? 

Sorry Sober, maar waarop doel je met deze opmerking? 
Je zou bijna gaan denken dat Lars één van de personen is die pb'tjes sturen. 
Want uit een andere opmerking kunnen wij opmaken dat het er meerderen zijn. 
Heel ongemakkelijk dit. 
Noem gewoon paard en man Sober. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo had ik het nog niet gelezen maar inderdaad. @Sober als je gaat beweren dat ik je vervelende pb stuur dan zou ik heel graag willen dat je ze openbaar zet. Ik kan dat zelf niet doen omdat ik geen pb gestuurd heb anders zou ik het onmiddelijk doen. Zoals ik gisteren al zei ik heb het gevoel dat jij een spelletje speelt dat niemand jou vervelende pb stuurt. Als je echt vervelende pb krijgt dan zou je dat niet hier neer zetten want degene die dat det leest ook mee neem ik aan het is iemand die veel op de dagdraad komt en daar poeslief tegen je doet kijk ik val al af :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Sober:

Nee hoor, bj, ik laat me hier niet  meer wegjagen. Als die persoon me niet blijft bestoken zou prettig zijn. Ik tracht te negeren, maar dat wordt me wel moeilijk gemaakt omdat ik constant " reacties" ( laat ik het maar even netjes benoemen) krijg. Ik schrijf voorlopig liever op mijn eigen draadje. En een persoon blokkeren, hoe kan ik dat doen? 

 

Op de computer rechtsboven klikken op genegeerde gebruikers en persoon toevoegen. Op de telefoon kan het geloof ik niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op je telefoon kan het ook. Menu rechtsboven activeren, dan bij Account kiezen voor Genegeerde gebruikers en de naam toevoegen van de persoon die je wilt blokkeren. Bij negeeropties kun je daarna instellen welk soort berichten van die gebruiker je wilt tegenhouden.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt de persoon of personen in kwestie natuurlijk ook antwoorden dat je die berichten niet op prijs stelt en dan zal het toch meestal wel ophouden. Door er in de dagdraad over te schrijven roep je allerlei verbaasde en verontwaardigde reacties op van mensen die zich aangevallen voelen, dus dat kun je voortaan beter niet meer doen, lijkt me. Als je weg wilt blijven blijf je gewoon weg maar doe dat dan liever zonder eerst een discussie aan te zwengelen over het functioneren van dit forum. Tenzij je zo'n discussie bewust wilt aangaan, natuurlijk, maar ik kreeg niet de indruk dat dat nu het geval was.

Ik vind het oprecht vervelend voor je dat dit juist nu gebeurd is, @Sober. Maar niet te veel meer op reageren verder, en sterkte met je aankomende ziekenhuisopname en de voorbereidingen daarvan.

 

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...