bumperjim Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 (bewerkt) Goeiemorgen! Nieuwe kansen nieuwe prijzen vandaag! 22 november 2018 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 Goedemorgen maar weer eens Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 (bewerkt) 2 minuten geleden zei GewoonDoen: Goedemorgen, we gaan terug in de tijd.....22 augustus, waar was ik toen. Lekker geslapen vannacht, ben begonnen met een kleikuur. Haalt ook ontstekingen weg, dus wie weet helpt het.... Ach jemig eerder deze week schreef ik ook al oktober ipv november. Bj heeft beetje moeite met de maanden November is ook zo’n suffe maand waarin niks leuks gebeurt. 22 november 2018 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 dat is fijn 22 augustus dan ga ik volgende week op vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 Je had en niet je hebt denk dat het goed gekeurd word door de moderator lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 Nee Bor de eerste niet nemen dat geldt daar ook voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 Hoe doen ze dat eigenlijk in een klooster, zetten ze dan gauw een pot thee? Of gaan ze aan de trappist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 Denk dat er veel homo zijn in het klooster zou ik nog een broeder kunnen worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 Ik heb zin in koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 Goedemorgen @bolletje we waren al wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 (bewerkt) 52 minuten geleden zei Bor: 22 augustus had ik erge zin in seks. Meestal hebben mannen dat 's ochtends. Ben jij soms een klein nymfomaaaaaantje Moghu Lars, Ja maar ik nog niet 22 november 2018 bewerkt door bolletje Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 Goedemorgen frummers. Koffie en smoothie.... En de rest natuurlijk Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 Bor, bij Gewoon Doen staat een goede link voor je over groene kleipakking tegen borstontstekingen o.a. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 Lars ik ga blote mensen kijken in de sauna vandaag krijg er geen zin van in sex, maar saai is het allerminst net zo afwisselend als een terrasje pakken midden in Amsterdam. maak er een mooie dag van mensen! Dat zit soms maar in kleine dingen. Meestal eigenlijk als ik er goed over nadenk. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 Veel plezier @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 Welkom op deze donderdagochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 De nieuwe hond doet het zo goed! Lachen, lopen, knuffelen. Erg gezellig. Ik merk dat mijn geduld zo veel groter is geworden en vertrouwen ook. Goede zin in het algemeen. Dat heeft er ook veel mee te maken dat ik er gewoon de hele tijd ‘ben’. Helder dus. Ik wil niet weg om te roken, ik wil niet weg om te drinken. En een rondje met de hond is ook een rondje met mezelf. Echt anders dan vroeger. Alles was een ‘moeten’. Yana en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 8 minuten geleden zei lady jane: Lars ik ga blote mensen kijken in de sauna vandaag Nou Jane ik heb dat één keer gedaan, en toen leek het net of bij de oudere mannen de rek uit hun klokkenspel was. Die moesten opletten met hardlopen. Blauwe ogen, tanden vlogen om m'n oren. Nee dat was niet leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 Goedemorgen allen. Dagpact: Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 Ach Bol als je tot aan je hoofd met die mennekes in het zoutbad zit te kletsen zijn ze alleraardigst hoor. Van 1 krijg ik wel eens snoepjes ( moest mn moeder eens weten). Maar ook bonnen wisselen we uit. Veel tips enz en 1 heeft me ooit met vouwfiets en al naar mijn volleywedstrijd gereden. En tenslotte ik ben ook niet meer jong en strak dus wat zou ik anderen daarom beoordelen? Addemaarleuthedde toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 Even onthouden sauna snoepjes mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 november 2018 Rapport Share Geplaatst 22 november 2018 5 minuten geleden zei Lika: [...] En een rondje met de hond is ook een rondje met mezelf. Echt anders dan vroeger. Alles was een ‘moeten’. Dat heb ik ook. Als het maar niet 's morgens vroeg in het donker is en als het maar niet hard regent en als het maar niet gruwelijk koud of heet is. Maar verder wel. Tot voor kort ging ik 's morgens met twee honden tegelijk uit. Maar sinds onze oudste enkele weken geleden door z'n achterpootjes/rug ging loopt mijn vrouw 's morgens vroeg met de jongste en ik met de oudste. Dat ouwetje moet nu ook trappen op en af gedragen worden (13 kg, dus valt mee) en loopt 's morgens zooooooo langzaam dat die jongste zich onderweg rot ging vervelen en daardoor irritant werd.. (voor m'n voeten stilstaan, tegen me opspringen, tegen de andere hond aanspringen, van alles van de straat opeten, etc.... ) Dus nu alleen met die oudste. Ben dan wel een half uur onderweg waar dat vroeger in tien minuten ging, die snelle ochtendronde. Later op de dag gaat alles wat soepeler en kan ik gewoon met twee honden tegelijk. En dan geniet ik ook wel van m'n rondjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden