Spring naar bijdragen

Do 22 nov 2018

bumperjim

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei GewoonDoen:

Goedemorgen, we gaan terug in de tijd.....22 augustus, waar was ik toen. :D:D:D

Lekker geslapen vannacht, ben begonnen met een kleikuur. Haalt ook ontstekingen weg, dus wie weet helpt het....

Ach jemig :) eerder deze week schreef ik ook al oktober ipv november. Bj heeft beetje moeite met de maanden :) November is ook zo’n suffe maand waarin niks leuks gebeurt. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lars ik ga blote mensen kijken in de sauna vandaag
krijg er geen zin van in sex, maar saai is het allerminst
net zo afwisselend als een terrasje pakken midden in Amsterdam.
maak er een mooie dag van mensen! Dat zit soms maar in kleine dingen.
Meestal eigenlijk als ik er goed over nadenk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De nieuwe hond doet het zo goed! Lachen, lopen, knuffelen. Erg gezellig. Ik merk dat mijn geduld zo veel groter is geworden en vertrouwen ook. Goede zin in het algemeen. Dat heeft er ook veel mee te maken dat ik er gewoon de hele tijd ‘ben’. Helder dus. Ik wil niet weg om te roken, ik wil niet weg om te drinken. En een rondje met de hond is ook een rondje met mezelf. Echt anders dan vroeger. Alles was een ‘moeten’. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei lady jane:

Lars ik ga blote mensen kijken in de sauna vandaag

Nou Jane ik heb dat één keer gedaan, en toen leek het net of bij de oudere mannen de rek uit hun klokkenspel was. Die moesten opletten met hardlopen. Blauwe ogen, tanden vlogen om m'n oren. Nee dat was niet leuk.:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach Bol als je tot aan je hoofd met die mennekes in het zoutbad zit te kletsen zijn ze alleraardigst hoor. Van 1 krijg ik wel eens snoepjes ( moest mn moeder eens weten). Maar ook bonnen wisselen we uit. Veel tips enz en 1 heeft me ooit met vouwfiets en al naar mijn volleywedstrijd gereden. En tenslotte ik ben ook niet meer jong en strak dus wat zou ik anderen daarom beoordelen? Addemaarleuthedde toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Lika:

[...]  En een rondje met de hond is ook een rondje met mezelf. Echt anders dan vroeger. Alles was een ‘moeten’. 

Dat heb ik ook. Als het maar niet 's morgens vroeg in het donker is en als het maar niet hard regent en als het maar niet gruwelijk koud of heet is.
Maar verder wel. Tot voor kort ging ik 's morgens met twee honden tegelijk uit. Maar sinds onze oudste enkele weken geleden door z'n achterpootjes/rug ging loopt
mijn vrouw 's morgens vroeg met de jongste en ik met de oudste. Dat ouwetje moet nu ook trappen op en af gedragen worden (13 kg, dus valt mee)
en loopt 's morgens zooooooo langzaam dat die jongste zich onderweg rot ging vervelen en daardoor irritant werd.. (voor m'n voeten stilstaan, tegen
me opspringen, tegen de andere hond aanspringen, van alles van de straat opeten, etc.... ) Dus nu alleen met die oudste.
Ben dan wel een half uur onderweg waar dat vroeger in tien minuten ging, die snelle ochtendronde. Later op de dag gaat alles wat soepeler
en kan ik gewoon met twee honden tegelijk. En dan geniet ik ook wel van m'n rondjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...