kruidenthee67 Geplaatst 12 november 2018 Rapport Share Geplaatst 12 november 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 november 2018 Rapport Share Geplaatst 12 november 2018 Goeie morgen Kruid, Wat een somber weer hier. Ben blij dat ik gisteren de boom verzet heb en het pampasgras. Ga jij nog iets fijns doen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 november 2018 Rapport Share Geplaatst 12 november 2018 Goedemorgen en doei meteen maar weer. Zo naar revalidatie. @fleurtje Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 november 2018 Rapport Share Geplaatst 12 november 2018 Ik ben een beetje laat, gelukkig nog wel op tijd. * Refusal ingenomen * Nu vlug naar werk. Dagpact: Lars Tatum rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 november 2018 Rapport Share Geplaatst 12 november 2018 Goedemorgen allemaal Was al om 6.00 opgestaan, in de veronderstelling dat de aannemer vroeg op de stoep zou staan komt hij pas in de loop van de ochtend Zucht.. Enfin over 20 minuten naar mijn werk Premie zorgverzekering ook weer binnen Weer duurder Pfff. waar moet dat hene he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 november 2018 Rapport Share Geplaatst 12 november 2018 Goedemorgen frummers. Maandag alweer, time flies.... Hoop te doen, maar eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 november 2018 Rapport Share Geplaatst 12 november 2018 Goedemorgen ieder. Weer een beetje tot rust gekomen. Woonkamer ziet er goed uit, alleen de honden zijn nog wat van slag omdat hun manden ook verhuisd zijn. De oudste staat soms een kwartier doodstil naar de bank te staren, in de hoop dat die weer in z'n mandje verandert. Dat gaat niet gebeuren, dus even z'n koppie de andere kant opbuigen en dan ziet ie waar hij wezen moet... sjok, sjok, sjok... Lars, Nietmeer, Yvonne en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 november 2018 Rapport Share Geplaatst 12 november 2018 En iedereen maar weer werkse, revalideerse en dagbesteedse... ga zelf maar weer eens een doek opspannen. Moet alleen in m'n eigen vertrouwde chaos wel even op zoek naar m'n nietpistool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 12 november 2018 Rapport Share Geplaatst 12 november 2018 Goede morgen allemaal....Vandaag drink ik niet Dagpact: lars clean66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 november 2018 Rapport Share Geplaatst 12 november 2018 Hihi, jopie. Laten we maar dankbaar zijn voor "de uitvinder van flexibiliteit".. Zin in de oppasmaanden maakt het elastiek alleen maar soepeler. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 november 2018 Rapport Share Geplaatst 12 november 2018 Dat gouden randje dat om gisteren zat straalt dan hopelijk nog wat door naar vandaag, @Sober. Beterschap. Probeer er dan op z'n minst een dag met een zilveren randje van te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 12 november 2018 Rapport Share Geplaatst 12 november 2018 Had jij nou wel of geen griepprik gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 12 november 2018 Rapport Share Geplaatst 12 november 2018 Zo weer thuis we gaan bonen eten met aardappelen en een worstje en caramelvla na hoop dat er nog slagroom is en jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 november 2018 Rapport Share Geplaatst 12 november 2018 Ja Lars, ik hoop ook voor jou dat er nog slagroom is. Hier heel basic: boerenkool met worst. Toe: Griekse yoghurt met Almhof roomyoghurt Spaanse sinaasappel, fifty-fifty gemengd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 november 2018 Rapport Share Geplaatst 12 november 2018 28 minuten geleden zei Asterix: Had jij nou wel of geen griepprik gehad? Wie, ikke of Sober? Ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 november 2018 Rapport Share Geplaatst 12 november 2018 aard.schijfjes uit de Actifrypan, broccoli en kipsaucijs. hard gewerkt en gestreken met een CD van Voices3 op de achtergrond, helemaal zennn nu, zonder sauna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 12 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 november 2018 @bolletje Ja.. ik heb gewerkt en dat was fijn. Op de file na. Net gehaktbal en spruiten gegeten en weer door naar AA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 Druk leven Kruid. Rustig aan hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 16 uur geleden zei Kohtje: Wie, ikke of Sober? Ik niet. Ik bedoelde Sober en zo zie je het effect maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 november 2018 Rapport Share Geplaatst 13 november 2018 Ja, je kunt met het begrip 'griepprik' twee kanten op. Letterlijk dus... helaas voor Sober. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden