MarQ Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 Morning........ droge afmelding van gister ! Dagpact : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 Goedemorgen ik hoop dat ik vandaag naar huis mag maar heb verhoging zuster zegt dat het de vraag is of ik naar huis ga. Stelt niets voor 38.2 Dagpact: Marq Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 Goedemorgen frummers. Buiten is het nog hartstikke donker, binnen branden de lampjes, is het lekker warm en staat koffie klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 goeievroegemorgen frummers. een uur te vroeg uit mn bed gerold, klaarwakker. En dan moet de wintertijd nog ingaan komend weekend, brrrrrr! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 Moghu mensen, Lars verhoging krijgen gebeurd heel vaak. Ziekenhuizen zitten vol met ziektekiemen. Toen mijn binnenbandje eruit gehaald was kreeg ik ook koorts, en moest tekenen om naar huis te kunnen na 5 dagen. Was daar heel gauw weg. Zo, ben werken mensen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Clean66 Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 Goede morgen allemaal! Hierbij ook nog de droge afmelding van gisteren. @Lars...komt goed! dagpact: marc lars clean66 Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 Goedemorgen Lars ik ben benieuwd. Ik zal voor je duimen dat je naar huis mag. En koorts is koorts zegt mijn huisarts altijd. Betekent toch dat het lijf ergens druk mee is, ook al is het geen 40 graden... Vandaag even niet in het nieuwe huis maar in het zwembad. Het is tenslotte ook gewoon vakantie voor dochter dus even een dagje spetteren hoort erbij. Vriendinnetje mee dus ik heb er geen kind aan. Vind het nog steeds heerlijk dat dat zwem abc op zak is. Zwem je toch iets relaxter Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 Wat is een binnenband @bolletje? Ik vrees het antwoord, maar ik wil het toch weten. @Lars ik heb nog steeds niet bijgelezen, maar ik lees dat het goed met je gaat, ondanks de koorts Mijn logeerkittens zijn opgehaald, het is best leeg in huis. Maar Socrates en Plato zijn blij. Ze maken nog net geen achterwaartse flikflaks. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 @Reacher mijn enkel gebroken en er is nu een plaatje in gezet. Wacht nog op de dokter nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 Ach jongen toch... hoop dat je geen pijn hebt je op je bolletje. Ik moet weer verder aan de noeste arbeid maar hou je in de gaten. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 Bloed prikken urine inleveren en wachten op uitslag is er niets bijzonders dan naar huis anders blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 stond ik eindelijk eens als eerste bij de gymzaal was er geen volley i.v.m. de herfstvakantie Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 Ik duim ook voor je Lars! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 Ik mag nog een nachtje blijven. In bloed zien ze ontsteking maar ja die kan overal zitten. Ik voel me goed wel pijn medicijnen maar het is te doen zo ben niet ziek verder. Net 38.6 het is de moeite niet nou ja zo erg is een extra nacht niet. Dochter wel naar huis moet morgen werken straks komt oudste dochter met ik denk kleindochter en misschien komen ze ook nog van het tehuis kunnen ze bijna lopend doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 7 uur geleden zei Reacher: Wat is een binnenband @bolletje? Ik vrees het antwoord, maar ik wil het toch weten. Mijn baarmoeder Reacher Ik was 38. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 Bleh...voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 Wat is er @kruidenthee67? @Bor vind het ook niet zo erg om nog een nachtje te blijven. Hoop wel morgen terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 Niks Lars...euh...herkenning op wat Bor noemt...voelen wat er te voelen valt is lastig. Maarre....het werkt wel...nuchter. Jij nog een goeie nacht Lars. Kun je een beetje slapen in t ziekenhuis? Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 Vannacht niet maar gisteren overdag natuurlijk veel geslapen. Vandaag heel even geslapen maar verder niet dus hoop op een goede nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2018 @Bor en @Lars Ook naar A Star is Born geweest. Mooi. Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden