Spring naar bijdragen

Vrijdag 26 Oktober


MarQ

Aanbevolen berichten

Goedemorgen 

Lars ik ben benieuwd. Ik zal voor je duimen dat je naar huis mag. En koorts is koorts zegt mijn huisarts altijd. Betekent toch dat het lijf ergens druk mee is, ook al is het geen 40 graden...

Vandaag even niet in het nieuwe huis maar in het zwembad. Het is tenslotte ook gewoon vakantie voor dochter dus even een dagje spetteren hoort erbij. Vriendinnetje mee dus ik heb er geen kind aan. Vind het nog steeds heerlijk dat dat zwem abc op zak is. Zwem je toch iets relaxter:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is een binnenband @bolletje? Ik vrees het antwoord, maar ik wil het toch weten. :) 

@Lars ik heb nog steeds niet bijgelezen, maar ik lees dat het goed met je gaat, ondanks de koorts :rose: 

Mijn logeerkittens zijn opgehaald, het is best leeg in huis. Maar Socrates en Plato zijn blij. Ze maken nog net geen achterwaartse flikflaks. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mag nog een nachtje blijven. In bloed zien ze ontsteking maar ja die kan overal zitten. Ik voel me goed wel pijn medicijnen maar het is te doen zo ben niet ziek verder. Net 38.6 het is de moeite niet nou ja zo erg is een extra nacht niet. Dochter wel naar huis moet morgen werken straks komt oudste dochter met ik denk kleindochter en misschien komen ze ook nog van het tehuis kunnen ze bijna lopend doen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...