Spring naar bijdragen

Woensdag 24 oktober


Clean66

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Het wordt weer een mooie dag hier in de tropen... hiken met leuke mensen die ik hier heb ontmoet...spectaculaire uitzichten. En ik ben door mijn kleren heen, dus moet ook nog zien dat ik ergens de was kan doen:(

 Vandaag drink ik niet, fijne woensdag allemaal!

Dagpact:

Clean66

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Jeetje, wat is het stilletjes hier
Nog een lekker dagje vrij
Wat is dat toch luxe zeg
Gisteren spontaan wat later naar bed, en vanochtend pas om 8.15 wakker
Heerlijk gewoon
Rustig ontbeten, ochtendgym gedaan, en nu lekker aan de koffie
Met een honing stroopwafel zelfs !
Niet gezond, maar ach..voor 1 keertje dan
Vandaag dag 25 dat ik geen druppel drink trouwens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel gedroomd over alcohol. Ik was ergens in een hotel in het buitenland. Ik was in elkaar geslagen door een ex. Met een verbouwd gezicht wilde ik toch persé ontbijten, waarbij ik wist dat er een soort champagne (vaak is dat een prosecco) geschonken werd. Ik wilde voor de champagne gaan, maar kreeg een koffie die alleen uit schuim bestond. In een ijshoorntje, die ik niet kon neerzetten omdat het niet plat was aan de onderkant. Dus ik moest er mee in mijn handen blijven staan. :face-icon-small-shocked:

Gelukkig lag ik veilig in mijn bed. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En bor......je wilt bovenal gezond blijven. Als je nieren kapot gaan, dan ga je niet gelijk dood. Maar wel moet je dan zeer regelmatig aan een nierdialyse om je bloed te zuiveren. Ik weet er niets van, maar weet wel dat dat een vreselijk leven moet zijn. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wie van hier gaan er ook naar AA bijeenkomsten ??

was mij ooit aangeraden en was op een donderdag avond en 2 of 3 keer geweest maar niet mijn ding en zo in de ronde met vertellen en dan is het van " ik ben jantje/klaasje/truusje  en noem maar op"  en na het voorstellen was het van "... en ik ben alcoholist..."  en dan het verhaal doen 

dat was voormij na de 2e keer al té beladen om zo'n bijeenkomst bij te wonen , voor mij is dit forum dan een uitkomst omdat je er 24/7 terecht kan en lees best veel maar je kan het ook lekker wegscrollen als een bepaald onderwerp je niet aanstaat !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga wekelijks naar AA. Ik heb gekozen voor een groep in mijn buurt en op een avond dat ik bijna altijd kan. Mij helpt het heel erg goed in mijn adb proces.  De groep is (helaas) klein, best wel bijzondere portretten, en soms word ik ongeduldig..en wil ik 'meer'...of baal ik ervan...of...of....en toch....mij helpt het. Ik overweeg wel eens om een andere groep te bezoeken. Maar dat doe ik nu niet ivm tijd..en uiteindelijk leer ik hier ook weer van...mijn meer willen weten heb ik uitgesproken...en guess what? Er gebeurt vanalles nu...in positieve zin.  Dus ja, ik heb er veel aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

t zou gek zijn als je niet zenuwachtig was,
je moet je overgeven he als je onder narcose gaat.
Zou ik ook zijn hoor. Maar fijn dat je dochter er bij is voor je,
dat leidt wat af, en ja uiteindelijk gaan ze je daar beter maken, dus
onderga het maar Lars. Ik heb ooit een aap met slungelarmen meegenomen
de operatiekamer in. De zuster vond het maar niks maar toen hij uit mijn handen viel,
ontdeed de chirurg zich van kapje, liep om de operatietafel heen en legde aap weer
op mijn buik, zo lief! Dat hielp me in een keer om me over te geven. En de operatie lukte gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...