Spring naar bijdragen

Maandag 22 oktober


MarQ

Aanbevolen berichten

29 minuten geleden zei Cleo66:

 Nee ik ben geen ochtendmens..... En een avondmens ook niet , want lig er altijd al bijtijds in . 8 uur slaap heb ik wel nodig 

Idem hier!

Ben altijd een beetje jaloers op mensen die met weinig slaap toekunnen.

@Lars zal aan je denken vandaag. 

Wij gaan er weer op uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even hier rondneuzen kijken wie er is en hoe het vergaat. Mijn dag was druk, ben moe, heb net een klein uurtje op de bank gelegen. Heb het zaterdag niet droog gehouden, waar ik al bang voor was. Twee zeer mooie hondenexamens moesten "gevierd" worden, vrienden hadden wijn gegeven...............Enfin, gisteren de draad weer opgepakt maar dreigde toch mis te gaan toen mijn lief me meenam naar een restaurant en automatisch twee wijn bestelde. heb inderdaad 1 glas gedronken maar kon stoppen en heb daarna thuis ook niet meer gedronken. Dat is voor mij al een hele overwinning. En nu, na deze drukke dag, mezelf niet "belonen" met alcohol maar iets anders zoeken, best lastig. Ga zo maar strijken wil iets om handen hebben. Heb op dit moment geen erg verlangen dat is mooi meegenomen. Misschien later nog een maskertje doen ofzo? Het is mij in elk geval wel duidelijk dat ik er nog lang niet van af ben................en zelfs niet of ik dat ook wel wil. En ik herinner me nu dat dat de vorige keer, jaaaaaaaaren geleden, hetzelfde was. Uiteindelijk stelde ik mezelf toen als doel om zo nu en dan te kunnen drinken. Tja..........het afgelopen jaar heb ik dat ook zo vaak geprobeerd, bijvoorbeeld alleen in het weekend of alleen op vrijdagavond. Liep altijd uit de klauwen.Ik kan het eerste glas ook nooit normaal, d.w.z. netjes, beschaafd en rustig drinken. nee die eerste móet erin gegooid worden als water of limonade, het gaat om die shot. En daarna worden het steeds meer glaasjes. het zal best herkenbaar zijn, maar k moest het even van me af schrijven. Goede avond voor iedereen :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, @Sara60, zo gaat dat... KMW

Ik ben op vakantie en had opeens ook zin om tijdens het eten gewoon een glas te bestellen. Goed restaurant, mooie glazen, verjaardag van man ook nog ... maar ik heb thee besteld. Als ik zou weten dat ik het bij 1 glas zou kunnen laten. Dan zou het anders zijn. Maar ik vertrouw mezelf voor geen meter. Of eigenlijk wel. Ik vertrouw mezelf wel. Daarom durf ik naar een café of restaurant. Maar mijn rem is stuk. Dus bestel ik een thee. Of twee. Klaar. Punt. Uit.

Morgen weer een dag. Weer zin in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me droog af. Ben heel erg blij. Heb vandaag voor € 350,00 een goede, stevige fiets gekocht van een fietsenwinkel in mijn stad. Die fiets had ik gevonden via Marktplaats.nl. Voorlopig kan ik daar weer wat jaartjes mee naar mijn werk fietsen. Mijn oude fiets was echt helemaal af.

Nu wel weer moe, dus lekker slapen. Welterusten en tot morgen maar weer. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...