Spring naar bijdragen

Zaterdag 13 oktober 2018


Lars

Aanbevolen berichten

goeiemorgen frummers.

Gisteravond overleefd☺
enne Lars, het voordeel van vrouwen is:
om 22 uur was iedereen weg en een stuk of 5
hadden heel de vaat voor me weggewerkt, heerlijk!
Nu zit ik nog wel met een "opgeruimd" huis en heel veel
troep in kratten in de logeerkamer. Dus als het slecht weer wordt
kan ik nog even vooruit. Maar dat moest toch al (jaren:blush:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve lars,

Een man is bij de cheeta's uitgestapt met z'n kindje. Een cheeta kan een volwassene niet doden, ze waren achter het kindje aan. Als hij dit bij de leeuwen had gedaan had hij het niet meer overleefd hoogstwaarschijnlijk.

Moghu Von. en Jane.:lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoihoi Bol.
heeft dat kindje het wel overleefd? Niks over gelezen hier. Regionieuws voor jou denk ik?
Hier stond wel onze zwemvriend van het strand in het nieuws; die blijft altijd superlang in zee, soms wel 1 1/2 uur lang.
En om warm te blijven maakt hij hele rare armbewegingen, het lijkt net alsof hij verdrinkt. Wij spreken hem er geregeld op aan.
Maar we mogen nooit de 112 bellen, want hij komt altijd weer uit het water (zegt hij).
Maar inmiddels hebben andere mensen dus al 7 x de alarmdiensten gebeld; mensen komen dan uit hun werk of huis gebeld, net als
bij de brandweer. En steeds voor niets. F. moet dat steeds toelichten, is dan ook niet echt altijd vriendelijk want vindt het maar onzin>
En hij kan het dus niet voor komen. Nu moet hij voortaat de KNRM bellen voor hij het water in gaat. Zal hij ook van balen want wil eigenlijk
geen telefoon meenemen. Zijn spullen liggen altijd onbeheerd, als hij ze niet bij ons legt. Maar de kosten voor hulpdiensten hoeft hij
niet te betalen gelukkig. Voor zover ons regio-nieuws.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen!

Ja, mensen doen tegenwoordig rare dingen voor een leuke foto :blush: Las vanmorgen een artikel over een jonge Portugese vrouw die van haar balkon is gekukeld...27 verdiepingen naar beneden met een selfie stick in haar hand. Het zal je dochter maar zijn...

Veel plezier in de Beekse Bergen Lars!

Ga zelf vandaag een flink stuk wandelen in de zon. 26 graden op 13 oktober: heerlijk!!

Fijne zaterdag iedereen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil graag iets kwijt...eigenlijk meer voor mezelf:

 

Mijn laatste ex (relaties duren vaak 4 jaar, met 4 jaar daar tussen zonder relatie).

Het ging uit vlak voor kerst. Direct na mijn verjaardag. Ik voelde dat hij bij een ander was blijven slapen. Hij is mijn tweelingziel. Dat is bevestigd door een vrouw die ook dingen van mijn eigen leven wist te vertellen die ze niet KON weten.

Ik heb de relatie verbroken. We zouden op vakantie gaan naar Tenerife met oud en nieuw en naar Praag in April dit jaar. Naar Tenerife ben ik niet meer gegaan, naar Praag ben ik alleen gegaan (ik had al geboekt).

Wat wil ik nu kwijt? Inmiddels is hij gescheiden. Dat is geëist door zijn nieuwe liefje. Toch zie ik foto's van hem op haar facebook waarin hij zo gluiperig kijkt. Ik heb het vandaag met mijn foto's vergeleken, maar hij keek nooit zo. Bij mij was ook niets te halen.

Het deed me denken aan Hannah met haar ex en een nieuwe vriendin. Een betere versie van zichzelf. Dat is nooit zo. Het zijn alleen maar foto's van een mooi moment.

Ik ben niet jaloers. Was hem al beu. Heb hem bijna letterlijk naar een ander gestuurd. Dat moet ik ook goed inzien. Een werkeloze vent die niets anders doet dan vrouwen zoeken op gratis dating sites. In de hoop op sex. Terwijl voor hem die ervaringen ook niet prettig zijn. Dat heeft hij wel eens verteld.

Ik wlde dit even kwijt. Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Dank je voor het lezen. :lips::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Clean66 Ik ben inderdaad nog steeds de deur aan het dicht duwen. Heb hem afgelopen half jaar afgewezen en opgehangen. Hij bleef afgelopen half jaar 2x per week bellen om te vragen of hij terug mocht komen. Niet dus. Steeds doende alsof zijn relatie uit was. terwijl ze alleen maar ruzie hadden. Zo werd ik er bij betrokken. Nu heb ik rust, maar het voelt nog niet rustig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Clean66Wij schijnen na onze dood in dit leven samen te komen en te trouwen. Ik heb hem wel verteld dat hij dan nog heel veel leren moet. Dat ik nu nooit met hem zal trouwen.

Een grapje van mij was dat ik mijn dochter zou vertellen dat ze me begraven mocht in een trouwjurk. Voor de zekerheid. :)

Ik ben nooit getrouwd in dit leven.

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...