Spring naar bijdragen

Donderdag 11 oktober


MarQ

Aanbevolen berichten

en een héle goeiemorgen frummers
net genoten van een uitstekende wedstrijd tegen de nrs 1 vd poule.

Ned. heeft overtuigend gewonnen en gaat niet alleen door naar de final six
ze zijn ineens ook poulewinnaars geworden
ze hebben geschiedenis geschreven en hopen op een medaille, wow, wat een genot!

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd @Kohtje en natuurlijk ook voor vrouw Kohtje voor deze knappe prestatie. Lekker dagje gehad hier naar een kinderboerderij geweest lekker op terras gezeten en genieten van de kleinkinderen. Kleindochter word al een echte dame en kleinzoon vind het voorlopig allemaal nog wel best. Doet nog niet zo veel behalve lachen en tevreden zijn maar ach dat is misschien voor nu ook wel genoeg. Straks nasi eten met sate en jullie? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lars:

[...] ...kleinzoon vind het voorlopig allemaal nog wel best. Doet nog niet zo veel behalve lachen en tevreden zijn maar ach dat is misschien voor nu ook wel genoeg. [...]

Lachen en tevreden zijn.. Wat zou het toch mooi zijn als we dat ons lange leven lang 'vast konden houden'.. lekker Zennnn...
Hier geen nasi met saté maar tagliatelle met champignons, paprika, blokjes kipfilet, spekjes en roomsaus.

(Ik noem 'vrouw Kohtje' vaak Kahtje. Ze reageert er wel op. :))

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar zeg je zo wat @spirit...Gewoon geniet van iets. Heb ik ook lang niet meer gekund. Nu organiseer ik meer en meer voorpretjes voor mezelf. Daar geniet ik vaak het meest van. Het uitzoeken en boeken van een reisje en dan het weten dat het gaat gebeuren. Heerlijk vind ik dat.

Rare week deze week. En erg druk. Tot nu toe vind ik het wel lollig. Gisteravond heel fijn optreden gehad. Ben vandaag moe, want zat zo vol adrenaline dat ik niet kon slapen, maar ga nu lekker naar bed. Slaap lekker!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-10-2018 om 08:36 zei bolletje:

Moghu Lars en de rest.

Ik maak me bezorgd om Fleurie, wat is er toch aan de hand, weet iemand dat? Mag ook via pb. hoor

Lieve @bolletje, met mij is alles min of meer ok hoor :lips:.  Je bericht geeft me een beetje een dubbel gevoel. Enerzijds voel ik me schuldig omdat je je zorgen maakte, anderzijds geroerd omdat je er om geeft.

Soms blijf ik liever even weg. Ik lees dan ook niet mee. Als ik emotioneel niet in balans ben kan ik minder om met bepaalde mensen op t forum. En heb ik gelukkig de luxe om uit te checken.

Maar, zonder melig te willen zijn, jij blijft altijd in mijn :heart:

Ok toegegeven...t is melig :) maar waar! 

 

 

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...