MarQ Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 Goede morgen........ droge afmelding & nieuwe draadje/dagpact , fijne dag !! Dagpact : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 Goedemorgen, fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 Goedemorgen vandaag komt mijn dochter en kleinkinderen op bezoek altijd leuk natuurlijk Dagpact : MarQ Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 Gezellig Lars. Fijne dag allen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 Goedemorgen frummers. Een bakje om te beginnen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 Aangezien die cola niet op raakt neem ik maar een glas. @Reacher en @fleurtje de cola bederft! Goedemorgen dames fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 Moghu Lars en de rest. Ik maak me bezorgd om Fleurie, wat is er toch aan de hand, weet iemand dat? Mag ook via pb. hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 allemaal en iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 Hier geen kinderen en dus ook geen kleinkinderen. Maar wel vandaag 27 jaar getrouwd. Zo is er altijd wat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 Goedemorgen allemaal Koh, gefeliciteerd Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag ? Later beginnen vandaag Wel zo relaxed Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 Goedemorgen, Mooi dagen in aantocht, heerlijk. Maar weer aan het werk, ben wat laat vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 Goedemorgen, koffie zit erin. Hardloopkleren aan en ik ga zo aan de bak! Mezelf voorgenomen om meer te bewegen. Was al niet slecht, maar kan zeker beter. Iedereen een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 (bewerkt) en een héle goeiemorgen frummers net genoten van een uitstekende wedstrijd tegen de nrs 1 vd poule. Ned. heeft overtuigend gewonnen en gaat niet alleen door naar de final six ze zijn ineens ook poulewinnaars geworden ze hebben geschiedenis geschreven en hopen op een medaille, wow, wat een genot! 11 oktober 2018 bewerkt door lady jane nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 lekker nummer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 Ja leuk. Ik heb ook een Giant, net als die Antilliaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 @rapilos, nee, vandaag "niks leuks". Zaterdag de zo'n beetje traditionele gang naar de Griek. Op die dag kennen we elkaar 33 jaar. Ook dat nog... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 Proficiat Kohtje Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 Gefeliciteerd @Kohtje en natuurlijk ook voor vrouw Kohtje voor deze knappe prestatie. Lekker dagje gehad hier naar een kinderboerderij geweest lekker op terras gezeten en genieten van de kleinkinderen. Kleindochter word al een echte dame en kleinzoon vind het voorlopig allemaal nog wel best. Doet nog niet zo veel behalve lachen en tevreden zijn maar ach dat is misschien voor nu ook wel genoeg. Straks nasi eten met sate en jullie? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 3 minuten geleden zei Lars: [...] ...kleinzoon vind het voorlopig allemaal nog wel best. Doet nog niet zo veel behalve lachen en tevreden zijn maar ach dat is misschien voor nu ook wel genoeg. [...] Lachen en tevreden zijn.. Wat zou het toch mooi zijn als we dat ons lange leven lang 'vast konden houden'.. lekker Zennnn... Hier geen nasi met saté maar tagliatelle met champignons, paprika, blokjes kipfilet, spekjes en roomsaus. (Ik noem 'vrouw Kohtje' vaak Kahtje. Ze reageert er wel op. ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 PS, inderdaad een knappe prestatie van haar. Wat ze toch allemaal niet met me te stellen heeft gehad.. , en nóg wel eens, maar dat is wederzijds . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 Preitaart spinazie salade Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 Daar zeg je zo wat @spirit...Gewoon geniet van iets. Heb ik ook lang niet meer gekund. Nu organiseer ik meer en meer voorpretjes voor mezelf. Daar geniet ik vaak het meest van. Het uitzoeken en boeken van een reisje en dan het weten dat het gaat gebeuren. Heerlijk vind ik dat. Rare week deze week. En erg druk. Tot nu toe vind ik het wel lollig. Gisteravond heel fijn optreden gehad. Ben vandaag moe, want zat zo vol adrenaline dat ik niet kon slapen, maar ga nu lekker naar bed. Slaap lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2018 Klinkt goed ondanks je drukke week Lika. Ik lig er ook al in. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2018 (bewerkt) Op 11-10-2018 om 08:36 zei bolletje: Moghu Lars en de rest. Ik maak me bezorgd om Fleurie, wat is er toch aan de hand, weet iemand dat? Mag ook via pb. hoor Lieve @bolletje, met mij is alles min of meer ok hoor . Je bericht geeft me een beetje een dubbel gevoel. Enerzijds voel ik me schuldig omdat je je zorgen maakte, anderzijds geroerd omdat je er om geeft. Soms blijf ik liever even weg. Ik lees dan ook niet mee. Als ik emotioneel niet in balans ben kan ik minder om met bepaalde mensen op t forum. En heb ik gelukkig de luxe om uit te checken. Maar, zonder melig te willen zijn, jij blijft altijd in mijn Ok toegegeven...t is melig maar waar! 12 oktober 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden