Spring naar bijdragen

Vrijdag 21 september 2018

Antoinnette

Aanbevolen berichten

GoedemorgenĀ 

De wind waait om het huis, loeiend en zingend en er tiktĀ regen tegen de ramen. Mijn favoriete seizoen lijkt begonnenĀ :)

Beetje jammer van de snotkop, maar ik laat de pret niet meer bederven nu. Ben er klaar mee.Ā Vandaag kijken in mijn nieuweĀ appartement. Leuk, en een beetje spannend:D

Oh en jopie natuurlijk nog even feliciteren met de geboorte van haar kleinzoon:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers.Ā 
Herfst ja, op en top!
Wat een wind en wat een regenvlagen.Ā 
Was maar even niet buiten hangen straksĀ :lol:
Leuk Joop, lekker genieten van het hele spul daar.Ā 
Jane, sterkte vandaag. Je mag mijn poncho wel lenen,Ā 
voor ik dat ding om heb als het onderweg begint te regenen ben ikĀ 
altijd al helemaal doornat, op de Ć©Ć©n of andere manier zit hij eerst achterstevoren telkens.Ā 
Maar nu eerst een bakje.Ā 
Ā 

1122248.jpgĀ  Ā Ā Ā Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamasterĀ Ā 

Ā Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeƃĀÆnevrijĀ Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water

Ā 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Ha, rapilos.. 50 plus klinkt nog lekker jeugdig. Jammer dat het 50 plus beurs heet, 50 plus experience klinkt lekkerder in mijn beleving..;)

En het weer, tja, het ziet er herfstachtig uit. Maar ook dit is nog zomer, astronomisch gezien. De herfst begint hier in Nederland
pas zondag om 3.54 uur in de vroege ochtend. Maar ja, de meteorologen zitten al weer drie weken in de herfst en het leek wel zomer. <_<

@jopie, beetje oma erbij geworden? Gefeliciteerd. Een kleinzoon, wat ik zo vluchtig teruglees..

1 uur geleden zei jopie:

[....]Ā  al moet ik eerlijk zeggen dat ik meer gaĀ om oudste zus vast te houden..... wat moet dit overweldigend zijn voor een driejarige, hoezeer het er ook allemaal gewoon bijhoort.

Hier bracht je me even in verwarring. Dacht dat je jouw oudste zus ging vasthouden... maar 'driejarig' zou jou wel een hƩƩƩƩl jonge oma maken.. :wacko::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen hele dag op pad ivm optreden en deze week ook nog een presentatie voorbereiden en geven. En werken natuurlijk...Ik ga heel goed zorgen voor mij.

Interne bloemetjes @Lars! Dat mag altijd toch?

Drukte komt eraan voor mij. Aandacht voor mijn lijf en rustpunten inbouwen. Heel belangrijk! Laten we gaan kijken hoe het gaat...

slaap lekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...