Antoinnette Geplaatst 21 september 2018 Rapport Share Geplaatst 21 september 2018 Goedemorgen lieve mensen, herfst is hier begonnen, zo waardeloos. Dagpact Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 september 2018 Rapport Share Geplaatst 21 september 2018 Goedemorgen vandaag weer naar revalidatie. Herfst is ook mooi @Antoinnette Dagpact Antoinnette Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 september 2018 Rapport Share Geplaatst 21 september 2018 Goedemorgen. Regen en wind ja. Wat zou vandaag nog meer brengen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 september 2018 Rapport Share Geplaatst 21 september 2018 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 21 september 2018 Rapport Share Geplaatst 21 september 2018 GoedemorgenĀ De wind waait om het huis, loeiend en zingend en er tiktĀ regen tegen de ramen. Mijn favoriete seizoen lijkt begonnenĀ Beetje jammer van de snotkop, maar ik laat de pret niet meer bederven nu. Ben er klaar mee.Ā Vandaag kijken in mijn nieuweĀ appartement. Leuk, en een beetje spannend Oh en jopie natuurlijk nog even feliciteren met de geboorte van haar kleinzoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2018 Rapport Share Geplaatst 21 september 2018 Goeie morgen mensen, Ja de herfst. Ik vind het heerlijk als die winterdip. maar weg blijft. Tot nu toe heb ik nergens last van omdat ik genoeg rust dus niet over m'n grenzen ga. Dadelijk weer naar de dagbesteding. Heb er veel zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 21 september 2018 Rapport Share Geplaatst 21 september 2018 Goedemorgen! Ik voel me gelukkig een stuk beter maar ik ben er nog niet. Vandaag lekker rustig aan even in bad en wat lummelen in huis. Wat een weer zeg. Nou ja binnen is het lekker. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2018 Rapport Share Geplaatst 21 september 2018 goeie natte morgen ik mag er 3 x doorheen vandaag en heb maar 2 goede poncho's. zal maar veel aan eergisteren op t strand denken. overgeven aan het weer betekent ook weer genieten van de herfst ...... uiteindelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 september 2018 Rapport Share Geplaatst 21 september 2018 Goedemorgen frummers.Ā Herfst ja, op en top! Wat een wind en wat een regenvlagen.Ā Was maar even niet buiten hangen straksĀ Leuk Joop, lekker genieten van het hele spul daar.Ā Jane, sterkte vandaag. Je mag mijn poncho wel lenen,Ā voor ik dat ding om heb als het onderweg begint te regenen ben ikĀ altijd al helemaal doornat, op de Ć©Ć©n of andere manier zit hij eerst achterstevoren telkens.Ā Maar nu eerst een bakje.Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 september 2018 Rapport Share Geplaatst 21 september 2018 GoeiemorgenĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 september 2018 Rapport Share Geplaatst 21 september 2018 Een hele goede morgen allemaal, Nog heerlijk vrij vandaag Vanmiddag met vriend naar de 50plus beurs jaaa, je bent 50 plus of niet heĀ Ā Ā Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 september 2018 Rapport Share Geplaatst 21 september 2018 Goedemorgen Thee en Rapi.Ā Leuk Rapi, ben heel benieuwd wat je daar zult treffen, zal zo toch eens even op internet gaan kijken, hihi.Ā Nu eerst met hond er op uit, was een beetje lui vandaag..Ā Ā rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 september 2018 Rapport Share Geplaatst 21 september 2018 Goedemorgen allemaal. Ha, rapilos.. 50 plus klinkt nog lekker jeugdig. Jammer dat het 50 plus beurs heet, 50 plus experience klinkt lekkerder in mijn beleving.. En het weer, tja, het ziet er herfstachtig uit. Maar ook dit is nog zomer, astronomisch gezien. De herfst begint hier in Nederland pas zondag om 3.54 uur in de vroege ochtend. Maar ja, de meteorologen zitten al weer drie weken in de herfst en het leek wel zomer. @jopie, beetje oma erbij geworden? Gefeliciteerd. Een kleinzoon, wat ik zo vluchtig teruglees.. 1 uur geleden zei jopie: [....]Ā al moet ik eerlijk zeggen dat ik meer gaĀ om oudste zus vast te houden..... wat moet dit overweldigend zijn voor een driejarige, hoezeer het er ook allemaal gewoon bijhoort. Hier bracht je me even in verwarring. Dacht dat je jouw oudste zus ging vasthouden... maar 'driejarig' zou jou wel een hĆ©Ć©Ć©Ć©l jonge oma maken.. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 september 2018 Rapport Share Geplaatst 21 september 2018 @Cleo66Ā wat naar voor je vriendin. En zelfs nu niet kunnen stoppen. Wat een rotverslaving is dat roken toch. Ik ben er nu meer dan vier maanden vanaf en toch af en toe weer dat verslavingsstemmetje. Kwaad word ik daarvan. Als ik zou drinken zou ik voor de bijl gaan. Bah... sterkte voor je vriendin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 september 2018 Rapport Share Geplaatst 21 september 2018 Da's dan weer een voordeel van 'de oudste' zijn.. kunnen d'r nĆ³g zoveel na komen, de oudste blijf je altijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 september 2018 Rapport Share Geplaatst 21 september 2018 Kan trouwens ook een nadeel zijn, hĆØ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 september 2018 Rapport Share Geplaatst 21 september 2018 Stakkertje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 september 2018 Rapport Share Geplaatst 21 september 2018 Weekend hoera flink de bloemetjes buiten zetten uitslapen tot in de middag. Oh nee dat doen we niet meerĀ IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 september 2018 Rapport Share Geplaatst 21 september 2018 Morgen hele dag op pad ivm optreden en deze week ook nog een presentatie voorbereiden en geven. En werken natuurlijk...Ik ga heel goed zorgen voor mij. Interne bloemetjes @Lars! Dat mag altijd toch? Drukte komt eraan voor mij. Aandacht voor mijn lijf en rustpunten inbouwen. Heel belangrijk! Laten we gaan kijken hoe het gaat... slaap lekker Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 21 september 2018 Rapport Share Geplaatst 21 september 2018 Ach ben blij met mijn nuchtere leven dat scheelt weer. Nu braaf naar bed en morgen weer gewoon op tijd op welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden