Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 September


MarQ

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
En weer wordt het een mooie dag, vast wel. 
En jaaaa een indian summer... zo fijn :)
@adrie, ik mis je vaak hier. 
En jouw berichtje(s) van gisteren zijn helemaal niet meer terug te vinden?!!!:blink:
Ik gok op een ongeldig account en dat de mod wakker was.. 
Vijf jaar.... mooi man, da's een blommetje waard
Gerelateerde afbeelding

@bolletje... wat was er nou aan de hand in het dorp??? 

@jopie spannend hoor, mooi. 

Zo, en nu tijd voor een bakje. 

1122248.jpg     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster  

 Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij         Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei fleurtje:

Twee drukke weken gehad. Nog een paar dagen te gaan en dan vakantieeeeee! Hopelijk...want Ryanair en zijn stakingen :angry:

Drukke weken... zó druk dat je niet eens tijd had om even een colaatje te komen drinken hier? :rolleyes:
En vakantie? ALWEEEEEER????!!!! 
En waarom zou jij taart van Reacher moeten krijgen??? 
En jaaaaa, de spinnen rukken weer op. Wil je een kamer binnenlopen duvelt er opeens een spin aan een draadje in de deuropening naar beneden. 
Ik probeer tegenwoordig ook spinvriendelijk te handelen door ze buiten te zetten, maar als ze echt heel erg tegenwerken.... dan gaat het nog wel eens fout. 

Ja Joop, duidelijk het herfstweer dat zijn intrede heeft gedaan. 
En dan nog wel een Indian summer zoals ze dat zo mooi noemen. 
Heerlijk, helemaal mijn seizoen... :heart:

bewerkt door Yvonne
foute emoticon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Yvonne:

Drukke weken... zó druk dat je niet eens tijd had om even een colaatje te komen drinken hier? :rolleyes:
En vakantie? ALWEEEEEER????!!!! 
En waarom zou jij taart van Reacher moeten krijgen??? 
En jaaaaa, de spinnen rukken weer op. Wil je een kamer binnenlopen duvelt er opeens een spin aan een draadje in de deuropening naar beneden. 
Ik probeer tegenwoordig ook spinvriendelijk te handelen door ze buiten te zetten, maar als ze echt heel erg tegenwerken.... dan gaat het nog wel eens fout. 

Ja Joop, duidelijk het herfstweer dat zijn intrede heeft gedaan. 
En dan nog wel een Indian summer zoals ze dat zo mooi noemen. 
Heerlijk, helemaal mijn seizoen... 

Zijde er weer met dat herfstgedoeeeee!!???? :angry: :angry: ;)

Tja johm, als t druk is op t werk is t energieniveau wat lager. Dan is t beter dat ik niet aanlog. Ik las wel af en toe mee maar dat alleen al ergerde me soms. Laat staan dat ik energie verlies in reageren.

Ah ja...ik moet nog naar Sardinië he :D

Waarom taart? Gewoon :D. T is lang geleden :D

Urggglll spinnen! Ik heb een hekel aan ze. Maar ik probeer ze te omarmen. Niet letterlijk. Tegen dochter zeg ik niet dat ik ze laat zitten. Anders wast die zich niet meer.

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

MarQ

Lars

Cleo66

Nietmeer

Morge allemaal,

Heb al gesport, nu even uitpuffen en dan straks met de hond naar buiten, met plezier want het weer is prachtig!

En spinnen en al die andere kruipdiertjes vind ik ook prima, ik bemoei me niet met ze maar ik kijk er wel graag naar. Kwam wel eens thuis en boven aan de trap stond een mega spin me op te wachten, en hoewel ik niet bang ben raakte ik toch onder de indruk dus het werd een moeilijk verhaal met een glas enzo en toen heb ik het beestje doodgemaakt. Lang heb ik gedacht dat zijn grote broer wraak zou komen nemen en me opwachten. Is heel lang geleden hoor en daarna heb ik er nooit meer een doodgemaakt.

fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"met een glas en zo..." maar dan had je hem toch niet hoeven doodmaken?

Voor wie de methode niet kent, hier de diervriendelijke instructies om een spin levend uit je huis te krijgen. Zet een glas omgekeerd over de spin heen en schuif er een stuk karton onder. Keer glas en karton om en loop ermee naar buiten. Daar laat je de spin weer vrij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Nietmeer:

Ja Bob, ik kende de methode, maar dat ging dus mis door gebrek aan controle helaas.

Hier exact hetzelfde... ze moeten dan natuurlijk wel een beetje meewerken  ;) 

En lekker Vol, daar ben je weer vanaf. 
Hier trouwens geen zon meer, lekker bewolkt, kom ik ook niet in de verleiding even met een goed boek buiten te gaan zitten.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...