MarQ Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Goeie morgen !!!!! Bijt maar weer eens de spits af met een nieuw dagdraadje & dagpact , ook even doge afmelding van gisteren uiteraard Dagpact : MarQ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Goedemorgen. Dank voor het afbijten van de spits MarQ. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Goedemorgen Marq en alle anderen. Nog 1 dag naar revalidatie en dan weekend gelukkig Dagpact: MarQ Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Goedemorgen frummers. En weer wordt het een mooie dag, vast wel. En jaaaa een indian summer... zo fijn @adrie, ik mis je vaak hier. En jouw berichtje(s) van gisteren zijn helemaal niet meer terug te vinden?!!! Ik gok op een ongeldig account en dat de mod wakker was.. Vijf jaar.... mooi man, da's een blommetje waard @bolletje... wat was er nou aan de hand in het dorp??? @jopie spannend hoor, mooi. Zo, en nu tijd voor een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Goedemorgen @Yvonne neem een bakje mee in de taxi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Fijne dag Lars, maak er een fijne dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Goedemorgen en een fijne dag Cleo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Goedemorgen @Lars Twee drukke weken gehad. Nog een paar dagen te gaan en dan vakantieeeeee! Hopelijk...want Ryanair en zijn stakingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 @Reacher, waar blijft mijn taart? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Ik ben de laatste week al vier huisspinnen tegengekomen. Vijf jaar van mijn leven kwijt. Maar ik heb er drie laten leven. Kus van de juf en een bank vooruit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Ik vraag me btw wel constant af waar ze zitten. De douche wordt met voorzichtigheid benaderd . T toilet ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 (bewerkt) 20 minuten geleden zei fleurtje: Twee drukke weken gehad. Nog een paar dagen te gaan en dan vakantieeeeee! Hopelijk...want Ryanair en zijn stakingen Drukke weken... zó druk dat je niet eens tijd had om even een colaatje te komen drinken hier? En vakantie? ALWEEEEEER????!!!! En waarom zou jij taart van Reacher moeten krijgen??? En jaaaaa, de spinnen rukken weer op. Wil je een kamer binnenlopen duvelt er opeens een spin aan een draadje in de deuropening naar beneden. Ik probeer tegenwoordig ook spinvriendelijk te handelen door ze buiten te zetten, maar als ze echt heel erg tegenwerken.... dan gaat het nog wel eens fout. Ja Joop, duidelijk het herfstweer dat zijn intrede heeft gedaan. En dan nog wel een Indian summer zoals ze dat zo mooi noemen. Heerlijk, helemaal mijn seizoen... 14 september 2018 bewerkt door Yvonne foute emoticon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Goedemorgen allemaal. Hier vananvond Mexicaanse schotel uit de Aller Hande van een jaar of veertien geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 (bewerkt) 11 minuten geleden zei Yvonne: Drukke weken... zó druk dat je niet eens tijd had om even een colaatje te komen drinken hier? En vakantie? ALWEEEEEER????!!!! En waarom zou jij taart van Reacher moeten krijgen??? En jaaaaa, de spinnen rukken weer op. Wil je een kamer binnenlopen duvelt er opeens een spin aan een draadje in de deuropening naar beneden. Ik probeer tegenwoordig ook spinvriendelijk te handelen door ze buiten te zetten, maar als ze echt heel erg tegenwerken.... dan gaat het nog wel eens fout. Ja Joop, duidelijk het herfstweer dat zijn intrede heeft gedaan. En dan nog wel een Indian summer zoals ze dat zo mooi noemen. Heerlijk, helemaal mijn seizoen... Zijde er weer met dat herfstgedoeeeee!!???? Tja johm, als t druk is op t werk is t energieniveau wat lager. Dan is t beter dat ik niet aanlog. Ik las wel af en toe mee maar dat alleen al ergerde me soms. Laat staan dat ik energie verlies in reageren. Ah ja...ik moet nog naar Sardinië he Waarom taart? Gewoon . T is lang geleden Urggglll spinnen! Ik heb een hekel aan ze. Maar ik probeer ze te omarmen. Niet letterlijk. Tegen dochter zeg ik niet dat ik ze laat zitten. Anders wast die zich niet meer. 14 september 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 2 minuten geleden zei fleurtje: Zijde er weer met dat herfstgedoeeeee!!???? + Kohtje, heerlijk... en leuk hè, dat bewaren van recepten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Zo, en nu aan de slag hier. Allemaal een fijne dag, maak hem mooi mensen.... Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Ik ben er ook ne keer mee weg. Vandaag komt er een aannemer kijken. Zo veel te doen en te weinig geld waarschijnlijk Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 (bewerkt) Ik weet het niet Von. dadelijk eens ff kijken of ik wat kan vinden. Heb net gekeken . Het is vlak bij mij, om de hoek gebeurd. Verder staat er niets vermeld. Goeie morgen allemaal. 14 september 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Dagpact: MarQ Lars Cleo66 Nietmeer Morge allemaal, Heb al gesport, nu even uitpuffen en dan straks met de hond naar buiten, met plezier want het weer is prachtig! En spinnen en al die andere kruipdiertjes vind ik ook prima, ik bemoei me niet met ze maar ik kijk er wel graag naar. Kwam wel eens thuis en boven aan de trap stond een mega spin me op te wachten, en hoewel ik niet bang ben raakte ik toch onder de indruk dus het werd een moeilijk verhaal met een glas enzo en toen heb ik het beestje doodgemaakt. Lang heb ik gedacht dat zijn grote broer wraak zou komen nemen en me opwachten. Is heel lang geleden hoor en daarna heb ik er nooit meer een doodgemaakt. fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 "met een glas en zo..." maar dan had je hem toch niet hoeven doodmaken? Voor wie de methode niet kent, hier de diervriendelijke instructies om een spin levend uit je huis te krijgen. Zet een glas omgekeerd over de spin heen en schuif er een stuk karton onder. Keer glas en karton om en loop ermee naar buiten. Daar laat je de spin weer vrij. Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Goedemorgen op deze mooie dag mondhygienist achter de rug..kapper daarna als beloning voor vers kleurtje en zo met croissantje in tuin lekker genieten van zon en luisterboek. wat een leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Ja Bob, ik kende de methode, maar dat ging dus mis door gebrek aan controle helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 1 minuut geleden zei Nietmeer: Ja Bob, ik kende de methode, maar dat ging dus mis door gebrek aan controle helaas. Hier exact hetzelfde... ze moeten dan natuurlijk wel een beetje meewerken En lekker Vol, daar ben je weer vanaf. Hier trouwens geen zon meer, lekker bewolkt, kom ik ook niet in de verleiding even met een goed boek buiten te gaan zitten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 september 2018 Rapport Share Geplaatst 14 september 2018 Tja, ik zou eigenlijk binnen aan de slag moeten ook ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden