NickyLJ80 Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Een goedemorgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 11 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Heb wat moeite met wakker worden. Komt vooral omdat er een dagje overlegjes en vergaderingen op de planning staan. Je kunt praten over het werk, maar je kunt het ook gewoon dóen is mijn idee. We gaan het zien. Morgen lekker dagje thuis rommelen. Wat is zo'n vrije woensdag toch een luxe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Goedemorgen hier vandaag dagbesteding en dus vanmiddag vrij gelukkig Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Goedemorgen. Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Goedemorgen frummers. Geen zon (nog), wel heel rustig vreedzaam sfeertje buiten. Maar binnen eerst een bakje. Oh jee ja Nicky, die overleggen, en aanverwante artikelen... Heb menigmaal verzucht dat het weer 14 (aantal collega's in mijn team) maal 1,5 uur 'tijdverlies' was, dat we zóóóveel hadden kunnen doen intussen. Nou, morgen in ieder geval lekker vrij dan. En Lars vanmiddag al..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Goedemorgen met ons allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Goedemorgen Kohtje.. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Goedemorgen lieve mensen Dagpact Lars Antoinnette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Moghu kanjers, Wat ben je aan het maken op de dagbesteding Lars? Goeie morgen lieve Antoinette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Goedemorgen lieve bolletje en ook alle anderen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Van mij een grote "FOEI" voor je AA groep. Of dan in elk geval voor de voorzitter. Maar ik mag niet oordelen. Dus nu ook een grote "FOEI" voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 @spirit het spoor weer bijster? Wat nú dan voor een traject? 't Zit 'm niet zozeer in een traject, spirit, maar in jouw éérste glas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Wat verwacht je van het traject @spirit? Uiteindelijk is het toch wat @Kohtje zegt de eerste niet nemen verwacht er geen wonderen van je moet het zelf doen en willen. Zo blij dat ik vanmiddag niets heb gewoon beetje aan lummelen en meer niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 O Spirit...pak 't weer op. Af en toe een uitglijder...ook niet fijn...maar doordrinken....brrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 @bolletje ik maak niet zoveel doe eigenlijk niet veel daar beetje helpen met de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Wij gaan spinazie eten met aardappelen en een worstje wat eten jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Gestoofde prei, gehaktbal, aardappelen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Val je op oude mannen @spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 (bewerkt) Spirit ik vind het lastig om op jou te reageren, dus ook maar even over tot de orde van de dag. Zometeen de keuken in, overschotel met zoete aardappel, aubergine, courgette, ui en gepofte knoflook en ja hoor daar heb je ze weer.... falafeltjes erbij. kan nog wel even op het Dagpact: Lars Antoinnette Cleo66 Nietmeer fijne avond allemaal 11 september 2018 bewerkt door Nietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 nasi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Soepje met courgette en linzen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 2 uur geleden zei spirit: Wel hebben nu stiekeme afspraakjes. Zo lief en spannend Waarom stiekem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 Vond nog een leuk plaatje maar dat mag hier vast niet en geen zin in weer een strafpunt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 11 september 2018 Rapport Share Geplaatst 11 september 2018 (bewerkt) Ik zit nog even hardop na te denken @spirit je bent verliefd en halleluja maar zondag was je leven nogal rot zeg maar ik kan dat niet zo goed rijmen of lust deze ouwe snoeperd ook graag een glaasje 11 september 2018 bewerkt door Lars Ik mag geen kut zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden