kruidenthee67 Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 Goeiemorgen Fijne dag en een goeie start van de week allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 Welkom op de maandag. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 Goedemorgen niet zo enthousiast doen dames over de maandag. Hier totaal geen zin vandaag weer dagje revalidatie Dagpact: Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 Goedemorgen allemaal Ja het is weer maandag weer werken Succes met de revalidatie Lars Fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 Goedemorgen, zo’n maandag is voor mij ook altijd een stapje over drempel van tegenzin. Maargoed, ik ga maar dankbaar zijn voor weer mooie weer en feit dat ik leuk werk heb Na het ochtendprogramma zit ik weer lekker in mijn vel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 Goedemorgen frummers. Maandag alweer. En nog wel maandag 10 september.... Ik moet straks naar de tandarts en ben er spookbang voor. Pffff, ik stel dat telkens veel en veel te lang uit. Afijn, tis niet anders en om eerlijk te zijn: het valt me altijd weer mee. Eerst maar een bakje dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 Goedemorgen allen. Uitstellen van de tandarts deed ik vroeger ook, tenminste de afspraak maken. Moest ik in bijv. januari, dan pas eind januari de afspraak maken, kon ik vaak pas in maart... zo kon ik de twee halfjaarlijkse afspraken wel oprekken tot drie afspraken in twee jaar. Nu maak ik na afloop van het tandartsbezoek meteen de afspraak voor over een half jaar. Staat dát vast vast en kan ik niet meer schuiven. Ben trouwens niet meer bang voor de tandarts zelf maar meer voor de mondhygiëniste. Die is langer bezig en pulkt, slijpt, weet-ik-veelt.. pijnlijker dan die controle door de tandarts. En nou is 'bang' een groot woord. Ik vind het vervelend en kijk er niet naar uit. Nu wachten op de schoorsteenveger. Het dakluik staat al open. Gelukkig droog en niet koud. Maar wel weer gebonden aan huis. Vóór 13.00 zouden ze komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 Goedemorgen Kohtje. Ja, dat afspraak maken direct na het bezoek voor over een half jaar, dat heeft mijn tandarts ook jaren gedaan. Prima vond ik het, dan hield ik mij er aan. Tot hij een paar jaar geleden dat niet meer wilde zo lang van te voren: hij wilde vakantie kunnen nemen wanneer hij wilde, ook heel kort van tevoren... Ik moest dus een paar weken voor het bezoek maar zelf contact opnemen, en toen is het uitstellen begonnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 13 minuten geleden zei Kohtje: Uitstellen van de tandarts deed ik vroeger ook, tenminste de afspraak maken. Moest ik in bijv. januari, dan pas eind januari Hoezo moeten? Je moet toch helemaal niks als het om de tandarts gaat? Ik ga om het jaar. Het jaar dat ik niet ga, sluit ik ook geen tandartsverzekering af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 Jawel @Sandro, ik moet wel. Van mezelf. Ik probeer zo lang mogelijk met m'n eigen tanden en kiezen te doen en m'n gebit vereist regelmatig onderhoud. Sinds de mondhygiëniste een jaar of vijfentwintig geleden haar intrede deed, tezamen met m'n elektrische tandenborstel heb ik bijna nooit meer gaatjes. Daarvoor was het elk half jaar raak met één, twee, soms wel drie gaatjes.. Drie keer een wortelkanaalbehandeling gehad. Maar -op twee verstandskiezen na- nog al m'n eigen tanden en kiezen. (61 jaar) Niet echt fraai, maar ik kan nog bijten... En Yvonne, m'n tandarts houdt praktijk in een zgn. tandartsencentrum. Als zij een keer niet kan kom ik bij een vervanger terecht. Komt wel eens voor en een aantal jaren terug was ze vaak, ik geloof wel vier keer, met zwangerschapsverlof.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 Knor je ook Knakker als ze je over je buik aaien? Mogge mensen. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 Goedemorgen beste mensen, Ja,ja, ik, op de maandagmorgen Hoe dat kan ? Wel, ik heb vanaf vandaag 2 weken vakantie ! Yes, heerlijk gewoon Tassen staan al gepakt, want zo komt vriendje me ophalen voor 3 dagen Drenthe Dat wordt genieten ! En hier ook trouw elke half jaar naar de tandarts en mondhygieniste Mijn gebit is me heilig rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 Moghu Cleo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 Zo, alweer terug. En jaaaa, het viel weer zo verschrikkelijk mee. Afspraak om de kies waar een stukje, nou ja stukJE??, vanaf is weer op te bouwen, wortel is nog gezond dus moet kunnen. En afspraak met de mondhygiëniste, nodig voor het tandsteen. En me voorgenomen het nooit meer te laten versloffen. Gek, heb het gevoel dat ik gewoon tien kilo ben afgevallen het afgelopen uur. Maar dat is natuurlijk wishfull thinking. Ik kan in ieder geval mijn leven weer van de zonnige kant bekijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 Jane, ik las van jouw gemberplannen, leuk, je hebt overigens maar een heel klein stukje nodig om te laten wortelen hoor Jopie wat fijn dat het item keuken zo goed in overleg opgelost kan worden. Iets om blij van te worden dus. Lika, wij zijn nogal eens verhuisd en dan hoos je automatisch eens in de paar jaar Dit keer wonen we hier al wat langer, de kinderen zijn al jaren het huis uit en het hozen heb ik er maar in gehouden, ook als we niet gingen verkassen. Had inmiddels ook het schrikbeeld voor mij van het huis van mijn mama dat wij moesten leegruimen na haar overlijden, ongelooflijk wat zij allemaal had bewaard. Zoiets wil ik mijn kinderen nooit aandoen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 Mijn chihuahua is door een bij of wesp in haar pootje gestoken. Niet in paniek geraakt. Nu is het weer een beetje beter maar ze is nog wel heel zielig en wil alleen hele lekkere smikkeltjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 gelukkig moest ik een flinke pauze houden na mijn werk net Yvonne, ik had alles al klaar gelegd voor de gember-klus en idd best flinke stukken gepakt omdat dat op het filmpje ook zo lijkt. Houd ik weer extra over voor mij gemberthee☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 Fijn Yvonne! Ik mag vrijdag weer. Spannend Cleo ! Lekker gewerkt vanmorgen, via supermarkt thuis om de rest af te werken. De week is begonnen, heerlijk ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 9 minuten geleden zei Cleo66: [...] Ongelofelijk wat je allemaal verzameld . En hoe meer zolders , hoe meer rommel. Daar alleen al voor , zou ik willen verhuizen. Dan moet je wel weg gooien. Ik zou echt graag met een schone lei beginnen Hihihi.... alleen daar al voor zou ik wel nóg meer zolders, kelders, schuren en garages willen.. ben gek op bewaren, verzamelen, NIET-wegdoen. Maar snap ook de zorgen wel waarmee je het nageslacht denkt op te zadelen. En er wordt van gevonden dat het niet netjes en normaal is om zoveel te bewaren. Alleen maar voor dat nageslacht?? (Dat heb ik niet..) Schone leien zijn zo kaal, zo leeg, zo kil.. die vragen om vulling. Af en toe doe ik wel wat weg natuurlijk, ook hier is de ruimte beperkt. Maar ik moet gewoon wat 'rommel' om me heen hebben. Anders voel ik me echt unheimisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 Toch geen 'dragende delen' hè, @jopie? Kon er ook goed mee overweg, met die matjes. Wel vieze plakzooi. Maar mooi resultaat. En, mits goede schone ondergrond/randen en lekker in de verf, of in jouw geval tectyl kan dat best lang goed gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 Zo weer thuis nu even bijkomen dacht ik zo en kijken wat we eten straks heb honger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 september 2018 Rapport Share Geplaatst 10 september 2018 Rustig hier.... ik had mijn eerste sportles. Morgen kan ik niet lopen denk ik. Nou ja. @Bor Slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden