Yana Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 37 minuten geleden zei Cleo66: Dagpact Reacher Antoinnette Nietmeer Cleo66 Lars Je staat erbij Lars. Goed te horen dat je het zo naar je zin hebt met je dochter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 @jopie ook daarin onmatig..alles of niets.... De nuances beginnen te komen...en soms vallen die ook weer helemaal weg. Mijn uitdaging om me niet helemaal onderuit gehaald te voelen als er iets 'moeilijks' op mijn pad komt. Oke..ik zwiep naar de ene of andere kant...dat is hoe het vaak gaat...nu even ook koppie erbij....dat 'weten' toepassen in de praktijk....het kan En hoe prachtig om te zien in mijn pubergezin hoe de ene neigt naar mijn kant..de ander trekjes van papa heeft...of duidelijk beiden....en ook helemaal zichzelf zijn. Wat een spiegels en voorbeelden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 1 uur geleden zei Cleo66: Goedemorgen, weer een ochtend begonnen met mediteren. Het werkt echt . Veel meer ontspannen ben ik . Goed van je! Mij lukt het niet meer na enthousiast te zijn begonnen toen ik net stopte met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BeamMeUpJim Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Goedemorgen, Dagpact Reacher Antoinnette Nietmeer Cleo66 Lars Bor BeamMeUpJim Vanmorgen om 7 uur de 1e keer wakker terwijl ik pas tegen 4 uur sliep. Kreeg ineens 4 smsjes dat verlofaanvragen waren goedgekeurd. Doe dat even op een schappelijk tijdstip... Iemand ervaring met Oxazepam? Ik vraag mij of het door de medicatie komt of door het stoppen ansich, de laatste 2 dagen heb ik ontzettende spierpijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Je gaat lekker @spirit. Fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Net teennagels mooi gelakt. Nu GROTE twijfel. Zal ik ook de nagels van mijn handen doen? Doe ik nooit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Groen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Hele mooie groen. ‘Mysterious black’ genaamd.... Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Gezellig!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Maar... brrrr. Ik heb het er snel weer af. Gek toch. Geen gezicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Ik heb trouwens hele lekkere chocola. Daar mag ik na het eten een stukje van. Mhmmmm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Lekkere chocola...ja, roept u maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Van ah, Delicata, ‘original Happiness’ uit Tanzania, 72% Zit ook in heel mooie verpakking. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Kijk, want ik drink niet meer... en rook niet meer.... dus soms mag ik iets wat ik heeeeeel lekker vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Beiden zijn goed Bij Jumbo onlangs ook lekkere pure gevonden...ben ff de naam kwijt...beetje schreeuwerige verpakking...wit met veel letters 'hands of' of zoiets...heel puur, maar toch nog lekker. Mijn vingers/nagels lenen zich ook niet voor lakken, helaas. Vind het ook bij anderen niet altijd mooi. teennagels wel..groen, donkergrijs, knalrood...slippertje, leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 10 minuten geleden zei kruidenthee67: Vind het ook bij anderen niet altijd mooi. teennagels wel... Moeten het uiteraard geen verfrommelde, weerzinwekkende, horrortenen zijn...brrrrr. De voetfetischist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Ik heb hele mooie voeten vind ik. Heel breed, maar netjes met goede tenen. Geen enge overhangend heksen-spul Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 @kruidenthee67 Handsoff my chocolate bedoel je. Maar je hebt ook nog iets met Jonhnny ofzo... die is schreeuweriger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 En @Bor ik kan chocolade wegens de verpakking kopen ja. Nou en! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Bijna ongesteld. Al de hele tijd bijna.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Gebakken aardappels, worst en salade met flageolets, avocado en ei en pasta met salami ( misschien....als ik jongste heeeeel lief vindt) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Ik ben ook ongesteld, gewoon, omdat het kan. Nepnagels op de tenen? Ieieieieiw, ruig. En eten...eh....nasi opwarmprak, restant van dinsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Goedemiddag. Gezellig jullie te lezen. Nagellak, lang geleden, nooit op mijn teennagels overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 12 minuten geleden zei Bor: Ik zou @Jannigje haar teennagels graag paars willen lakken. Of het nu staat of niet, maakt mij niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2018 Staat me vast beeldig! Hoewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden