Spring naar bijdragen

Donderdag 30 augustus2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

@jopie ook daarin onmatig..alles of niets....

De nuances beginnen te komen...en soms vallen die ook weer helemaal weg. Mijn uitdaging om me niet helemaal onderuit gehaald te voelen als er iets 'moeilijks' op mijn pad komt. Oke..ik zwiep naar de ene of andere kant...dat is hoe het vaak gaat...nu even ook koppie erbij....dat 'weten' toepassen in de praktijk....het kan :)

 

En hoe prachtig om te zien in mijn pubergezin hoe de ene neigt naar mijn kant..de ander trekjes van papa heeft...of duidelijk beiden....en ook helemaal zichzelf zijn. Wat een spiegels en voorbeelden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Dagpact

Reacher

Antoinnette

Nietmeer

Cleo66

Lars

Bor

BeamMeUpJim

Vanmorgen om 7 uur de 1e keer wakker terwijl ik pas tegen 4 uur sliep. Kreeg ineens 4 smsjes dat verlofaanvragen waren goedgekeurd. Doe dat even op een schappelijk tijdstip... Iemand ervaring met Oxazepam? Ik vraag mij of het door de medicatie komt of door het stoppen ansich, de laatste 2 dagen heb ik ontzettende spierpijn.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beiden zijn goed :)

Bij Jumbo onlangs ook lekkere pure gevonden...ben ff de naam kwijt...beetje schreeuwerige verpakking...wit met veel letters 'hands of' of zoiets...heel puur, maar toch nog lekker. 

Mijn vingers/nagels lenen zich ook niet voor lakken, helaas. Vind het ook bij anderen niet altijd mooi. teennagels wel..groen, donkergrijs, knalrood...slippertje, leuk! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...