Reacher Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Over tien minuutjes? Ik ben graag op tijd. Ik zit grappige plaatjes voor je te zoeken. Kijk dit is Fleurtje op reis in Azië fleurtje en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Dan ben je op tijd zie je over uur of 10 wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Ik wens je een hele fijne vakantie Lars, geniet ervan Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Ik ben er hoor! ik ga op zoek naar de rookruimte om te zeuren tegen de rokers dat ze beter kunnen stoppen. Ze kunnen toch niet ontsnappen fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Je zit op verkeerde vliegveld gek fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Dank je @Antoinnette ik moet eten morgen zelf pakken wat ik wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Wel lief blijven hè hartje Ik ben er al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Amsterdam lieverd ik moet eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Eet smakelijk en mochten we elkaar vanavond mislopen: fijne vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Jullie zijn grappig Ik heb vandaag mijn reisje naar Sardinië geboekt. Whoop whoop! @ZonnigZ Reacher en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Prettige reis @Lars!!! Lekkeuuuh genieteuuuuh Laters Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mootje Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Hele fijne vakantie @Lars Fantastisch dat jullie samen doen!! Mooie herinnering om te maken Enjoy Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 @Lars een hele fijne vakantie gewenst en een goede reis natuurlijk. Veel plezier! Hier een middagje buiten gestruind door park en kinderboerderij. Kind wilde persé niét naar het bos en ik wilde persé naar buiten dus dan dit maar. Uiteindelijk dus gewoon een heel gezellige middag geweest. Morgen weer het gewone leven in met wat aanpassingen. Dochter krijgt 3 hele lange weekdagen voor haar kiezen vanaf nu. Lang zitten dubben erover, maar het moet maar. Nu ik alleenstaand ben, moeten er toch wat veranderingen komen. Maar voor haar dus 3 dagen per week van 7:30 tot 18:00 van huis. Ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Dat komt vast goed. Ik ben niet alleenstaand, maar we werken allebei. Kids zijn ook 2 a 3 dagen per week de hele dag ergens anders dan thuis (school, bso, opvang). Ik vond dat in eerste instantie zielig ofzo, omdat ik als kind zelf nooit hoefde "over te blijven op school". In vond de kinderen die dat wel moesten (toen ik zelf nog een kind was) altijd zielig... Maar mijn kinderen accepteren het wel, en ik zie zelf ook dat het acceptabel is. Soms een beetje gezeur als ze zich realiseren dat ze na school niet naar huis gaan, maar als ze thuis zijn is er ook gezeur om wat dan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Sommige kinderen vinden het heel leuk. Proberen waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Lief, jullie reacties. Ik probeer me ook niet druk te maken en het is nou eenmaal niet anders. Werken is nodig (én leuk en waardevol voor mij) en nu ik alleen ben, moet ik er gewoon iets veranderen. Maar net het verhaal aan iemand uitgelegd door de telefoon en dan hoor ik een diepe zucht en een jeeeeetje wat een lange dagen. En stomme tut die ik ben, voel me dan toch soort van aangevallen en twijfel dan weer acuut of ik mijn moederlijke taak niet verwaarloos. Klaar nu, eerst maar eens zien hoe het gaat lopen. Hoe zeggen ze dat ook alweer...men lijdt het meest van het lijden dat men vreest ofzo. Het waait en gaat enorm tekeer hier buiten. Hét moment voor mij om met een boek mijn warme bed in te duiken. Fijne avond nog allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Ik ben wel klaar alleen nog schone kleren aan. De slaapwacht en moeder overste gaan me uit zwaaien vind ik lief. Als het vliegtuig niet neer stort en ik heb wifi dan meld ik mij voor het dagpact s morgens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Goede nacht en goede reis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Dag lieve Lars!!!! Veel plezier!!!! Zwaai! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Goeie reis Lars! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 5 uur geleden zei Reacher: Tast toe! Bloemen zijn natuurlijk voor @Jannigje De bloemen staan op tafel, gerbra’s, leuk, dank je wel. Lars en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Kom ook nog even binnenvallen hier. Fijne vakantie @Lars! Genieten daar! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 @Lars ik wens je ook een heel fijne vakantie! Ik hoop dat je kunt genieten van je reis Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2018 Dank jullie wel Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden