Bob Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Wow, @bolletje. Vooral die tijger vind ik bloedjegaaf. Het zijn allebei olieverf schilderijen, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Wauw, super mooi @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Mooi Bolletje! ik vond de discussie over verplaatsen in de ander wel de moete waard. En ook het scheiden van het gedrag en de persoon. Is deze 2 dagdraden de rode draad in de discussie valt me op. Er zijn hier ook veel helpers aanwezig, logisch ook vanwege de persoonlijkheids structuren van vele van ons. Mooi om te lezen maar vele weten ook dat dit een grote valkuil is. Ook een manier om niet naar jezelf te hoeven kijken. Ik maak me daar ook vaak schuldig aan. Probeer het nu wat minder te doen en dat voelt vreemd en ongemakkelijk, maar wel noodzakelijk om meer ruimte te hebben om naar mijn eigen destructieve patronen te kijken. Daarbij zijn we allemaal ook weer heel verschillend natuurlijk, en geschreven taal is weer anders dan een gesprek. Minder dimensie en ontbreken van fysieke expressie, dus misverstaan ontstaat snel. Gelukkig wordt er meestal hier heel veel wel verstaan en dat is fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 28 minuten geleden zei Nietmeer: Mooi Bolletje! ik vond de discussie over verplaatsen in de ander wel de moete waard. En ook het scheiden van het gedrag en de persoon. Is deze 2 dagdraden de rode draad in de discussie valt me op. Er zijn hier ook veel helpers aanwezig, logisch ook vanwege de persoonlijkheids structuren van vele van ons. Mooi om te lezen maar vele weten ook dat dit een grote valkuil is. Ook een manier om niet naar jezelf te hoeven kijken. Ik maak me daar ook vaak schuldig aan. Probeer het nu wat minder te doen en dat voelt vreemd en ongemakkelijk, maar wel noodzakelijk om meer ruimte te hebben om naar mijn eigen destructieve patronen te kijken. Daarbij zijn we allemaal ook weer heel verschillend natuurlijk, en geschreven taal is weer anders dan een gesprek. Minder dimensie en ontbreken van fysieke expressie, dus misverstaan ontstaat snel. Gelukkig wordt er meestal hier heel veel wel verstaan en dat is fijn! Watte?Ā Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Met een beetje boerenverstand is het hier allemaal nog wel te volgen, denk ik. Met Korsakov weet ik dat niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Heel belangrijke les voor mij. Wat van mij is is van mij en dat van de ander niet. Ik vind dat nog heel moeilijk. maar ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Biologisch dynamische rundersaucijzen vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 6 minuten geleden zei Bor: Nou ja @Lika Jij mag je biologische dynamische rundersaucijzen van mij houden hoor. Die zijn van jou dus die jat ik niet ofzo.Ā Zolang je mijn gehaktballen in jus maar niet jat want die zijn van mij.Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Biologisch snap ik nog...maar dynamische saucijzen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 De koe is nog niet dood? Of er zitten levende organismen in zoals wormpies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Nou als ik een worst zie lopen mep ik erop. Kan me ni schelen vanwaar ze komtĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 (bewerkt) Ik hou jullie op de hoogte... Biologisch-dynamisch is dat erĀ ookĀ rekening wordt gehouden met de stand van de maan ofzo 23 augustus 2018 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Volgende week eet ik spaanse worst hm fijn ideeĀ kruidenthee67 en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Zojuist zei Lika: Ik hou jullie op de hoogte... Biologisch-dynamisch is dat ee ool rekening wordt gehouden met de stand van de maan ofzo dan moet je ze in de richting van de maan in de pan leggen?Ā Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Ik was op zoān boerderij net. Dus kon bijna de koe aanwijzen waar ik een stukje van wou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 @Lars!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 1 minuut geleden zei Lika: Ik was op zoān boerderij net. Dus kon bijna de koe aanwijzen waar ik een stukje van wou. Ik ga maar even geen verhaaltje typen over koeien die nadenkenĀ Nietmeer en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Ik ga boodschappen doen voor de vakantie gewoon snel zodat we tijd over hebben voor een ijsjeĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Die heb je ook biologisch-dynamisch!!! Zijn nog lekkerder en gezonder @jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Ik hou wel van dierlijk en worstĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Ik heb al een ijsje gegeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Van biologisch-dynamische melk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Nou doei!Ā Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 @jopieĀ ik neem een ijsje voor je meeĀ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Haha ik heb net een hele bak pecannoten caramel ijs gekocht! Die ga ik denk ik maar eens helemaal opeten vandaag. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden