Lika Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 En ja, @lady jane ook herkenbaar wat jij zegt. Dat is zo als ik mijn eigen gevoel negeer.... Ook veel gedaan. Maar dat werkt niet nee. Nu oefenen in juiste doseringen van beide... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Niemand is op geen enkel moment zonder oordeel. Of misschien wel. Zij die geen waarden en normen hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 ik zit nog vol oordelen merk ik steeds vaker maar mooi oefenmateriaal, thnx ik snap t wel (geloof ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 (bewerkt) Kijk...daar ga je al @jopie 23 augustus 2018 bewerkt door fleurtje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Oordelen zijn niet perse slecht. Er is nog steeds een goed en slecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Om nog even terug te komen op waar het in eerste instantie over ging: of het dagpact een eigen draadje zou moeten worden: Lijkt me niet handig in het enorme woud van draadjes. Maar misschien helpt het om de kop dik gedrukt, onderstreept en met hoofdletters neer te zetten. Kleurtje zou ook nog kunnen, groter lettertype ook.... en als een volgende deelnemer dan de berichten vanaf het laatste bericht terug gaat lezen kan er bijna niets meer fout gaan... DAGPACT Lars Antoinette Nietmeer Francoise Yvonne Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Ik heb een extra therapeut nodig om jou te begrijpen @jopie. Volgens mij lees jij veel zelfhulpboeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Oh lord.... denk dat Joop nu gaat ontploffen... Knuffel voor jou hoor Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Hm, dat viel mee , ze is vast moe.... Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Nou ik moet toegeven..van hetgeen ik wel heb begrepen, heb ik ook iets geleerd. En ik probeer t zelfs soms toe te passen. Das heel wat voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 ze schrijft ze Fleur☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Nou @Yvonne, zo klinkt ze in ieder geval in mijn oren. Niet mijn schuld. Haar schuld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Oh boy... zijn we nu echt op weg naar een Babylonische spraakverwarring... Lieve luitjes, de ochtend is al bijna voorbij.. Ik moet nu echt aan de slag. Knuffel voor jullie allemaal.... dag dag ... tot later... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Ik heb een nicotinetabletje nodig Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 en ik ga de stad in koffie is op nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Hahaha wat een leuke dagdraad! Thnx allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 20 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT Lars Antoinnette Nietmeer Francoise Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Nog geen dagpact vandaag??? Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 DAGPACT Lars Antoinnette Nietmeer Francoise Yvonne Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Ik snap jouw frustratie @jopie Het is nogal een bedrag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Ik begrijp het ook helemaal. Heb hetzelfde af en toe met echtgenoot. Maar de geldkwestie is daar niet op die manier aan de orde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 @jopie misschien is de juiste benadering om veeleisend te zijn naar je dochter en haar man voor wat betreft het onderkennen van de noodzaak om een goed budgetplan op te stellen en het niet voor zich uit te gaan schuiven, maar geduldig voor wat betreft begrip voor en uitleg over de ontstane financiële situatie. Hoogste prioriteit is m.i. nu de lopende juridische zaak over de terugvordering van de fiscus. Zo nodig lopende die kwestie uitstel van betaling bij de fiscus aanvragen. Daarnaast is het nodig het andere bedrag goed in kaart brengen en de mogelijkheden te onderzoeken hoe ze dat op termijn in kunnen lossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 (bewerkt) Kijk dit heb ik geschilderd eindelijk kan ik ze plaatsen 23 augustus 2018 bewerkt door bolletje Gypsy, Lika en Nietmeer reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Mooi hoor @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden