Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 augustus 2018


Antoinnette

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Hier wakker geworden door hoofdpijn :angry:

Dadelijk naar de fitness. Ben gisteren niet gegaan.

Lieve @Gypsy :heart:

Is niet altijd zo gemakkelijk @Etty. Ik ben gevoelig voor paniekaanvallen. Meer nog bij spanning, weinig slaap etc. Maar inderdaad nooit je doel uit t oog verliezen. Gewoon doen! 

Ik knijp altijd in dochters hand @Lars. T is als op de kermis zitten als je opstijgd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @Gypsy sterkte meis. 

@Lars ik kreeg vanwege mijn aanhoudende piekerdrang ooit de tip om er een kwartier per dag voor in te ruimen. Dan mocht ik me ongebreideld zorgen maken. De rest van de tijd niet. Misschien is het wat?

verder kan ik me je spanning goed voorstellen hoor. Als dat maar goed gaat! Maar hé, ik denk dat het gewoon heel leuk gaat worden!!

fijne dag allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Sjipsie, jammer dat het zo gelopen is. Ik hoop dat je je een beetje bijeen weet te houden en niet gaat drinken om 'het leed te verzachten'. Maar je
bent de laatste maanden toch wel zo gegroeid dat je ook wel doorhebt dat dat het laatste is dat je moet gaan doen.. en zélfs als laatste niet..
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je weer 'opgelucht' bent, Lente.
En Gypsy, fijn dat je het niet-drinken zo serieus neemt. Ik was in het begin bang dat je het alleen voor 'hem' deed, en gedeeltelijk was
dat dan misschien ook wel zo, maar niet alléén maar... je doet het echt voor jezelf. Door zo 'jezelf' te zijn vergroot je je kansen op elk
gebied in de maatschappij.. ook op het gebied van de liefde.. :sun::sun::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kohtje:

Fijn dat je weer 'opgelucht' bent, Lente.
En Gypsy, fijn dat je het niet-drinken zo serieus neemt. Ik was in het begin bang dat je het alleen voor 'hem' deed, en gedeeltelijk was
dat dan misschien ook wel zo, maar niet alléén maar... je doet het echt voor jezelf. Door zo 'jezelf' te zijn vergroot je je kansen op elk
gebied in de maatschappij.. ook op het gebied van de liefde.. :sun::sun::sun:

Ja kies wel voor mezelf nu:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, mooi. Dat lijkt de makkelijkste weg omdat je zelf het dichtst bij jezelf staat, maar je zult ze de kost moeten geven die zichzelf als niet de moeite waard zien.. :heart:
Iedereen is de moeite waard en zou zichzelf op de eerste plaats moeten zetten.
Zonder mij bestaat mijn wereld ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom terug van vakantie Kohtje. 

Vanmorgen naar gemeentehuis geweest om nieuwe id te halen. Alles mbt nieuwe naam en geslacht is nu in orde. Weer tijd voor klein feestje hier:P. Morgen belangrijk gesprek met genderteam. Psychologisch traject is afgerond gelukkig. Was het ook wel een beetje klaar mee om het telkens weer over mezelf en mijn hele verleden te hebben. Nu op naar de volgende fase. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kohtje:

Ja, mooi. Dat lijkt de makkelijkste weg omdat je zelf het dichtst bij jezelf staat, maar je zult ze de kost moeten geven die zichzelf als niet de moeite waard zien.. :heart:
Iedereen is de moeite waard en zou zichzelf op de eerste plaats moeten zetten.
Zonder mij bestaat mijn wereld ook niet.

Och, wat mooi gezegd. Ik schrijf net een stukje op mijn eigen draad over mezelf op de eerste plaats. Zo waar. Nooit begrepen dat je juist dan ruimte maakt voor anderen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Lars:

[....] Moet ik oor doppen kopen voor vliegtuig wie weet dat 

Als je achterop op de bagagedrager zit zou ik dat wel doen, Lars. Vliegtuigen maken nogal lawaai naar achteren toe.
Maar alle gekheid op een stokje, ik denk dat kauwgom zo'n gek idee nog niet is. Als het al nodig is. In vliegtuigcabines wordt de luchtdruk toch
gewoon constant gehouden? Ik heb één keer in zo'n groot verkeersvliegtuig gezeten en heb niets gemerkt van 'knappende' oren of zo. Heb je
in de auto in bergachtig gebied meer last van, als je 'snel' omhoog of omlaag gaat.

Hoe dan ook, ik wens je (ook) alvast een heel fijne vakantie toe. Je bent een bevoorrecht mens, Lars, met zulke dochters. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...