Yvonne Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Goedemorgen frummers. Hoogste tijd voor een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Goedemorgen Hier wakker geworden door hoofdpijn Dadelijk naar de fitness. Ben gisteren niet gegaan. Lieve @Gypsy Is niet altijd zo gemakkelijk @Etty. Ik ben gevoelig voor paniekaanvallen. Meer nog bij spanning, weinig slaap etc. Maar inderdaad nooit je doel uit t oog verliezen. Gewoon doen! Ik knijp altijd in dochters hand @Lars. T is als op de kermis zitten als je opstijgd. Gypsy en Lars reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Ik ga in sept/okt waarschijnlijk nog een weekje weg met vriendin. Sicilië lijkt me wel wat. Ik zal es gaan ontbijten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Goeie morgen mensen, Ik kom Gypsy even een knuffeltje brengen. Gyps. alsjeblieft. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Lieve @Gypsy sterkte meis. @Lars ik kreeg vanwege mijn aanhoudende piekerdrang ooit de tip om er een kwartier per dag voor in te ruimen. Dan mocht ik me ongebreideld zorgen maken. De rest van de tijd niet. Misschien is het wat? verder kan ik me je spanning goed voorstellen hoor. Als dat maar goed gaat! Maar hé, ik denk dat het gewoon heel leuk gaat worden!! fijne dag allen Lars en Gypsy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Goedemorgen allemaal. Sjipsie, jammer dat het zo gelopen is. Ik hoop dat je je een beetje bijeen weet te houden en niet gaat drinken om 'het leed te verzachten'. Maar je bent de laatste maanden toch wel zo gegroeid dat je ook wel doorhebt dat dat het laatste is dat je moet gaan doen.. en zélfs als laatste niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Ik wil niet drinken dat zou het erger maken Mijn sponsor is bij me IJsvogel en Kohtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Zojuist zei Lente: Dat is heel fijn, gypsy!!! Ik ben ook superblij dat ik sinds enkele weken een sponsor heb. Ik ga richting mijn creaclub, maar eerst het dagpact nog. Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Sterkte Gypsy. ' Niks is het waard om...' Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Fijn dat je weer 'opgelucht' bent, Lente. En Gypsy, fijn dat je het niet-drinken zo serieus neemt. Ik was in het begin bang dat je het alleen voor 'hem' deed, en gedeeltelijk was dat dan misschien ook wel zo, maar niet alléén maar... je doet het echt voor jezelf. Door zo 'jezelf' te zijn vergroot je je kansen op elk gebied in de maatschappij.. ook op het gebied van de liefde.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 3 minuten geleden zei Kohtje: Fijn dat je weer 'opgelucht' bent, Lente. En Gypsy, fijn dat je het niet-drinken zo serieus neemt. Ik was in het begin bang dat je het alleen voor 'hem' deed, en gedeeltelijk was dat dan misschien ook wel zo, maar niet alléén maar... je doet het echt voor jezelf. Door zo 'jezelf' te zijn vergroot je je kansen op elk gebied in de maatschappij.. ook op het gebied van de liefde.. Ja kies wel voor mezelf nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Ja, mooi. Dat lijkt de makkelijkste weg omdat je zelf het dichtst bij jezelf staat, maar je zult ze de kost moeten geven die zichzelf als niet de moeite waard zien.. Iedereen is de moeite waard en zou zichzelf op de eerste plaats moeten zetten. Zonder mij bestaat mijn wereld ook niet. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Welkom terug van vakantie Kohtje. Vanmorgen naar gemeentehuis geweest om nieuwe id te halen. Alles mbt nieuwe naam en geslacht is nu in orde. Weer tijd voor klein feestje hier. Morgen belangrijk gesprek met genderteam. Psychologisch traject is afgerond gelukkig. Was het ook wel een beetje klaar mee om het telkens weer over mezelf en mijn hele verleden te hebben. Nu op naar de volgende fase. nancy en Lika reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Hoi Bor, ik heb de luxe dat ze me thuis komen bezoeken. Wel jammer, mis ik de kans om je in levende lijve te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 goeiemorgen frummers. nog wat groggy na een nachtdienst, en nu is de sauna ook nog volgeboekt bijslapen op het strand zit er ook niet echt in, en terug naar bed geen optie. ben wat uit mijn comfort zone vandaag dus. Gypsy meis. dikke knuff voor jou. Deze heet ook Gypsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 2 uur geleden zei Kohtje: Ja, mooi. Dat lijkt de makkelijkste weg omdat je zelf het dichtst bij jezelf staat, maar je zult ze de kost moeten geven die zichzelf als niet de moeite waard zien.. Iedereen is de moeite waard en zou zichzelf op de eerste plaats moeten zetten. Zonder mij bestaat mijn wereld ook niet. Och, wat mooi gezegd. Ik schrijf net een stukje op mijn eigen draad over mezelf op de eerste plaats. Zo waar. Nooit begrepen dat je juist dan ruimte maakt voor anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Leuk @spirit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Wat is de volgende fase Antoinnette? Leuk Spirit een nieuwe bank hier altijd nog heel blij met relaxstoel. Moet ik oor doppen kopen voor vliegtuig wie weet dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 9 minuten geleden zei Lars: [....] Moet ik oor doppen kopen voor vliegtuig wie weet dat Als je achterop op de bagagedrager zit zou ik dat wel doen, Lars. Vliegtuigen maken nogal lawaai naar achteren toe. Maar alle gekheid op een stokje, ik denk dat kauwgom zo'n gek idee nog niet is. Als het al nodig is. In vliegtuigcabines wordt de luchtdruk toch gewoon constant gehouden? Ik heb één keer in zo'n groot verkeersvliegtuig gezeten en heb niets gemerkt van 'knappende' oren of zo. Heb je in de auto in bergachtig gebied meer last van, als je 'snel' omhoog of omlaag gaat. Hoe dan ook, ik wens je (ook) alvast een heel fijne vakantie toe. Je bent een bevoorrecht mens, Lars, met zulke dochters. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Ik heb nooit ergens last van gehad in een vliegtuig... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Ik ga er hierboven nou wel vanuit dat die oordoppen bedoeld zijn tegen 'knappende' oren, maar is dat wel zo? Denk je ze misshien nodig te hebben om het snurken van je buurman of buurvrouw niet te horen tijdens de vlucht? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Het duurt nog even Kohtje. Maar ik zal kaugom meenemen bedankt ook @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Nee @Kohtje tegen zere oren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 En nu... naar zee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 14 augustus 2018 Veel plezier @Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden